娛樂滿紛 26FUN's Archiver

eqhigh 發表於 2009-12-13 01:28 PM

嘿, 各位, 多走樓梯吧~

[i=s] 本帖最後由 eqhigh 於 2009-12-13 01:50 PM 編輯 [/i]0N{[ZxE0dEz;cn

+@Kw1J7D` [youtube3]2lXh2n0aPyw[/youtube3]`4Uv'\&n{ D6v;{

"fnP"lHc6M/x+Bp\
FIEQ8Ge+u8c 唔係好識用youtube功能- - 係咪用唔到?= =
n'P_y]Oh8f [url=http://www.youtube.com/watch?v=2lXh2n0aPyw]http://www.youtube.com/watch?v=2lXh2n0aPyw[/url]
N(nn;_I|&z|t a 唔得或者試下咁啦F#_ y)z.B;\
c0@y*`I:B ] u ?7b3@,d
一段很不錯的影片, 跟大家分享一下^^
d,R5?vru1Y 其實主題唔係樓梯, 其實係講緊人既創意, 大家不妨多啲留意下身邊既事物啦=]

Winters 發表於 2009-12-13 01:44 PM

[i=s] 本帖最後由 Winters 於 2009-12-13 01:52 PM 編輯 [/i]._,aL]Z ?
/@vs#}J*o&N/Kcq
[youtube]2lXh2n0aPyw[/youtube]%iAUf2z,Z
試下
kO ?[8w 得WOR版主:haha:
fr~(OU!I&I%A
-P]1R/@ XAV~k@ 講返段片,真係幾有創意.樓梯變成琴鍵:good:
+_|7GhB+N*~g2a 但係可以維持幾耐呢?
i1f%y+kW sD.R'A 我諗過多幾個月,啲人就會厭跟住用返扶手電梯:giveup:

eqhigh 發表於 2009-12-13 01:52 PM

[quote]2lXh2n0aPywc&D+H8D5Q:B'O7M
試下6Pd,g.b8U!Qc
得窩版主#Q}"V9aS"[!}s#]
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3342153&ptid=214557][color=#999999]Winters 發表於 2009-12-13 01:44 PM[/color][/url][/size][/quote]0V%N4JB`)vR:W8SW~$U
&G-l{``!pf Aw
丫-.- 原來係打後面段文字, 眼大睇過龍-0-];TcAC-w#d[
唔該晒呀winters兄:):)

Winters 發表於 2009-12-13 01:53 PM

[quote]
8tS\.Zlt V &]9O*bRnZ
丫-.- 原來係打後面段文字, 眼大睇過龍-0-
g*q e6Up 唔該晒呀winters兄:):) O(Qu\5tC4p
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3342159&ptid=214557][color=#999999]eqhigh 發表於 2009-12-13 01:52 PM[/color][/url][/size][/quote] a7ib s U7q
多謝你分享呢段片先真啦:agree:

艾官 發表於 2009-12-13 08:13 PM

哈哈~又真係幾好玩喎~畀我都揀樓梯黎行~每日行一行心情都好d~~

mycar422 發表於 2009-12-14 09:23 PM

好得意呀!行樓梯都有音樂聽,真是心曠神怡,我諗小朋友經過都會不捨得走呀!不知這電梯在那裏呢﹖好想去見識見識下!

highgirl2004 發表於 2009-12-15 01:12 AM

好正~~
%P9T%H Xya V%Wm thanks
x8u:[)C2sc 不過香港如果多人既樓梯,根本無可能做到,.

kuru 發表於 2009-12-15 02:08 AM

幾有創意, 不過佢既然想人行樓梯, 咪唔好有扶手電梯囉

goodnicelady 發表於 2009-12-22 12:14 AM

如果全港都係咁就有趣咯!人人都隨時有音樂聽,怡情養性之餘,人自然多行樓梯多做運動,幾好幾有創意!

魚佬 發表於 2009-12-22 12:33 PM

咁咪有排都上唔到去 :D

vbvb 發表於 2009-12-23 01:01 AM

意識好F(gC#P8f7O bO
但也有不足之處→ 大量耗電唔環保

wmcsll 發表於 2009-12-25 02:17 PM

[quote]意識好8NU ]E;Z!R%h&[7Z
但也有不足之處→ 大量耗電唔環保
v;n IC4j[ \ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3349510&ptid=214557][color=#999999]vbvb 發表於 2009-12-23 01:01 AM[/color][/url][/size][/quote]
'GG(Y#H#M*cu*d 一支針沒有二頭利!如電能豐富都無乜所謂!有此好玩樓梯人皆盡興,但貴精不貴多就好啦!

偉華 發表於 2009-12-25 11:07 PM

好一個奇特的琴鍵樓梯,好有創意!

WP61 發表於 2009-12-27 03:50 PM

音樂可以怡情養性,我諗在公眾地方做多幾個都會是好事0既!

vbvb 發表於 2010-1-19 01:54 AM

[quote]
N4gwT)ji/x 一支針沒有二頭利!如電能豐富都無乜所謂!有此好玩樓梯人皆盡興,但貴精不貴多就好啦!6rmGE |6A1T:\_ i(m
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351159&ptid=214557][color=#999999]wmcsll 發表於 2009-12-25 02:17 PM[/color][/url][/size][/quote]唔太同意

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.