娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 亞視未必能收漁人之利???
jyeung1
發表於 2009-12-21 11:43 PM
亞視未必能收漁人之利???
[url=http://hk.news.yahoo.com/article/091219/4/fqgi.html]http://hk.news.yahoo.com/article/091219/4/fqgi.html[/url]
r4|LU~`G"ZmE
亞視未必能收漁人之利 (明報)2009年12月20日 星期日 05:10
/_3IgghP4x
u1Kpp-?;M Ys
寫野個位仁兄!!真係吾多用腦!!
*~A+s1c.hd$~RQ%P
講真亞視一定食吾落!!