娛樂滿紛 26FUN's Archiver

勇勇 發表於 2009-12-16 08:12 AM

【古語有云】我11歲已經聽!!

古語有又話::平安夜~~失身夜~~這一夜~~米去咁夜.....................!!!!
`l2QVK i 大家係唔係果日失身架:naughty:有冇朋友係果日失身啊:naughty:宜家仲有冇哩支歌仔唱呢,我80’s就有喇:D)o%BjYwR[2t/u
大家可以分享一吓平安夜失身嘅經驗,或者點樣令D膜仔失身嘅經驗:dev::dev:

kakeidevil 發表於 2009-12-16 04:04 PM

我今日仲係青頭仔:win:
]I*h$TF2Y#^b 使唔使整篤童子尿你嘆下:lol:

勇勇 發表於 2009-12-16 11:07 PM

[quote]我今日仲係青頭仔:win:
b+qQ `a |-Rk 使唔使整篤童子尿你嘆下:lol:
8Cx(Mi X [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3344324&ptid=214817][color=#999999]kakeidevil 發表於 2009-12-16 04:04 PM[/color][/url][/size][/quote]洗唔洗我幫你失身啊:dev:

衰貓 發表於 2009-12-17 03:04 PM

[quote]古語有又話::平安夜~~失身夜~~這一夜~~米去咁夜.....................!!!!xS OK!Bkz V
大家係唔係果日失身架:naughty:有冇朋友係果日失身啊:naughty:宜家仲有冇哩支歌仔唱呢,我80’s就有喇:D
9mv'Or\%@ 大家可以分享一吓平安夜失身嘅經驗, ...sd3a/HS3R O
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3344083&ptid=214817][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-16 08:12 AM[/color][/url][/size][/quote]
h6p/y$}J"b:PQ 'E| @a~4z5tqdW

)XO h%I}~['ZWw 睇黎老友你都有番拱上下年紀,應該同小弟差無幾喇:yy03: 。。。。。
$Ra}P @7}3Z1D 依家同八十年代差得太遠喇,基本上可以話,對啲o靚仔o靚妹黎日日都係平安夜,晚晚都係失身夜。。。。。

勇勇 發表於 2009-12-17 03:47 PM

[quote]"i"z @c'u
zYL7H"BS

c-V2EYWn 睇黎老友你都有番拱上下年紀,應該同小弟差無幾喇:yy03: 。。。。。:P*`!U}TyF&gi
依家同八十年代差得太遠喇,基本上可以話,對啲o靚仔o靚妹黎日日都係平安夜,晚晚都係失身夜。。。。。 ...
G7QgW(Yc N [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345142&ptid=214817][color=#999999]衰貓 發表於 2009-12-17 03:04 PM[/color][/url][/size][/quote]係人都知道我係老人家 :dev:
e8]!na!s+f^L 現今D細佬女真係變得好開放:haha: v~ckk
果時平安夜好有氣氛,因為要用腦諗計去呃女:D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.