娛樂滿紛 26FUN's Archiver

衰貓 發表於 2009-12-17 04:04 PM

[quote] 57# 衰貓  
\0~8F2v4F suMKpz
cat 兄, 我hamsubboy起 26fun多年一向唔爆粗, 亦從來唔 named 其他人, 屬平常型....
,E]pMV HnnVR 呢單野, molala 走黎侮辱我.......
)_9y$v's:H^ zg 我hamsubboy以後點有自信心起 cut女壇立足, 點令我班獅子女向我臣服呀!:naughty ...k7l9WQ&w
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345156&ptid=214888][color=#999999]hamsubboy 發表於 2009-12-17 03:32 PM[/color][/url][/size][/quote]
d,t9m4W*U7flhQ(}[`
f\(f*T N1} 1X6|&R$W `5v ~
我hamsubboy起 26fun多年一向唔爆粗, 亦從來唔 named 其他人, 屬平常型 <== 配服:yy14: ]D"BI8cp[6\| yTj
唔知你有無同感,嗰位呀鯹已經到咗草木皆兵既地步,無論咩人講啲咩,善意惡意也好,企都只會惡言相向,正所謂既"矛"咗,唔知典做先得,既然係咁,你作為依紛既前輩,何不以一個正面形像既身份去教導吓企,咩叫"Forgive and Forget"呢?坦白講,以你前輩既德高望重地位,根本唔使同呢聽唔識死既後輩計較,再講,我總唔相信你辛苦建立既一切,會因為呢條架啦蘇一句半句說話動搖啩,是唔是?

勇勇 發表於 2009-12-17 04:12 PM

[quote]
4c%EV)bNx vx7^
ASY0tcVV5sKE 勇兄, 你還有沒有饶恕別人的心?:naughty:
}&p&f$v-ET#k4n 我hamsubboy就對呢單case無:mad:P?#S#r6}8th4e
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345184&ptid=214888][color=#999999]hamsubboy 發表於 2009-12-17 04:00 PM[/color][/url][/size][/quote]我初初接觸係真係好火:angry: 但係宜家已經冇怪佢喇,因為已經知道佢係個咩野人:)
j-r+X'Y;YEx 所以佢用超粗皮嘅說話鬧我,我已經唔當係D咩野了:)r h{'GNh-@!|
xF6[mk$Ys1H
可能你岩岩接觸佢,所以仲未放得低姐:kiss: :kiss:

12d3 發表於 2009-12-17 04:35 PM

alan, 你以前頭像係唔係一個gif bb?

12d3 發表於 2009-12-17 04:55 PM

硬係營住營住 babafett 係借屍還魂...4t)r)r#_[%Mu
以一敵眾的網友經常出現, 但每次都是一個接一個, 沒有同時出現的情況, 可疑!

衰貓 發表於 2009-12-17 04:58 PM

[quote]硬係營住營住 babafett 係借屍還魂...L.GE5e d'?u [
以一敵眾的網友經常出現, 但每次都是一個接一個, 沒有同時出現的情況, 可疑!u l0NH3JC5r
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345231&ptid=214888][color=#999999]12d3 發表於 2009-12-17 04:55 PM[/color][/url][/size][/quote]
?HF~)n'{ LCt S4vJ

^2P f Y~e 我都覺得係週期性咁出現一個"標把"式既網友,但性質上只有一樣相同,就係妄想自己被一眾網友針對,但其他方面都唔太相同啵,好似撩隻揪就係第一次出現。。。。。。

bobo21 發表於 2009-12-17 05:20 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345195&ptid=214888]62#[/url] [i]勇勇[/i] [/b]8H2H0XIZ
)Ms"EB3k C
係呀勇勇, 明白佢係咩野人, 已經無咗火, 還替佢可憐, 希望佢身邊有家人, 朋友, 社工幫到佢, 無奈.

衰貓 發表於 2009-12-17 05:23 PM

[quote] 62# 勇勇 A"f4UD`Hu

(~5a6mp]w Y N#N 係呀勇勇, 明白佢係咩野人, 已經無咗火, 還替佢可憐, 希望佢身邊有家人, 朋友, 社工幫到佢, 無奈.5q!O"x?@ T
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345246&ptid=214888][color=#999999]bobo21 發表於 2009-12-17 05:20 PM[/color][/url][/size][/quote]
/VsoA l,K*S%m
7GH/^p([8}*klGz ib@6}G
人永遠都係要自救,企一日唔明白自己既問題所在,咩人都幫企唔倒。。。。。

bobo21 發表於 2009-12-17 05:39 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345247&ptid=214888]67#[/url] [i]衰貓[/i] [/b]
KP:l @0m+_"AoN j )}5Z'CCj
旦, 魚個示[柄人], 就要[E新]才可[邦]到佢, 仲要有蒸臣課約密, 我哋就無能為力, 所以無奈. :)

衰貓 發表於 2009-12-17 06:25 PM

[quote] 67# 衰貓
W$~6|'Y!p6W&d;\/\
'Gb8C o:Mao&Ek/E 旦, 魚個示[柄人], 就要[E新]才可[邦]到佢, 仲要有蒸臣課約密, 我哋就無能為力, 所以無奈. :)
\Mn/gQ m| [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345270&ptid=214888][color=#999999]bobo21 發表於 2009-12-17 05:39 PM[/color][/url][/size][/quote]
P9_}"D{8T&Yk0p-N9am$^ (p @ H{ P1@

X.W:ioUJ\ :clap: :good: 。。。。。

bobo21 發表於 2009-12-17 06:41 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345302&ptid=214888]69#[/url] [i]衰貓[/i] [/b] yw U~*Z{.W

1j;},cins'k3GM 大+無謂再[有火]咕, 得閒再傾啦, thz衰貓. :P :P

hamsubboy 發表於 2009-12-17 07:09 PM

[quote]硬係營住營住 babafett 係借屍還魂...#R1k#S)[t!r
以一敵眾的網友經常出現, 但每次都是一個接一個, 沒有同時出現的情況, 可疑!
0Pj9}Z'j"\2NHE [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345231&ptid=214888][color=#999999]12d3 發表於 2009-12-17 04:55 PM[/color][/url][/size][/quote]
n!H;X["[]@ w,[!be!^ C c"io*[
yesterday, 我先至講過:win: , 英雄所見略同

hamsubboy 發表於 2009-12-17 08:05 PM

我現在準備約會一d法律界朋友, 如果告佢誹謗罪有幾多成把握, 可以問佢賠償幾多錢......
sS6I4k$?u]%EO 係唔係要問版主佢既 ip address......!{c#Q:|Kejh#rKzP \
我知道我好多現實生活上既朋友都係26fun member, 他們知道 hamsubboy 我, 真人是誰, 只係我叫佢地唔好爆......
;jM#la~#x+`(h G 所以我在26fun的身份算是公開的, 行為等同平常生活一樣, `w8SPp&R%Tb
so 今次唔係網絡吹水, 當真實事情去辦...... oVT$aU!JXJ7uaS2V

*x'v+`|g4M dnO1} 我hamsubboy 醜醜地都係老闆一名, 在大陸有間機械廠, 應該有足夠財力告佢......

hamsubboy 發表於 2009-12-17 08:27 PM

[color=royalblue][b]任何人透過書寫、口述或行為舉動去發布( * 註)一些誹謗性言論或事情,而該項事情針對另一個人或一間機構,該發布人便可能要就誹謗負上法律責任。概括而言,誹謗分為兩類 : 一類是 永久形式誹謗 (Libel) ,即以書寫或其他永久性方式,去發布誹謗性事情;而另一類是 短暫形式誹謗 (Slander) ,即以口述或其他短暫性方式,去發布誹謗性事情。 [/b][/color].ld%FsG J
[color=royalblue][b]( * 註:根據誹謗法,「發布」的意思不只限於印製及發行書籍 / 報紙 / 雜誌。 「發布」一般是指「以任何方式讓另一個人或公眾知道有關事情」。閣下可在第三部分 ––– 向其他人傳達誹謗性事情,找到更詳盡的解釋。)[/b][/color]
ef#JNSE [color=royalblue][b]以下是構成誹謗的要素: [/b][/color]
f%y y6R+L8CA [list=a][*][color=royalblue][b]有關事情具有誹謗意思;[/b][/color][*][color=royalblue][b]該事情已向第三者傳達;及[/b][/color][*][color=royalblue][b]該事情是針對某個人(或公司)。[/b][/color][/list]

Winters 發表於 2009-12-17 08:29 PM

[quote]任何人透過書寫、口述或行為舉動去發布( * 註)一些誹謗性言論或事情,而該項事情針對另一個人或一間機構,該發布人便可能要就誹謗負上法律責任。概括而言,誹謗分為兩類 : 一類是 永久形式誹謗 (Libel) ,即以書寫 ...#~!i.Hw.Xz6~b4CG
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345361&ptid=214888][color=#999999]hamsubboy 發表於 2009-12-17 08:27 PM[/color][/url][/size][/quote]TXJKJ3{ R ?N
:o:o:o

alan3015chan 發表於 2009-12-17 08:31 PM

[quote]alan, 你以前頭像係唔係一個gif bb?}?-_*G;N+E!Tj
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345213&ptid=214888][color=#999999]12d3 發表於 2009-12-17 04:35 PM[/color][/url][/size][/quote]
z5\R V r\ Yyu9^/m 係呀!!!:clap:
E7\@2F9KQie 多謝你記得在下!!!:good:
L{#Dk|,? 好撚感動呀我!!!:kicking:

hamsubboy 發表於 2009-12-17 08:32 PM

[i=s] 本帖最後由 hamsubboy 於 2009-12-17 08:33 PM 編輯 [/i]\6b2uN5Y8m;[

{9q3r,hG:o"I [b][color=teal]2. 在香港,甚麼法庭會審理誹謗案件?這些案件是由法官還是由陪審團作出裁決?[/color][/b]5V!D6A `.q3RL
)O~5C(YE M}g4N ?
[color=red][b]原告人可以在區域法院(沒有陪審團)或高等法院原訟庭(可能有陪審團)展開訴訟。 註: 區域法院只可頒令最多一百萬元的賠償。
-TZ6E aVZ 在高等法院,誹謗案不一定要由陪審團會同法官一起審理。根據 [/b][/color][url=http://www.hklii.org/hk/legis/ch/ord/4/s33a.html][color=red][b]《高等法院條例》第 33A 條 [/b][/color][/url][color=red][b](香港法例第 4 章),如果原告或被告任何一方認為有需要,都可申請傳召陪審團。不過,如法庭認為審訊會涉及長時間研究文件或帳目,或需要作科學或實地調查而不便與陪審團一起進行,法庭便可能會拒絕申請人的要求,而不傳召陪審團進行審訊。 Tc&qUq2A6E[Q
如果案件在高等法院原訟庭由陪審團會同法官一起審理,陪審團就會負責決定被告人是否需要負上誹謗的法律責任。[/b][/color]

alan3015chan 發表於 2009-12-17 08:34 PM

呢個哥仔真係有趣到非常!!!:lol: 尋晚飲酒緊dvd既我都突然咩都吾做,半途加入~~:P

Winters 發表於 2009-12-17 08:35 PM

[quote]呢個哥仔真係有趣到非常!!!:lol: 尋晚飲酒緊dvd既我都突然咩都吾做,半途加入~~:P}0u1h7Vn1?S(l.S
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345366&ptid=214888][color=#999999]alan3015chan 發表於 2009-12-17 08:34 PM[/color][/url][/size][/quote]Ep`9WcRd x
都唔知係咪同甘國武係同一個人黎:D

alan3015chan 發表於 2009-12-17 08:36 PM

[quote]
de4T(lm"m F j3S [E5Q r7[
#V6Q9`r!^p*k h,i
噢!!眼大睇過龍添,咁大句都睇唔倒,真係年紀大,眼都壞,以後點昅女?!:yy29: G$?@ jQ,V
樓主理解事情好表面,去過好多地方就代表你唔是井底蛙?!咁你夠話自己係外國遠完書番來喇,咪又係想用拳頭去決解問題!同無讀 ... I%F|4}5OWb7Z
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345141&ptid=214888][color=#999999]衰貓 發表於 2009-12-17 02:59 PM[/color][/url][/size][/quote]Ot%h;G"V@[/A&c d
閣下所言甚是!好野!:good:

alan3015chan 發表於 2009-12-17 08:38 PM

[quote]}:K,O7T3Gy-?
都唔知係咪同甘國武係同一個人黎:D&{^ |~Y)H |
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345367&ptid=214888][color=#999999]Winters 發表於 2009-12-17 08:35 PM[/color][/url][/size][/quote]
]'Op3]H6Y#T0aL(~ 甘國武會凹水架,當年我x到佢仆街架!:naughty:

頁: 1 2 3 [4] 5 6

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.