娛樂滿紛 26FUN's Archiver

KIU 發表於 2009-12-17 01:26 AM

[quote]9Xb_Z5\ O)z6? L
X)s@bQZ+Z
就係呢一點, 我會唔會係香港第一個在網上告人誹謗罪成功既第一人?8k.z]V$^2xx
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3344881&ptid=214888][color=#999999]hamsubboy 發表於 2009-12-17 01:24 AM[/color][/url][/size][/quote]
mnyx"D a0g V k 見證傳奇一刻:dev:

alan3015chan 發表於 2009-12-17 01:33 AM

[quote]
`-P,Q(I b2U7] entfun係2003起壇。。。9年?
;V2JM)V8Fq.q [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3344882&ptid=214888][color=#999999]e_e 發表於 2009-12-17 01:25 AM[/color][/url][/size][/quote]}7s+w7Q6V
9年不過是吹大兩咪罷了,亦無須深究,反正小弟自entfun起壇已是會員,絕無吹水架!:agree:

hamsubboy 發表於 2009-12-17 01:34 AM

[quote]
p&gr&}TC]T8A4} 見證傳奇一刻:dev:
X)d9fzz&}Y [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3344883&ptid=214888][color=#999999]KIU 發表於 2009-12-17 01:26 AM[/color][/url][/size][/quote]
&^KTz9NrE{ :sD$F2H1G*yeUz
警察講架, 要對網絡世界所作既行為負上法律責任, ....... 法庭見?dy U2_?7XI
P#q2cgd4t t:\zW
我依家擔心我老婆以為我出去搞男人:dev: 而做埋d唔知咩....:( :cry:

勇勇 發表於 2009-12-17 01:49 AM

[quote]
/E|M8V$Ro|-wV 9年不過是吹大兩咪罷了,亦無須深究,反正小弟自entfun起壇已是會員,絕無吹水架!:agree: e?c$B-Z)j G
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3344888&ptid=214888][color=#999999]alan3015chan 發表於 2009-12-17 01:33 AM[/color][/url][/size][/quote]其實我好早以前都有個a/c,不過已經俾ban:dev:
(Uk D|A1bC Q 當時我同1個.........唔記得叫 秘密//密令 嘈了幾句,講左d人生攻擊嘅說話就被ban,點知道宜家開post個奇人還在活..................唉:haha:

勇勇 發表於 2009-12-17 01:50 AM

[quote]&q7N"~^8i(`&H*G\'[
2C7Xs lE\;g
警察講架, 要對網絡世界所作既行為負上法律責任, ....... 法庭見
Y Yn2h["s%ob1y1xt +g-G%Im-u
我依家擔心我老婆以為我出去搞男人:dev: 而做埋d唔知咩....:( :cry:)qG\$[;k;M tjv
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3344890&ptid=214888][color=#999999]hamsubboy 發表於 2009-12-17 01:34 AM[/color][/url][/size][/quote]嘻嘻~~哈哈~~~:yy04:

衰貓 發表於 2009-12-17 10:44 AM

[i=s] 本帖最後由 衰貓 於 2009-12-17 10:46 AM 編輯 [/i]
;^+h"Vl'nq
SLn7S`:[!\m 先別談"Forgive & Forget",樓主就連"包容"都未識,就樓主之前所出的"隻揪"貼已可証明這一點。。。。。e;YRgP#W
性幻想post在依紛真係普通都不得了,根本就不是惹人討厭的導火線,問題是出在樓主本身的行為上,自我優越感,覺得自己高人一等,曲高和寡,整天強調自己有品味,學歷高,最後仲要加埋"好揪",現在話自己懂得"Forgive & Forget"?!輸打贏要,一遇到唔啱聽的批評就潑婦罵街式大聲咆哮,咩草根,咩電車男。。。。。得罪人多,稱呼人少,只懂得將責任推到其他人身上,完全無自我反醒,井底蛙咁既視野,又如何明白世界之大,一山還有一山高,比你優秀的人多的是,有沒有想過若然被比你強的人話你癈柴會是怎樣的一回事呢?。。。。。公開場所發言,有批評聲音有指指點點何其正常!!若然自己受不了,就不要上,這裏的師兄已算是有禮貌有節制,不信的話樓主大可上高登試試,包你有更深感受。。。。。莫醫生值得學習?!唔好講咁遠喇,先向e_e的EQ學一吓喇。。。。。^E2V0A1b'_s|ev
想要他人如何對待你,你先要如何對待他人,明唔明?!

Babafett 發表於 2009-12-17 11:04 AM

[i=s] 本帖最後由 Babafett 於 2009-12-17 11:08 AM 編輯 [/i]j)r7w?{!G.V
`m%R3`$N/v
[quote]先別談"Forgive & Forget",樓主就連"包容"都未識,就樓主之前所出的"隻揪"貼已可証明這一點。。。。。Gas:hm'lm
性幻想post在依紛真係普通都不得了,根本就不是惹人討厭的導火線,問題是出在樓主本身的行為上,自我優越感, ... @S#o`(wfX
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345014&ptid=214888][color=#999999]衰貓 發表於 2009-12-17 10:44 AM[/color][/url][/size][/quote])aH^7{@A%q

k8@y&Q;F(tkJ 你有無試過日日被人話偽君子的感受﹖ 開頭我是有禮貌的。 g}6u%n4zI

!F o J nLZ8e 你話我井底蛙? 你知唔知我一年去過幾多地方 ?R"B2SuB!|T

#y7B&ue,}&X%n%y,b` 拒地開口埋口就睇人走光﹐ 點學習 ﹖

Winters 發表於 2009-12-17 11:11 AM

[quote]
s t@l{,j1kdC a;s,i,f(o-_8V;gwhr
你有無試過日日被人話偽君子的感受﹖ 開頭我是有禮貌的。6J)sz7\SAfk
bMu EYb+t
你話我井底蛙? 你知唔知我一年去過幾多地方 ?7_pb z'[$F+e

v3U5w8j D$F*v)g Q:v 拒地開口埋口就[b]睇人走光[/b]﹐ 點學習 ﹖ ...T$t1qME_6U5l
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345022&ptid=214888][color=#999999]Babafett 發表於 2009-12-17 11:04 AM[/color][/url][/size][/quote] J2EXNA(_
又老屈?:dev:

衰貓 發表於 2009-12-17 11:43 AM

[quote]
/D4N5Z_2F ^c-Q V8fz8{0Tb \/R
你有無試過日日被人話偽君子的感受﹖ 開頭我是有禮貌的。u0?9h8{ I0?X

1\x0|UB 拒地開口埋口就睇人走光﹐ 點學習 ﹖
_-Ysl3kv mkf [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345022&ptid=214888][color=#999999]Babafett 發表於 2009-12-17 11:04 AM[/color][/url][/size][/quote]
:l dN9_"Ce:u0| Z C#D
tlb2}^9J KZA#L.f D8c"dd
師兄是否介意告之的你年齡嗎?小弟估計應該是較為年輕吧對不對?!GG X j r$aD%q%iTP
被人冷嘲熱諷這等事情無論在互聯網上或現實世界中無日無之,介意得了多少?!在互聯網上尚且不會看見對方的嘴臉,但現實中聽到這些說話一定比單看文字討厭一百倍,哪師兄如何處理?!某些事情上,學懂左耳入右耳出(Forget),能令自己好過得多。。。。。在自己希望別人"包容"或"Forgive"自己之前,先學懂去做,明眼人一定看得出你的所作所為,但請不要整天喊著點解我拎個良心出黎反被當狗肺,世界是不公平的,但做了總好過沒有做,其他人唔對你客氣啲都會出少句聲踩少兩腳。。。。。
F3O YdgV][ 男人就是男人,昅女睇走光有幾出奇?!你唔鍾意?!唔好睇囉,亦無人叫你學,你要學是別人的EQ,是如何將每一個人都平等看待,宅男也好,電車男也好,草根也好,每個人都有其可取的地方,在公開論壇你可以無無謂謂地吹水,吹完就算,但其實在虛擬世界中,藏龍臥虎,可以學習的對像又何止一個?!經驗告訴我,事實與單憑眼見的不一定一樣,尤其是傳媒上的人與物。。。。。
bK1Mw_MM"ZM(l 小弟讀得書少,以上的都只是個人經驗分亨,並不是說教,正所謂,見過鬼會怕黑,人目空一切的時候,就連在腳下氹都會睇唔倒。。。。。師兄覺得啱聽既就聽,唔啱聽都無所謂,畢竟睇唔開唔開心既只會是你而不是我,祝你好運。。。。。

勇勇 發表於 2009-12-17 11:52 AM

[quote]
J2]$L0m8g
^M+{kyp^
Gau*fw 師兄是否介意告之的你年齡嗎?小弟估計應該是較為年輕吧對不對?!!Gg TPHO Ao
被人冷嘲熱諷這等事情無論在互聯網上或現實世界中無日無之,介意得了多少?!在互聯網上尚且不會看見對方的嘴臉,但現實中聽到這些說話一定比單 ...
K/D6u'Fy3{G [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345045&ptid=214888][color=#999999]衰貓 發表於 2009-12-17 11:43 AM[/color][/url][/size][/quote]【畢竟睇唔開唔開心既只會是你而不是我】1H.oO`m2U8g3@2i
依句最正:agree::good:

Winters 發表於 2009-12-17 11:59 AM

[quote]
#Ai(Y7[0Z1Y*S 在互聯網上尚且不會看見對方的嘴臉,但現實中聽到這些說話一定比單看文字討厭一百倍,哪師兄如何處理?!
4g0B:HYu7n [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345045&ptid=214888][color=#999999]衰貓 發表於 2009-12-17 11:43 AM[/color][/url][/size][/quote]
4cYW&|X0mv 呢樣我就唔知啦,但肯定唔會夠膽撩人去大會堂或打拳館隻揪:dev:$L3W6q%A3O~%Y r8`
有句俗語:講就兇狠,做就碌很.講得好啱呀!

勇勇 發表於 2009-12-17 12:06 PM

[quote]V#R3{i Y|2{
呢樣我就唔知啦,但肯定唔會夠膽撩人去大會堂或打拳館隻揪:dev:
*[&IJrb"s:}a`@&\ 有句俗語:講就兇狠,做就碌很.講得好啱呀!K.D1K'oI"n0U4i
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345062&ptid=214888][color=#999999]Winters 發表於 2009-12-17 11:59 AM[/color][/url][/size][/quote]佢好唔好打,我冇興趣知道:D:D其實我最想知道係點解要去 大會堂 :D:D點解唔去公園?海灘?:confused:

衰貓 發表於 2009-12-17 12:06 PM

[quote]
p%UfZ i MR 呢樣我就唔知啦,但肯定唔會夠膽撩人去大會堂或打拳館隻揪:dev: N\ q%NOF
有句俗語:講就兇狠,做就碌很.講得好啱呀!"C*FR0?H(e9Q/} ng
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345062&ptid=214888][color=#999999]Winters 發表於 2009-12-17 11:59 AM[/color][/url][/size][/quote]*Z@kz~oy
yU,icO5Ygs

#b5Gis`iv 好難講,依家報紙新聞日日都有幾單係三句唔埋兩句唔啱就郁手既案件,燥狂症越黎就越多:yy32: ,約人就唔會,但就地擺壇揪過就隋時都得:yy31:。。。。。

衰貓 發表於 2009-12-17 12:07 PM

[quote]佢好唔好打,我冇興趣知道:D:D其實我最想知道係點解要去 大會堂 :D:D點解唔去公園?海灘?:confused:Mn @'P5k%z2Vl/z
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345065&ptid=214888][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-17 12:06 PM[/color][/url][/size][/quote].`kl w G6}5udBe

Wc R5Mm*r m+{+AB7rcXn"{
好似話近企做嘢嗰度嘛:yy09: 。。。。。

衰貓 發表於 2009-12-17 02:59 PM

[quote]
eR#a(]MO6i
ov0c\4T@ 你話我井底蛙? 你知唔知我一年去過幾多地方 ?`,pp.oF*BhA
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345022&ptid=214888][color=#999999]Babafett 發表於 2009-12-17 11:04 AM[/color][/url][/size][/quote]fd'~#}5wJ*HS;w hs(gK K

5g+A0|ft8R7|
,W7^&~!j$we)wK2W 噢!!眼大睇過龍添,咁大句都睇唔倒,真係年紀大,眼都壞,以後點昅女?!:yy29:
0DF2w`5{$Z+_s-z 樓主理解事情好表面,去過好多地方就代表你唔是井底蛙?!咁你夠話自己係外國遠完書番來喇,咪又係想用拳頭去決解問題!同無讀過書既碼頭姑厘有乜分別?!/i)j!D|{
永遠只懂擔高頭望住個天行路,身邊乜都睇唔倒,連人情世固係乜都唔知,咁就算俾你環遊完世界返黎都矛用啦,始終都係一個讀死書既書呆子,我都係嗰句,睇路呀o靚仔。。。。。

hamsubboy 發表於 2009-12-17 03:06 PM

[quote]
[+`'T\ |/M _~ +z7~O:lKn_,G _-]5e$g
你有無試過日日被人話偽君子的感受﹖ 開頭我是有禮貌的。R)~zq-oxrp%L

'jj?7Yf q N7L"O 你話我井底蛙? 你知唔知我一年去過幾多地方 ? Y-k,K0q])|a(^Js^m9J

x+C S"~@kp 拒地開口埋口就睇人走光﹐ 點學習 ﹖ ...
h5n!X~R)s1r!F ` [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345022&ptid=214888][color=#999999]Babafett 發表於 2009-12-17 11:04 AM[/color][/url][/size][/quote]{}YZs5mi?;x
'_7A-l j V!E
[b][size=5][color=red]我從來無話過你係咩偽君子, 亦從來無向閣下爆粗,[/color][/size][/b]
g?{5BU,v-U [b][size=5][color=red]我淨係話你好funny好好玩, 你開post我一定睇,[/color][/size][/b]
R H{~QpP Te [b][size=5][color=red]你就話我hamsubboy "條j仲好玩, 叫我番歸打野"[/color][/size][/b]
5{\ZS/SV!O S [b][size=5][color=red]又話我hamsubboy "俾條 jj 我 d 男性朋友玩".....[/color][/size][/b]
.r `N-\%a:]1l [b][size=5][color=red]咁即係點呀?[/color][/size][/b]
7k"IC ieUG [b][size=5][color=red]依家開個 post "forgive & forget" 出黎, 侮辱完我hamsubboy, 就以為hamsubboy可以 "forgive & forget"呀?[/color][/size][/b]
i"c!B3hx1NOGX [b][size=5][color=red]你好唔respect我hamsubboy.[/color][/size][/b]
(^#c(G.F nk4h3S%p [b][size=5][color=red][/color][/size][/b]
W&UsFd9] k%{$@ [b][size=5][color=red]to 各大版主,[/color][/size][/b]
I5{ |fS [b][size=5][color=red]究竟呢度仲有無規矩?[/color][/size][/b]
/I/B2k}W)R:K [b][size=5][color=red]我一向都唔爆粗, d人這樣侮辱我, 又唔道歉, 我有無爆粗問候人家的權利呀?[/color][/size][/b]

衰貓 發表於 2009-12-17 03:13 PM

[quote]^A FL0]BXQ:C

aRq-h3DN 我從來無話過你係咩偽君子, 亦從來無向閣下爆粗,rHBTX:g%u5i
我淨係話你好funny好好玩, 你開post我一定睇,
$s MR9gYMH^] 你就話我hamsubboy "條j仲好玩, 叫我番歸打野"
E MDL6B4{m 又話我hamsubboy "俾條 jj 我 d 男性朋友玩".....
(eQ:V3Fi SL%U c 咁即係點呀?
$U8I ]XA(iM _J6\5] 依家開 ...7Y.GYy0`U|DN
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345143&ptid=214888][color=#999999]hamsubboy 發表於 2009-12-17 03:06 PM[/color][/url][/size][/quote]'q3G\-W-v+H
;UDgyT.|Aup

N8xDF;MH3] 嘩!!好猛火,行近你即刻成個暖晒:yy04:  。。。。。
g8h.N(K'd:wqG 嗰立呀鯹睇咩都好鬼表面好膚淺,會唔會企以為你係講緊反話呀?:yy17: 。。。。。7VgTU-H Y
企既風格係 => 先郁手,後講道理:yy09: 。。。。。

hamsubboy 發表於 2009-12-17 03:32 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345145&ptid=214888]57#[/url] [i]衰貓[/i] [/b] PvU?j?I)^6l

T5A`!N a"W P(m cat 兄, 我hamsubboy起 26fun多年一向唔爆粗, 亦從來唔 named 其他人, 屬平常型....
+Yy O_OR}p_ 呢單野, molala 走黎侮辱我....... :{ pT(| _*y.[
我hamsubboy以後點有自信心起 cut女壇立足, 點令我班獅子女向我臣服呀!:naughty:

勇勇 發表於 2009-12-17 03:41 PM

[quote]
"|b3SIU1z&ee(X
,?SGH|j 我從來無話過你係咩偽君子, 亦從來無向閣下爆粗,k:U!C]-vwR$U!R-v3X A
我淨係話你好funny好好玩, 你開post我一定睇,m%S#YoPP
你就話我hamsubboy "條j仲好玩, 叫我番歸打野"
zFa#fAS.z*p 又話我hamsubboy "俾條 jj 我 d 男性朋友玩".....e.K Ra)XH'P
咁即係點呀?
g]H&P PV[ e 依家開 ...6_}5wJ5CF
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345143&ptid=214888][color=#999999]hamsubboy 發表於 2009-12-17 03:06 PM[/color][/url][/size][/quote]我米又係一樣咁慘:yy35:
8O'~x5f;P#v L*n5\ [url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=214806&page=1]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=214806&page=1[/url]-HXL&_!q$F}#G\Q
我只係當佢係朋友,語帶輕鬆地好心提提佢唔好用暴力去解決問題,點知道又係俾佢狂鬧...........#11
*|:W7C$]&c[nr +[d?\W7ST"F
-----------------------------------------------------------。。。。:yy30:'NAT@Jt

h'm |#~4T*\ [indent]你真係要練吓EQ:D
8kfOP0}R4i 打9人會俾人拉,打JJ會好開心:dev:
^+P'p~'R#`.Dh [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3344065&ptid=214806][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-16 07:40 AM[/color][/url][/size][/indent]
[Eum&?M 大人講野﹐ 細路唔好甘多聲氣
gj\4T an4B h'{ 'B/C6@/V4~} W"wXD
Shut up, 收嗲﹐ 番歸乖乖地打你自己JJ!f~ `*C k%TDR
s(\j{^nr @gxG
找不到你JJ就用放大鏡﹐ 顯微鏡 !

hamsubboy 發表於 2009-12-17 04:00 PM

[quote]我米又係一樣咁慘:yy35:
yw x6{1d)@|J [url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=214806&page=1]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=214806&page=1[/url]
*JJ(DEQf 我只係當佢係朋友,語帶輕鬆地好心提提佢唔好用暴力去解決問題,點知道又係俾佢狂鬧...........#11
L@_)Go;X
hb8ya;F)QvuQ -------------------------- ...r~6Wm%f];D6?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345168&ptid=214888][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-17 03:41 PM[/color][/url][/size][/quote]IZ#ISe)w
4A,?occ
勇兄, 你還有沒有饶恕別人的心?:naughty:
&xA G }&T i5e/? 我hamsubboy就對呢單case無:mad:

頁: 1 2 [3] 4 5 6

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.