[quote] 57# 衰貓
suMKpz
cat 兄, 我hamsubboy起 26fun多年一向唔爆粗, 亦從來唔 named 其他人, 屬平常型....
呢單野, molala 走黎侮辱我.......
我hamsubboy以後點有自信心起 cut女壇立足, 點令我班獅子女向我臣服呀!:naughty ...k7l9WQ&w
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345156&ptid=214888][color=#999999]hamsubboy 發表於 2009-12-17 03:32 PM[/color][/url][/size][/quote]
1X6|&R$W `5v
~
我hamsubboy起 26fun多年一向唔爆粗, 亦從來唔 named 其他人, 屬平常型 <== 配服:yy14: ]D"BI8c p[6\|yTj
唔知你有無同感,嗰位呀鯹已經到咗草木皆兵既地步,無論咩人講啲咩,善意惡意也好,企都只會惡言相向,正所謂既"矛"咗,唔知典做先得,既然係咁,你作為依紛既前輩,何不以一個正面形像既身份去教導吓企,咩叫"Forgive and Forget"呢?坦白講,以你前輩既德高望重地位,根本唔使同呢聽唔識死既後輩計較,再講,我總唔相信你辛苦建立既一切,會因為呢條架啦蘇一句半句說話動搖啩,是唔是?
[quote]
勇兄, 你還有沒有饶恕別人的心?:naughty:
我hamsubboy就對呢單case無:mad:P?#S#r6}8th4e
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345184&ptid=214888][color=#999999]hamsubboy 發表於 2009-12-17 04:00 PM[/color][/url][/size][/quote]我初初接觸係真係好火:angry: 但係宜家已經冇怪佢喇,因為已經知道佢係個咩野人:)
所以佢用超粗皮嘅說話鬧我,我已經唔當係D咩野了:)r h{'GNh-@!|
xF6[mk$Ys1H
可能你岩岩接觸佢,所以仲未放得低姐:kiss: :kiss:
alan, 你以前頭像係唔係一個gif bb?
硬係營住營住 babafett 係借屍還魂...4t)r)r#_[%Mu
以一敵眾的網友經常出現, 但每次都是一個接一個, 沒有同時出現的情況, 可疑!
[quote]硬係營住營住 babafett 係借屍還魂...L.GE5e
d'?u
[
以一敵眾的網友經常出現, 但每次都是一個接一個, 沒有同時出現的情況, 可疑!u l0NH3JC5r
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345231&ptid=214888][color=#999999]12d3 發表於 2009-12-17 04:55 PM[/color][/url][/size][/quote]
LCtS4vJ
我都覺得係週期性咁出現一個"標把"式既網友,但性質上只有一樣相同,就係妄想自己被一眾網友針對,但其他方面都唔太相同啵,好似撩隻揪就係第一次出現。。。。。。
[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345195&ptid=214888]62#[/url] [i]勇勇[/i] [/b]8H2H0XIZ
)Ms"EB3k C
係呀勇勇, 明白佢係咩野人, 已經無咗火, 還替佢可憐, 希望佢身邊有家人, 朋友, 社工幫到佢, 無奈.
[quote] 62# 勇勇 A"f4UD`Hu
係呀勇勇, 明白佢係咩野人, 已經無咗火, 還替佢可憐, 希望佢身邊有家人, 朋友, 社工幫到佢, 無奈.5q!O"x?@T
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345246&ptid=214888][color=#999999]bobo21 發表於 2009-12-17 05:20 PM[/color][/url][/size][/quote]
ib@6}G
人永遠都係要自救,企一日唔明白自己既問題所在,咩人都幫企唔倒。。。。。
[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345247&ptid=214888]67#[/url] [i]衰貓[/i] [/b]
)}5Z'CCj
旦, 魚個示[柄人], 就要[E新]才可[邦]到佢, 仲要有蒸臣課約密, 我哋就無能為力, 所以無奈. :)
[quote] 67# 衰貓
旦, 魚個示[柄人], 就要[E新]才可[邦]到佢, 仲要有蒸臣課約密, 我哋就無能為力, 所以無奈. :)
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345270&ptid=214888][color=#999999]bobo21 發表於 2009-12-17 05:39 PM[/color][/url][/size][/quote]