娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hamsubboy 發表於 2009-12-18 01:49 AM

[quote]hamsabboy兄, alan 兄, %m+s]#K_b/\ u
你兩位份屬小弟多年好友, 客套話就不用多說了, 大家又不是不知大家脾性嘛~:DT@a3O)m*x}
老套說一句, 相嗌唔好口嘛, 從來針鋒相對說話何來悅耳順眼呢?:D
N`%fP'Oh},p&f 對與錯毋謂深究了, 小弟而言最重要是你兩位好友 ...;T!W*S@-H`\
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345691&ptid=214995][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2009-12-18 01:32 AM[/color][/url][/size][/quote]-MW!j G%Vr%D$Q8p*N"w*I

3Df-}jS,TCw#a 唔明.......
bS|3p/u.M9E'B BOY兄, 你記唔記得 JEN01 單野呀?

infjlam 發表於 2009-12-18 01:54 AM

[quote]
4YcXy1@v
+W2l qf)^B 唔明.......+s5x)?&p6w?K4J/d
BOY兄, 你記唔記得 JEN01 單野呀?
4Zb9`4X8v SU [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345742&ptid=214995][color=#999999]hamsubboy 發表於 2009-12-18 01:49 AM[/color][/url][/size][/quote]/Qpn%o)J6],NG
GD'_'P ^bO6R
算喇師兄,網上吹水何需咁介懷

hamsubboy 發表於 2009-12-18 01:57 AM

我最憎果d 自以為醒目 自以為咩都知 既 過路人 第三者......!^F&}-QovEY

x&O8a F]*Z BOY 兄, face, 我一定俾你...... 希望你知我做緊咩

自由神 發表於 2009-12-18 02:03 AM

各位,容許我講幾句
t~ro(X T 既然大家都有想大事化小,小事化無既心U-p9d~Yw%r5[

b%x{#I al3S 大家就忍多步,退多步m W7E!?5}5R7t
繼續開心吹水,忘記誰是誰非可以嗎?

Kev 發表於 2009-12-18 02:14 AM

[i=s] 本帖最後由 自由神 於 2009-12-18 02:29 AM 編輯 [/i]
O|9nPS pj \ e2\g8jU,O sEvq
[quote]我最憎果d 自以為醒目 自以為咩都知 既 過路人 第三者......
d)h5X+@'[R7? o,v-qdOYyVP1}
BOY 兄, face, 我一定俾你...... 希望你知我做緊咩
Ak;wi7c~l [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345767&ptid=214995][color=#999999]hamsubboy 發表於 2009-12-18 01:57 AM[/color][/url][/size][/quote]
h:~"j"L,zBq4K+T3K &p2a.A"u"D7e
**** Hidden Message *****無啦啦想害你..){1TBi [}NywS
而你所謂最憎既人,講句中立既說話都有問題既, 唔通要支持你去上court告人先叫正常?yI&b pz1~(s j0N-o
我唔知點解你要話人"自以為醒目 自以為咩都知", 如果有錯你可以去指出, 大家再作討論..
SAx9f5[4ta9N 冇人做野/講野永遠都對, 我唔會,你都唔會.. 點解就唔聽聽別人既意見平心靜氣去傾呢?[/hide]

自由神 發表於 2009-12-18 02:19 AM

[i=s] 本帖最後由 自由神 於 2009-12-18 02:24 AM 編輯 [/i]
%Y+RL JC&a&M
9C)H6O;Ks6C.o$G\ [quote]v:aBH+Ies
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345822&ptid=214995][color=#999999]Kev 發表於 2009-12-18 02:14 AM[/color][/url][/size][/quote]明白大家既用心~n(u/_{:{f
無論誰是誰非啦~
5V4@&dUfA%IKIL 由這件事Let go~好嗎?:)

hamsubboy 發表於 2009-12-18 02:21 AM

[i=s] 本帖最後由 hamsubboy 於 2009-12-18 02:26 AM 編輯 [/i]
]Z2^Z9kBfk4od aQ
'u)HKrb%hx.II6AO hamsubboy叔 依家教仔, thx!

hamsubboy 發表於 2009-12-18 02:23 AM

有 d 人, 你要大到佢暈先識死

Kev 發表於 2009-12-18 02:24 AM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345833&ptid=214995]27#[/url] [i]自由神[/i] [/b]
\,tp2B T*aR3^uW*x G1\YR2O
好.. 一切隨緣啦咁..
z8kjK!H0I}n 我都唔會再對呢件事make any comment ..:)

hamsubboy 發表於 2009-12-18 02:25 AM

[quote] 27# 自由神
2u,JwAd
B| x?3P$GC 好.. 一切隨緣啦咁..q9}#ZMj5d
我都唔會再對呢件事make any comment ..:)
V8nB)X`)Ej r.F [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345845&ptid=214995][color=#999999]Kev 發表於 2009-12-18 02:24 AM[/color][/url][/size][/quote]
3v4zJ6QPSxa3J9~ J@_.V| H8dzW.s
快d delete la! brother ! thx

自由神 發表於 2009-12-18 02:27 AM

[quote]有 d 人, 你要大到佢暈先識死
T p6x A/bX [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345841&ptid=214995][color=#999999]hamsubboy 發表於 2009-12-18 02:23 AM[/color][/url][/size][/quote]我明白你想做咩~9R7m DzQ&t ru J
**** Hidden Message *****

自由神 發表於 2009-12-18 02:28 AM

[quote] 27# 自由神
&~h}V4Up9Y.X3o
`/v:YL%qc3? 好.. 一切隨緣啦咁..0fz @)u+v x
我都唔會再對呢件事make any comment ..:))w-mF]7T"E
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345845&ptid=214995][color=#999999]Kev 發表於 2009-12-18 02:24 AM[/color][/url][/size][/quote]Thz bro~大家都有心為呢度既討論氣氛出力} a1a?1]M,l
多謝曬:agree:

hamsubboy 發表於 2009-12-18 02:29 AM

[quote]我明白你想做咩~4fOqt8[2_v Yy/s#V
**** 本內容被作者隱藏 ****
_ e K4\`!OH [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345851&ptid=214995][color=#999999]自由神 發表於 2009-12-18 02:27 AM[/color][/url][/size][/quote]Q#GX!_1x5Y H

{;u&v2I%l d%U| thx for understanding ! zw*IVa5^0B
)d R)s-PO#\Ge
[b][size=7][color=red]告[/color][/size][/b]

Kev 發表於 2009-12-18 02:32 AM

[i=s] 本帖最後由 Kev 於 2009-12-18 03:09 AM 編輯 [/i]t^!F?"j4L"kd

#wR;[!qx5t **** Hidden Message *****

hamsubboy 發表於 2009-12-18 02:35 AM

自由兄, 就黎俾人吹爆!:hitwall:

hamsubboy 發表於 2009-12-18 02:47 AM

自由兄, 我本來都諗住算, 但俾 kev 兄 講講, 我好似好 on 居, 不識大體......xkELH+Y9x _
有d野....我想試下

hamsubboy 發表於 2009-12-18 03:06 AM

babafett, 24小時通牒已經過左, 我個心依然好唔舒服, 所以仲未 go to sleep.\/o/[ DN$y pH$Y

z8@ LR:f:^}#q8d 原本我俾 face BOYDWAN 同 自由神兄, 算數!/w6F9v$JlEdx
但 kev 兄 的固執, 令我都固執埋 一份......n I5~F4I

F7agcR+t D 到時你要坐監 或者 要花錢 請律師...... 希望你明白我因為一個理由而去做

Kev 發表於 2009-12-18 03:07 AM

[i=s] 本帖最後由 Kev 於 2009-12-18 03:19 AM 編輯 [/i]
GM+\ F!@l d
J%d&J5~@%d }(t ?_ [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3345864&ptid=214995]**** Hidden Message *****[/url][/b]

goodnicelady 發表於 2009-12-18 04:27 PM

[i=s] 本帖最後由 goodnicelady 於 2009-12-18 05:54 PM 編輯 [/i]$^ s G7[K*j#~5r;W9N

7QKaB;rU [b]我是路過的不應多事,但見大家仿似罵出火,所以送上[size=5][color=red]聖誕節賀咭祝賀大家,希望大家開開心心,順便降降火[/color][/size],那個版友仔講野不負責任,係不扺幫,但得饒人處且饒人呢!送上白色聖誕,我的喻意為白茫茫一片,有時做人就係咁白茫茫一片架啦,活在盲點中做了甚麼都不知,我諗佢今次都學精了啦!hamsubboy兄,明白你感受,亦相信大人有大量的你不會計較呢!!請看在他誠心致歉份上!饒他吧!
W,r+~&h5[!vN )T(WsR#~)`"B;khh
Babafett版友:請不要見怪我講些客觀話,我覺得他們不是針對你出post內的主角,而是你講說話好多時都好無理據的支持而發表個人主意、主觀、有教導式和挑釁性…例如這些說話:[/b][size=4][font=新細明體][size=14pt][color=blue]請大家反思:[font=新細明體][size=15pt]香港人識唔識乜叫做包容﹖等等……[size=3][color=black][b]這些說話不但顯示你 高高在上教人做野,而且仲踩埋所有香港人,仿似生為香港人的你都好討厭香港呢﹖試問有誰聽到覺得舒服﹖及聽得入耳呢﹖聽了好自然會惹起公憤的,希望你明白這個做人的道理啦!嘗試諗下你是否因為外國讀書着重外語﹖對中國文字理解有異而在表達上稍遜呢﹖[/b][/color][/size][/size][/font][/color][/size][/font]
Ih.CW? D [font=新細明體][size=14pt][color=blue][font=新細明體][size=15pt][color=black][/color][/size][/font][/color][/size][/font]6djf? J
[/size][b][color=magenta][font=新細明體][size=14pt][size=4][font=新細明體][size=15pt]好抱歉阻住大家,如小妹說錯請各大大原諒我發的謬論!謝 謝![/size][/font][font=新細明體][size=1pt]這你是基本做人[/size][/font][/size][/size][/font]*A~}|b"[i R%v W
[/color][/b][font=新細明體][size=14pt][size=4]+O9uD9\/~?RY6X
[/size][/size][/font]

hamsubboy 發表於 2009-12-18 10:54 PM

[quote]我是路過的不應多事,但見大家仿似罵出火,所以送上聖誕節賀咭祝賀大家,希望大家開開心心,順便降降火,那個版友仔講野不負責任,係不扺幫,但得饒人處且饒人呢!送上白色聖誕,我的喻意為白茫茫一片,有時做人就係 ...
,ojP#X | mK+_ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3346128&ptid=214995][color=#999999]goodnicelady 發表於 2009-12-18 04:27 PM[/color][/url][/size][/quote]
7`y|%h:z!e]
Kykl] goodnicelady,(X#N5WUe/Z3TA C

)Lj6Kd&M X"g$`'^ 我相信你同大部份brother攪錯左方向,"Ohl8y^?c
1) 我無同babafett罵戰, (請看清楚我的文章)
8?-Z&Q*AAJ:i2[ 2) 只係佢單方面出言侮辱在下
dlM;?'N 3) 我只係要求babafett 在Dec 17 1:14am 起計24小時之內向我hamsubboy道歉xBE:D}9c
4) 而我覺得佢 (babafett)的道歉豪無誠意, 因為佢連侮辱了我的什麼都不知道, 因為佢連重新閱讀都懶 [1uLH&h
5) 我last night已經 post 我的要求, 但到現在佢都無再出現,.... 值得放過佢嗎? GA N1[v
+j%d0t,y6K9PBW
我剛去完 某律師行 的christmas party, 我同一d律師仔聊天, 有d律師行比較清閒d, 會受理呢單case....
1W2K O,_'t&ZsM 當然佢地都叫我算數,....
!U%mxL6p 但如果真係告得入, 有可能得到幾千到幾萬賠償, 當然要視乎果個post既流覽量同其他因素
xth!r QS 我亦介紹d朋友上26fun睇下呢單野
2Y*mo/M)f 我依家俾多一日時間, 如果佢babafett依然沒有回應, 恕我無能為力.
s M7g.C%y4xC~n`
6C/^P_,M [b][color=#fff][size=0px]! @! o4 q[/size][/color]8}#x7q)^4R
[color=#fff][size=0px]6 L) y5 Z1 I- H7 N& W  i3 v[/size][/color]
uX5n+Z6S?v(d [/b][size=4][color=#fff][size=0px]1 W; ~: z6 x4 e6 D  Q2 Q- X3 |[/size][/color]
A+@!E+Ae w5K $Bq4{7l:O,S7J ~

9E5W cg*ZjkH [/size]

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.