娛樂滿紛 26FUN's Archiver

勇勇 發表於 2009-12-16 08:23 AM

[quote]G CNN+~N/j@
q~r4i%C-|t,q
v-^iXs p
版友, 其實上天很公平:)fh8tztT
姑勿論先天的差異有多大, 起碼有一樣是大家都要身體力行去做的, 就是"維持"了; 從沒有人可以垂下手放低心就可以保持一切, 從孩提開始大家還不是都要持續地呱呱大哭去引起大人注意去餵奶換 ...E+Bd]}1\O9o5H
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3343850&ptid=214532][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2009-12-15 11:56 PM[/color][/url][/size][/quote]睇完你個POST,我忽然想起 [謝老四]個仔[謝小四],佢就係哩D人喇:) l8~3v TY6A
可以話佢有性格,都可以話佢唔多識做人,小第覺得佢不出1年1定會OUT:kicking:

常在床 發表於 2009-12-16 10:21 AM

[size=7][color=Red][b]SEX[/b]:yy07:[/color][/size]
Yu| j-f{!o 地球就黎玩完,如果到時先玩女實唔夠分!#e,~o~.dRN^
所以我決定而家就開始.......

Winters 發表於 2009-12-16 01:33 PM

[quote]SEX:yy07: c5tI*f6](Qne;A:k
地球就黎玩完,如果到時先玩女實唔夠分!
&UJph*x T 所以我決定而家就開始.......
\fyRb [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3344136&ptid=214532][color=#999999]常在床 發表於 2009-12-16 10:21 AM[/color][/url][/size][/quote]!r&GL7C K,t+D2]&O
你睇得2012太多呀?:haha:R0hpb2eo,N,D3if
但人生苦短,我又認同你嘅講法呀:agree::dev:

brother6 發表於 2009-12-16 01:42 PM

金錢同事業
b(Dy V0| 不過當然係指一般人

lamfung2009 發表於 2009-12-16 07:36 PM

我諗以上問卷都是優質需求,否則基本上所需的不太難有,如不奢望的話:一出世就有住所,就算是孤兒院都是[b][size=5]住所[/size][/b],只不過不是自己的居室,除非是街頭棄嬰;而[b][size=5]健康[/size][/b]可能一出世就是一個定數了,如不是先天病,基本都會順利的成長;如不是孤兒,同樣一出世就有[b][size=5]家庭[/size][/b];相信有家庭自然有基本[b][size=5]金錢[/size][/b]費用,如太貧乏都 可以申請綜緩的;至於基本的[b][size=5]學業[/size][/b]有免費政府支助;[b][size=5]知識[/size][/b]會隨著年紀成長中可以不斷吸收;如不孤癖,讀書時都識到同學,工作時識到男女性朋友,此時隨著自己的性情會認識到不同層面或性格的朋友,因而有機會轉化成深交的[b][size=5]知己良朋[/size][/b]或[b][size=5]戀愛[/size][/b]對象;對於[b][size=5]事業[/size][/b]就要在工作上加把勁了。[b][size=5]如要取其三樣最為重視是要優質的[/size][/b],那我會揀:第一[size=6][color=darkred][b]健康[/b][/color][/size]:因未必咁好彩一出世就順利[size=3][color=darkred][color=black]健[/color][color=black]康[/color][/color][/size]成長;第二揀[b][size=6][color=darkred]財富[/color][/size][/b]:因有[size=3][color=black]金錢[/color][/size]可以買[size=6][color=darkred][b]豪宅[/b][/color][/size]、去完成[b][size=6][color=darkred]學業[/color][/size][/b]和找尋其它[size=6][color=darkred][b]理想[/b][/color][/size]等等……第三揀[size=6][color=darkred][b]愛情[/b][/color][/size]:因甜密的[color=black][size=3]愛情[/size]除可[/color]滿足情慾,也可創建美好[b][size=6][color=darkred]家庭[color=black]。[size=5]因我認為揀這三樣可以衍生多四樣共七樣物欲,而揀財富還可衍生更多理想![/size][/color][/color][/size][/b]

幸福男 發表於 2009-12-16 10:40 PM

[i=s] 本帖最後由 幸福男 於 2009-12-16 10:42 PM 編輯 [/i]-f*^ oN4[\y(zSu
ml ?6Hb1M
[quote]我諗以上問卷都是優質需求,否則基本上所需的不太難有,如不奢望的話:一出世就有住所,就算是孤兒院都是住所,只不過不是自己的居室,除非是街頭棄嬰;而健康可能一出世就是一個定數了,如不是先天病,基本都會順利 ...
!|'LZ:r X? [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3344484&ptid=214532][color=#999999]lamfung2009 發表於 2009-12-16 07:36 PM[/color][/url][/size][/quote][font=新細明體][size=15pt][color=#000000][size=3]認同以上所言的揀法,因可衍生多個資產,的確是好的選擇。但假若一個出世就是帶有先天頑疾而又醜樣兼殘癈的棄嬰,那我代入他的處境時,即還原人類一無所有時,就想有:[color=blue][b]健康健全、英俊/美麗(其它)、財富[/b][/color]。因有了[color=black][b]健康[/b][/color]就不愁沒有動力去改善[color=blue][b]能力(其它),[/b][/color][color=black]及[/color]去履行[color=blue][b]學業[/b][/color]兼產生的[color=blue][b]知識[/b][/color],工作兼產生的[color=blue][b]事業[/b][/color],甚至[b]事業[/b]所產生的[color=black][b]財富[/b][/color],而在[b]學業[/b]和工作中所認識的同學及同事又可以深化成為[color=blue][b]知己良朋[/b][/color]及[b]愛侶[/b],此外選擇[b]英俊/美麗[/b]易於吸引異性,從而又多了機會選擇異性所產生的[b][color=blue]愛[/color][color=blue]情[/color][/b]。而選擇[b]財富[/b]自然可以購置[color=blue][b]豪房[/b][/color]、進修[b]學業[/b]、尋索[b]知識,[/b]而[b]知識[/b]可以增值[color=blue][b]技能(其它)[/b][/color][/size]……[b]因此我的選擇會有十個資產了[/b]。[/color][size=5][color=black][b]但現實生活要我[color=darkgreen]重視的是:健康、愛情及財富[/color]了;[color=darkred]珍惜的是:家庭、愛情及友[/color][color=darkred]情[/color];[color=magenta]需要的是:金錢、住屋及健康[/color]。[color=indigo]擁有的只是:愛情、家庭及親情[/color]。[/b][/color][/size][/size][/font]

BOYDWAN 發表於 2009-12-16 10:58 PM

[quote]睇完你個POST,我忽然想起 [謝老四]個仔[謝小四],佢就係哩D人喇:)8\5Yx,l_3t8BD
可以話佢有性格,都可以話佢唔多識做人,小第覺得佢不出1年1定會OUT:kicking:
Pvv-p"] G [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3344090&ptid=214532][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-16 08:23[/color][/url][/size][/quote]
#s(U"{,B`4N-DT&w
g!C5x&_etE yF H;T%S.a ^WO
咁當中可能仲有好多嘢我地唔知呢:D 尤其係演藝圈我地有好多層面係望唔到嘅, 係龍係鳳一切拭目以待啦~:photo:

BOYDWAN 發表於 2009-12-16 11:01 PM

[quote]SEXMA"K@"N9@0[6FhY
* K/ {; b1 ~' P0 a+ b地球就黎玩完,如果到時先玩女實唔夠分!;TH6jz-BI+v
! D' c* z, O) `4 Y/ r3 \% d$ i所以我決定而家就開始.......Ovg@#m&O6P
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3344136&ptid=214532][color=#999999]常在床 發表於 2009-12-16 10:21[/color][/url][/size][/quote] SBO+^ f

/DP/Ww X [quote]
;c*v"K,@OKh 你睇得2012太多呀?:haha:
'Xht$[(NLR@ G@5u 但人生苦短,我又認同你嘅講法呀:agree::dev:5z(T%W[hiM
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3344201&ptid=214532][color=#999999]Winters 發表於 2009-12-16 13:33[/color][/url][/size][/quote]
8y:`a@3_2z d E tE3_h]S
L!@} k6~:K2Y[8M
嗯..............:mad:  你兩個嘅講法係就係離譜咗d, 但出名膚淺又好色嘅我又好難唔認同喎~:lol:
ip1P$`L*BWI 私人醒兩分~:dev:

BOYDWAN 發表於 2009-12-16 11:07 PM

[quote]金錢同事業
+H2Mf@-J%H4tn6]4~ 不過當然係指一般人4d$G,Hg'u{]M X(C
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3344208&ptid=214532][color=#999999]brother6 發表於 2009-12-16 13:42[/color][/url][/size][/quote]
JLOK.B9\
'c.nN K5er|-x 版友, 就算只係一般人, 物慾都唔能夠代表所有嘅:)

Winters 發表於 2009-12-16 11:29 PM

[quote]
v1O,LF J
*Df1k~qc
9R#J Yn&wpimc :ALB'rnYv
y'x#LAFop
嗯..............:mad:  你兩個嘅講法係就係離譜咗d, 但出名膚淺又好色嘅我又好難唔認同喎~:lol:*EJ3`U|}K
私人醒兩分~:dev:+r Uq t[|4z1V
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3344651&ptid=214532][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2009-12-16 11:01 PM[/color][/url][/size][/quote]|5hc,SXb
人不風流枉少年:dev:

CK銘 發表於 2009-12-16 11:34 PM

知識and金錢......7QgI"|_e6n j&b(A0d
最重要.................

mycar422 發表於 2009-12-17 12:12 AM

[b][size=4]多謝以上各位版友的回應,你們都說得非常好,人生苦短,難得幾回樂,真的要好好生活,好好享樂,才不會浪費人生,[/size][/b]
:Q|3N?vQ O_7Y3z [b][size=4]能擁有的要珍惜;能把握的要努力;沒有的莫強求;失去的要隨緣……那做人就真是活得無悔了……[/size][/b]

PKTung2 發表於 2009-12-17 08:12 AM

家庭、健康、金錢
iTs"e*^'hq2Z?` ,bi}Ca&q Q
先有家後有國 |!t?wSg2I:T}zr
Ngo5d|S8I
沒有健康的身體怎過豐盛的人生0A~u@0`?X

I)e(s3E:b.]DO 錢是生活的交易品

12d3 發表於 2009-12-17 01:06 PM

老問題, 但每到一個階段, 便會有新體會.
qUYmZw"h#V7W 今天的我十分偏激, 但姑且留下想法, 留待日後回望此POST.
7B-| F7{Y9k CNIG{9w:h!jp
一人有豐厚金錢, 一人有美好家庭, 一人有廣博知識...Bb a \U8j8f"?6V
.v#m^Z k"Tb
你尊重那人?zpy+MPzV
我尊重 "知識", 但矛盾地, 知識真的重要嗎? 知識不一定帶來金錢; 當眾人皆醉我獨醒的時候, 知識只令你孤獨; 知識份子的下場, 大家有目共睹, 反右, 文字獄, 焚書坑儒...唯一肯定的是知識帶來的是更多的疑惑.cR!`&ps
/f#[z#?x"E
你討厭那人?g:_H+l R(_
我討厭我的上司, 也即是事業比我有成, 收入比我豐厚的人. +O!V9HwzOG&I
好一些富有的人, 都是涼薄不厚道, 而且只知道賺錢, 令香港變得單一化, 變得悶蛋.;t!jV"Y'p u;U].M

'OP;Ue6ys1uP']9t(^ 待續

goodnicelady 發表於 2009-12-17 09:28 PM

[quote]
3p0C}-j/]
]Fy-L]3eD
C:v&P^Z+VF#ho C 好一句人生難得幾回樂, 分析得很好呢 :D
%^0hv~^4M@L +6, 繼續努力呀 :)
FZy$o6|T N [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3343796&ptid=214532][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2009-12-15 11:02 PM[/color][/url][/size][/quote]
:nw E0aaO%F/a}A(k"r 所以及時行樂,今朝有酒今朝醉,明日愁來明日當!

alan3015chan 發表於 2009-12-17 09:33 PM

我最重視甚麼?
6b9E-H$CuZm 嗯......在我來說,我的寶貝女兒啦,我太太,爸爸,媽媽,朋友,錢,健康..........7]0i2oV.QgM3E
人生只不過是一個過程,開心咪得囉!:agree:

weimin 發表於 2009-12-18 03:02 PM

我唔系香港人,
XW@%j:Q6Y 我重视ge就系all of above,但如果要我选其中几样,我会选我中意ge人,我ge事业,同埋家人朋友

tk83 發表於 2009-12-18 06:01 PM

家庭 > 金錢>愛情{/R4C`ze h H{
其實都想揀健康....但順序應該係咁

goodnicelady 發表於 2009-12-21 11:59 PM

版主唔記得比分以上二位人兄0既﹖

vbvb 發表於 2009-12-22 09:35 PM

選了 健康  家庭 知識@%J-Y\t;us3q

S,o4bs@t-G$E1xU 沒有選金錢,因為:
0tFC,pA5X%}1p%]
*Y \nD0xg 家庭不用說了。'tk t&^S-qQ+D5R4p

"wE#t m4c!?{s8d 有豐富知識自然運籌唯握,成功在望。 K;k0K+pVPa1m
t3~.K1kaa6z|
有健康才能掌握知識自然金錢財富也容易手到拿來啊!

頁: 1 2 [3] 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.