娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bwk0317 發表於 2009-12-19 01:56 PM

去完大陸, 發現香港人原來很有型

[font=標楷體][color=darkolivegreen][size=5]大家有無留意到[u]尖沙咀[/u]啲[u]歐美[/u]白皮洋遊客衣著都很舊很老土?
P[)tCSRX tSQd$Y$]6_9J
本人在[u]美國[/u]中部生活多年, 那邊的人消費沒有[u]香港[/u]般繁華, 平日無夜市 星期日所有店都關門. 人門著衫係無咁講究 一條老土嘅直腳牛仔褲, 一對波鞋, 雖然賣得貴, 但真係會著好多好多年, 這種生活吸引到好多平時在[u]香港[/u]比較老土和外觀生得較輸洩嘅嘅[b]族群[/b](如宅男宅女), 因為他們覺得出街無咁大壓力,  這些從[u]香港[/u]來的人我在[u]美國[/u]見得多了!UwM+\h3U ~k,t)u

n;UqDiE 剛去完大陸四川旅遊, 回到香港, 星期五晚八點的[u]銅鑼灣[/u]街頭, 發覺香港啲人著衫打扮很光鮮和有型 , 跟四川的男仔相映成趣. 一個外地人來到香港以旁觀者而言...
ji#PS TH
i(wsN8X 男士: 港男衣著光鮮不用多講, 港男的髮型很潮很好看, 可能[u]香港[/u]年輕人營養充足, 又高大又靚仔.
"@ar.fto%L^ m N .p g~8z d2W:| N
女士: [u]四川[/u]街頭見啲女仔皮膚好白都幾靚吓, 回到[u]香港[/u]見啲港女原來都唔輸洩, [u]香港[/u]靚女四處皆是加上著衫比大陸的漂亮得多了.k&]5J'Ws1s
s;V${#v!YW
記得一次在北方旅遊, 遇到一團衣著打扮都光鮮漂亮嘅遊客, 同當地人的打扮明顯有好大分別, 心諗佢哋唔係[u]日本[/u]人就一定係[u]香港[/u]人.G)h3[{ }]
最後聽到佢哋係講[u]香港[/u]話的. 我現在終於知道點解內地同胞會喜歡香港人, 情況就有如以往在[u]美國[/u]當地嘅人, 點解咁鐘意啲[u]日本[/u]遊客一樣, 因為他們富裕有禮和衛生, 這同[u]歐美[/u]落後城鎮嘅人粗枝大葉, 思想愚笨, 樣子醜陋, 衣著老土的美國男人有很大分別.  [/size][/color][/font]
2oDG:\:j [font=標楷體][color=darkolivegreen][size=5]z A,oK}
[b]你呢, 你是香港人嗎?:photo: [/b][/size][/color][/font]

infjlam 發表於 2009-12-19 02:07 PM

彭彭講得有點道理...5J(H)[?\
不過這只是相對上而已,並非事實之全部;Lo`~p.ho
Fs;bou1jY
事實上,並不是所有香港人都這麼有型有款、有禮貌的,$H;D Z)t;Y6{ xMfq
我總會間中見到些講野大大聲,個人冇修養,冇內涵,
q]!nTIm2~!Em 對人冇禮貌o既土生土長港仔港女:yy24:

gn00987333 發表於 2009-12-19 03:29 PM

[quote]彭彭講得有點道理.../r)Z,|/]r2[
不過這只是相對上而已,並非事實之全部;
(`%uokW0G :S6T` J9z
事實上,並不是所有香港人都這麼有型有款、有禮貌的,
O r:q7O p 我總會間中見到些講野大大聲,個人冇修養,冇內涵,
$f E)kt^^{:Hw 對人冇禮貌o既土生土長港仔港女:yy24: ...;uz1i"z!z
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3346754&ptid=215153][color=#999999]infjlam 發表於 2009-12-19 02:07 PM[/color][/url][/size][/quote]哈哈,我都係冇太大禮貌,所以我認同你:D

Winters 發表於 2009-12-19 03:42 PM

[quote]彭彭講得有點道理...)`p;YQ.fr0j)V
不過這只是相對上而已,並非事實之全部;4dx)[2C)R G2N&R4I

wl*O u/`-u'um 事實上,並不是所有香港人都這麼有型有款、有禮貌的,
*b HhL.i5q1Wdt'S 我總會間中見到些講野大大聲,個人冇修養,冇內涵,*EB$ur4X:g3@j
對人冇禮貌o既土生土長港仔港女:yy24: ...
.V1DELW [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3346754&ptid=215153][color=#999999]infjlam 發表於 2009-12-19 02:07 PM[/color][/url][/size][/quote]
f3IL1q UFRj 有時講野大聲唔代表無禮貌嘅:haha:0Zt$kC]/gmB
不過師兄你講得啱,而家啲香港人越來越無禮貌.
s4V4E],Mo-A1V.Y 唔只係啲後生仔,連啲大人都係.平日搭巴士,地鐵就見識得到...:nogood:8|/`;@ [+oJ9^
都唔知係咪因為97之後香港越黎越多大陸人:hitwall:

kuru 發表於 2009-12-19 04:40 PM

但講身形, 輪廓,歐美始終佔優

infjlam 發表於 2009-12-19 04:55 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2009-12-19 05:04 PM 編輯 [/i]
.Z1h"l5o+O&q
MKw'E,Moz 型唔型,睇你點睇喇,
tM}l.T!S;V%V\ 香港地人口密集,周街都係人,返工又要見客,m0p^ {)L
衣著當然要著得好睇、光鮮D(著得寒酸,好多人會對你白鴿眼) d3B z;_|%BYBcb*A
外國地方大,除了工作所需外,外國人都會著得比較casual,著得舒服就得,反正著到靚靚都冇人睇:yy03:
p2F P4VP!`[F*H
8Z(b Dk g qH,D$rsh
1`w:J G[*Ty 撇開民族主義不談,我欣賞日本人普遍較有禮,較有規舉,rxg%Vj8~)bUvX
在日本搭電車,你唔會聽到有人大聲講電話,或者嘈亂巴閉(有的話,很大可能係香港或者大陸人)
fc8K%U6qM 搭扶手電梯,永遠都是讓開一邊,俾有需要急行的人士上,E2m.M VS)]\'?V VD
講到話排隊,就更唔駛講,比較下日本、歐美、香港和大陸的人,就知有幾唔同

infjlam 發表於 2009-12-19 05:02 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2009-12-19 05:03 PM 編輯 [/i]
'SpsZt0E^ 4{ x![-~(d/g(] I
[quote]
2a:L5b[/F oZ 而家啲香港人越來越無禮貌[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3346871&ptid=215153][color=#999999]Winters 發表於 2009-12-19 03:42 PM[/color][/url][/size][/quote]7Aq$Q OU?&l+zt2v.}

H[] [2c*Y0@ 好多冇個人修養,冇公德o既人,m5~yO`
喜歡在公眾地方高談闊論,講人是非講八卦野,
fawh9u IXK/c$t_ 仲要強逼其他人聽埋一份,
'h p5j+s~-jyR%v 呢種行為,我認為非常冇禮貌:fight:

打狗棒 發表於 2009-12-19 06:42 PM

真奇怪, 擁有印非裔血統的人, 視白人為優等族的人, 竟然會跑去他一向看不起的「支那」去?

bwk0317 發表於 2009-12-19 09:00 PM

[quote]真奇怪, 擁有印非裔血統的人, 視白人為優等族的人, 竟然會跑去他一向看不起的「支那」去?\/V,T;L3{5qH m'fw|
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3346942&ptid=215153][color=#999999]打狗棒 發表於 2009-12-19 06:42 PM[/color][/url][/size][/quote]
l E"_f M`:tL LH8IS4tz0||+o
[font=標楷體][size=5][color=#556b2f]說話大大聲嘅本港宅男人板, 非[u]狗仔[/u]莫屬! :agree: [/color][/size][/font]

Winters 發表於 2009-12-19 09:17 PM

[quote]真奇怪, 擁有印非裔血統的人, 視白人為優等族的人, 竟然會跑去他一向看不起的「支那」去?8WPz$\Q c^UEQ
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3346942&ptid=215153][color=#999999]打狗棒 發表於 2009-12-19 06:42 PM[/color][/url][/size][/quote]
V0g/B G3@JH 黃細柒?:D

infjlam 發表於 2009-12-19 09:22 PM

[quote]
m9`:CM{G-w8]BB 黃細柒?:D2y Q6jZe;H]#E
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3347053&ptid=215153][color=#999999]Winters 發表於 2009-12-19 09:17 PM[/color][/url][/size][/quote] WF+j;dA

5k:FV)f-t 細柒近來又做過D乜:haha:

Winters 發表於 2009-12-19 09:26 PM

[quote]
1V9Tc5t~PG D c"h? _
細柒近來又做過D乜:haha:
/PV(~Dzve [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3347054&ptid=215153][color=#999999]infjlam 發表於 2009-12-19 09:22 PM[/color][/url][/size][/quote]'R-[ sRs*{7M
無,我見師兄話印非裔血統,我就即刻諗起印尼裔嘅細柒:D

CK銘 發表於 2009-12-20 12:36 AM

其實經濟收入都影響住呢個問題 BG{i(p
大陸人一年會有幾多錢投資喺衣著上呢...

打狗棒 發表於 2009-12-20 12:58 AM

[quote]iQq1FARxo1Q
#h Q^A2K5uwp{ z
說話大大聲嘅本港宅男人板, 非狗仔莫屬! :agree:
:}'HJ?;J3c+e-|6?9\ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3347040&ptid=215153][color=#999999]bwk0317 發表於 2009-12-19 09:00 PM[/color][/url][/size][/quote] oG{#gp l
你同MJ一樣有妄想白種症, 明明自己係巴基斯坦與剛果血統(不過, 我猜令壽堂一定是中國人, 所以你應該是中印非的混血兒, 是嗎?), 卻妄想自己化身肥彭等白人?

weimin 發表於 2009-12-20 05:30 PM

如果你生得樣衰生得矮,著得幾有型都無用,

vv1668vv 發表於 2009-12-20 06:24 PM

[size=5][font=新細明體]視覺美學每一個人的定義不盡相同。[/font]
y-j7c h-L7hli\PA` 'Wu a1Y E'v O#z
[font=新細明體]主觀客觀,當中牽涉很多外在內在環境[/font]
t;b7e2T Df\ [font=新細明體]及過往是否接觸經驗因素。[/font]
R I hn/XRc(c [/size]"bJ7q1n:^
[font=新細明體][size=5]視覺美學觀念亦跟發展條件有極大關系。[/size][/font]
o,l}4|8bej$m [font=新細明體][size=5]R2{*c6`f,oc v
[/size][/font]z&AT*Qam3J;B%~
[size=5][font=新細明體]過往“吃不飽,穿不暖”年代[/font][font=Times New Roman, serif]..[/font][font=新細明體]基本條件關系,根本不容許談什麽“美”。[/font][/size]
V3v2eMS&i|@f X [font=新細明體][size=5]經過長期發展,社會穩定,到達美學摸索期。[/size][/font]S!y1S{7rz
[font=新細明體][size=5]雖然“視覺美學觀念”依然含糊及參差,但始終都是一個開始。[/size][/font]p2fh+Wp/B-o
[font=新細明體][size=5]
7Ts2Ju!_ f,R [/size][/font]
V7o?7k.v| [size=5]
&[3Z8^-~8l/EI'?q [/size]
(e;F5qE)R9^ [font=新細明體][size=5]發展時間不一樣,視覺美學不一樣,這是相對而肯定的。[/size][/font]CP1Y u}%q
[font=新細明體][size=5]它不斷向前,驚人的發展速度,他朝有日必定跨過“固步自封”的一群。[/size][/font]
w tA]CW [size=5]4iuUk0i"dV.Y@{
[/size]5nq O `Y
[size=5]
uCZP8^ P ? [/size] M3J$B]J
[font=新細明體][size=5]何必“踩低人地,抬高自己”呢。[/size][/font]
hr.S2v&c }'C%Z G T [size=5]1x'N6IMQSF8f
[/size] r2KaDZ9ZM0Vw
[font=新細明體][size=5]走過開始的,已經擁有基本觀念者,[/size][/font];H*`a/H0T.R-}B
[font=新細明體][size=5]倒不如好好想想如何 再創高峰 把“美學”觀念 搞得 更有意義,更有效益吧。:) [/size][/font][size=5]
e%m VZ6v [/size]%btN O p?3b
[size=5]o;b)J X2Q
[/size]

brother6 發表於 2009-12-20 11:50 PM

各地唔同o者

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.