今日西洋菜街見到
今日西洋菜街見到... 有個40多歲的傻佬舉著個牌, 大約寫著"我愛容祖兒公主,會係她的演唱會表白"見到依d, 我就行去8下, 幾多途人圍觀, 好多人都問左佢唔少問題&J7Ciwvh6bGcR
有d人問佢, 向容小姐表白,人地識唔識你先:}7P*TWLiR)g:T$H8p
有又人問佢驚唔驚楊生l%Hw2T3Z;N'oj
有人問佢如果容小姐拒絕佢,佢會點, 跟著佢話"如果容小姐拒絕我,未當和平分手law"<----都未同人開始過,點分手???:D6sc\O9n4vl1p
qM R'g/Pi I
不過都無謂追究禁多,就係有依d人,先有得娛樂下我地:D
至大獲就係我今日無帶機出街,因為有野做,如果唔係影低俾大家分享 堅定流呀?
咁過癮?:lol: 當然堅,但播緊日本對香港決賽個陣,d人走曬去電器店睇賽事!YE?+SeZ.?X:T
無人理佢:D 搵多啲錢,去英皇駿景咪幫襯到容小姐囉:naughty: 英皇有好多靚女, 唔駛選佢, 係咪廣告黎架 :D [youtube3]jRiG58zUmAc[/youtube3]係堅!:D :D 昨日我用fd 部機影的:D 好過癮....香港其實好自由......啲民主黨唔知想香港幾好.........要支持中国 唔係掛...竟然係joey= =iMx(E/{%V8FlA
英皇都有幾多靚女singer...點解要揀佢 傻得搞笑! 突然諗到會唔會係為即將嚟ge演唱會做宣傳???:confused:
因為依種表現好令人注目,比賣廣告有效得多,成本又低 專業粉絲 :D 做小丑 果然有勇氣...... [quote]昨日我用fd 部機影的:D9G] H3j`pS
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3342324&ptid=214516][color=#999999]角都 發表於 2009-12-13 08:57 PM[/color][/url][/size][/quote]
這個人0既樣好熟口面喎! [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3342424&ptid=214516]8#[/url] [i]CAT8833[/i] [/b]
都唔知你講乜?? 有79%可能性係條友自己set up(B*^wR-h1W,e)s(l
博人拍低片放上youtube博出名啦////////////:dev: 不必理會容祖宜係咪咁受男人歡迎, 口味嘅嘢好難講! 5aK#u-D Q0fU-oTU+kx/J