娛樂滿紛 26FUN's Archiver

alan3015chan 發表於 2009-12-17 11:34 PM

[quote]I'm sorry.-E+bK?.I
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345524&ptid=214888][color=#999999]Babafett 發表於 2009-12-17 11:29 PM[/color][/url][/size][/quote]
np/]w)}s_*C sorry乜鸠野姐!你做錯野咩?:eek:

weimin 發表於 2009-12-18 02:37 AM

好想亲眼见下babyfett系点样ge一个人

weimin 發表於 2009-12-18 03:12 PM

期待过几日体港闻版可以提到le单新闻,你系告先好啊,我整定爆谷等你架。告赢左记住请吃饭喔

goodnicelady 發表於 2009-12-18 04:41 PM

[i=s] 本帖最後由 goodnicelady 於 2009-12-18 05:54 PM 編輯 [/i]%[$i3j,b?v ]*Mg
a6K!N&h'cy/G
[b]我是路過的不應多事,但見大家仿似罵出火,所以送上[size=5][color=red]聖誕節賀咭祝賀大家,希望大家開開心心,順便降降火[/color][/size],那個版友仔講野不負責任,係不扺幫,但得饒人處且饒人呢!送上白色聖誕,我的喻意為白茫茫一片,有時做人就係咁白茫茫一片架啦,活在盲點中做了甚麼都不知,我諗佢今次都學精了啦!hamsubboy兄,明白你感受,亦相信大人有大量的你不會計較呢!!請看在他誠心致歉份上!饒他吧!S|O^9rB){
U({ Ib^^6Ym7T
Babafett版友:請不要見怪我講些客觀話,我覺得他們不是針對你出post內的主角,而是你講說話好多時都好無理據的支持而發表個人主意、主觀、有教導式和挑釁性…例如這些說話:[/b][size=4][font=新細明體][size=14pt][color=blue]請大家反思:[font=新細明體][size=15pt]香港人識唔識乜叫做包容﹖等等……[size=3][color=black][b]這些說話不但顯示你 高高在上教人做野,而且仲踩埋所有香港人,仿似生為香港人的你都好討厭香港呢﹖試問有誰聽到覺得舒服﹖及聽得入耳呢﹖聽了好自然會惹起公憤的,希望你明白這個做人的道理啦!嘗試諗下你是否因為外國讀書着重外語﹖對中國文字理解有異而在表達上稍遜呢﹖[/b][/color][/size][/size][/font][/color][/size][/font]
$OOvQs1b [font=新細明體][size=14pt][color=blue][font=新細明體][size=15pt][color=black][/color][/size][/font][/color][/size][/font]zV5_1e v"Q
[/size][b][color=magenta][font=新細明體][size=14pt][size=4][font=新細明體][size=15pt]好抱歉阻住大家,如小妹說錯請各大大原諒我發的謬論!謝 謝![/size][/font][font=新細明體][size=1pt]這你是基本做人[/size][/font][/size][/size][/font]
!`cn.N:{%u [/color][/b][font=新細明體][size=14pt][size=4]
"A2a\ ]dD [/size][/size][/font]

hamsubboy 發表於 2009-12-18 10:59 PM

[quote]我是路過的不應多事,但見大家仿似罵出火,所以送上聖誕節賀咭祝賀大家,希望大家開開心心,順便降降火,那個版友仔講野不負責任,係不扺幫,但得饒人處且饒人呢!送上白色聖誕,我的喻意為白茫茫一片,有時做人就係 ...
dBj I Rz#ySd-ao [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3346135&ptid=214888][color=#999999]goodnicelady 發表於 2009-12-18 04:41 PM[/color][/url][/size][/quote]
{,I4vJ(J#t+sDZ(h
je5o Mu;K7fl goodnicelady, u$hC[{)F+?
l{ k*f^ o{E
我相信你同大部份brother攪錯左方向,dV-u8ugj(~5l3M5}C
1) 我無同babafett罵戰, (請看清楚我的文章)
m T~;W{3J{0P 2) 只係佢單方面出言侮辱在下.Py7m K|8p
3) 我只係要求babafett 在Dec 17 1:14am 起計24小時之內向我hamsubboy道歉R I+JO2g
4) 而我覺得佢 (babafett)的道歉豪無誠意, 因為佢連侮辱了我的什麼都不知道, 因為佢連重新閱讀都懶
M,M v#r_4zH B 5) 我last night已經 post 我的要求, 但到現在佢都無再出現,.... 值得放過佢嗎?%C W2@]h/_

8sI G3K1e;`} 我剛去完 某律師行 的christmas party, 我同一d律師仔聊天, 有d律師行比較清閒d, 會受理呢單case....
J$Q-A@Dc*gMP 當然佢地都叫我算數,....%jN$I"U1C)EYY'H/r
但如果真係告得入, 有可能得到幾千到幾萬賠償, 當然要視乎果個post既流覽量同其他因素0oB0S*y#sge
我亦介紹d朋友上26fun睇下呢單野1tcaKtd
我依家俾多一日時間, 如果佢babafett依然沒有回應, 恕我無能為力.

頁: 1 2 3 4 5 [6]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.