娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jyeung1 發表於 2009-12-21 11:43 PM

亞視未必能收漁人之利???

[url=http://hk.news.yahoo.com/article/091219/4/fqgi.html]http://hk.news.yahoo.com/article/091219/4/fqgi.html[/url]
r4|LU~`G"ZmE 亞視未必能收漁人之利 (明報)2009年12月20日 星期日 05:10/_3IgghP4x

u1Kpp-?;MYs 寫野個位仁兄!!真係吾多用腦!!
*~A+s1c.hd$~RQ%P 講真亞視一定食吾落!!W,Ap8e$[
但亞視 + now + 有線 + Road Show + HKBN
%\*h)n+`K Si6w p`"Z1@ 又食吾食得落??4n~?/[w.o/Ne
9X9iYb.E8E z(OEW
現今社會吾係以前, 出鏡一定要上無線!!
8x&rs0mCtW@(~,H 而且收視率其實明顯下降xV{0LiC/Y^r
因年輕一代上網較多
+o|Q0N'qy [/FA'c#N hkbn, I-Cable, Now 攪好網上音樂頻道
VG&rIC7S1^ \%? 可能四大唱片公司又多一筆賺
/Pu"] B"_}q/z ~ \8AEB\"N
而且hkbn, I-Cable, Now, atv, road show%ty5d!dV N?
一定吾會阻止歌手出席其他電視台活動
G`L'}Oo:~2B 暴光率自然多Hbg-U \
一些吾出名歌手/新人,暴光率一定明顯增加
`l`k_&C6x_ z*b*J3Q8zt}v [b5p\
講真1500 萬限死所有歌手只可出現tvb#X$W9JR i*B3D1^
唱片公司其實係賺少好多錢}2o Uq3s

,W-RBx1fL"~ 另外d新人排期上tvb,
,x_,A OsV} 吾知排幾耐
"Q { vi+R 就算排到,好多時午間時段
9Y#]&{7Pl3E 變得新人暴光率極低
3IS9Y4l G)GKI7U#q 3p$mMvR AhvP
呢班人(hkbn, I-Cable, Now, atv, road show)0}i)i)Do5v$O
真係想打破
9f5N zx5sy"H 無線控制歌手局面C!bE Tr$k
一定要聯手,因無人食得落
r#Se$Jo 如四大唱片公司成功\C)aJ+`s'U*b a U&{
其他公司自然跟隨

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.