娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2009-12-24 08:18 PM

順利邨私家車剷行人路1死3傷

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vv1668vv 發表於 2009-12-24 08:28 PM

[quote]班垃圾法官先係罪魁禍首 :yy36: iBt6dK t(i
M'q+g#b,b+K
QHrX1R-eLz0
Q!ZnP(rIi#j [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3350816&ptid=215610][color=#999999]電梯男 發表於 2009-12-24 08:18 PM[/color][/url][/size][/quote]
/AR'S8Ae4q
D r0F^ ?J 9G+F+G bO;b2^h9A

QXx6ro(C3Ly0a
Z/f]r*GBC:nU
|&y2vyc;V&s$g? [font=新細明體]害到人地家庭失去好爸爸  ,   [/font][font=新細明體]害到成班學生失去好老師[/font])AF7mT!m9i,c;L.Y5f

tl"c4WSi@,w 5`!B0RH;TK#sT-L
[font=新細明體]喱件!!   [/font][font=Times New Roman, serif]10[/font][font=新細明體]年后見啦[/font][font=Times New Roman, serif]....[/font][font=新細明體]!!:yy34: [/font]

電梯男 發表於 2009-12-24 08:50 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vv1668vv 發表於 2009-12-24 09:25 PM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-12-24 09:27 PM 編輯 [/i]Rt+UN \Z M9r8i)C!O
Wk-l7f?Gy&V
[quote]^Bybs7M0W
ue0z3fGl
1000年後見啦 :yy34: aaYA iAQ3`
.n'y-s Z7y:R6AM/e ^z
最巧下次撞死班垃圾法官 :yy36: \SRn+O.DFI/\
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3350829&ptid=215610][color=#999999]電梯男 發表於 2009-12-24 08:50 PM[/color][/url][/size][/quote]FY[(G?
5{v_3\+{;XPy}-V

|;`!L[D-e` [font=新細明體]暫時 [font=新細明體]醉酒駕駛[/font]
W wL/X"~*l8m 最高 刑罰  監禁[/font][font=Times New Roman, serif]10[/font][font=新細明體]年[/font]
7M:\/U$U;Q:O6w V0}'h}4?3Xo
[font=新細明體]即使撞死 法官 都 于是無補[/font][font=Times New Roman, serif].....[/font]
)v8Q)X+A|J!R5Z [font=Times New Roman][/font](}J |gy/^
I*A(YP,C
[font=新細明體]醉酒駕駛情況再無改善,應配合需要該加重刑罰,[/font]
Hw u-KV9O't gVv [font=新細明體]或者需要改法例 “午夜禁酒” “終身停牌”。[/font]

電梯男 發表於 2009-12-24 09:37 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vv1668vv 發表於 2009-12-24 09:52 PM

[quote]
BB3s6D^Z Rk!Md3?{-i
雖然最高刑罰10年 :yy34:  
&FOs7JK5h&Wmx0V cN P&a%c'Z
但係一般刀判最低刑罰 :yy34: C n1Rg@/d1@&s%G j

5T!reQd+g-q c 坐十零個月又再出黎害人 :yy34: +[h Z$y$p$}D#x

QLIE6M 特衰政府視若無睹 :yy34:
0H9? IU*X`d!\
-[Af U%t{3G4{ 市民生命毫無保障 :yy34: 8VCpD cHOZ.d B"DF

&WG/w*`cs)~\ 一定要加重最低刑罰牙 :yy34: 7G,oe4dl4v#K f

;|Rc9}q;EA 最巧全部拉去大陸打耙牙 ...#A!@]/dWq
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3350856&ptid=215610][color=#999999]電梯男 發表於 2009-12-24 09:37 PM[/color][/url][/size][/quote]
2hY[#ii9qGK s
H|+{fx4pvV
x`/ppE C
3O%q]"_#sg/mGZ 8u:DB:j0R7c
[font=新細明體][color=silver]明白你心情![/color][/font]
oTs1r)vX [font=新細明體][/font]
[5{;\GljZK :zm!Q;Bs*@{
[font=新細明體]最好有條“牟梨” 醉駛 , 衝入去“禮彬虎” [/font]&U ?3Zxp
[font=新細明體][/font]
3yp0}q/IWoRQQ -|C*|/PCK
[font=新細明體]兜野產爆煲呔缸“敢理”。。。[/font]9Wk H(?ZRN
[font=新細明體][/font] :x1@;W"Vk W

1R p"l~QZ2}%V_^#H,N [font=新細明體]睇下會唔會 修例 鴉拿!?[/font]

Jk 發表於 2009-12-25 02:38 AM

咁行為同故意殺人有何分別,:mad:
b$DL-|B!V
-~t,}#] [*Mn0h&P#_9x 判刑過輕,等同縱容/鼓勵同類罪行繼續發生:mad: :mad: :mad:

joe159357 發表於 2009-12-25 04:35 AM

=_=果個係我阿sir(f.3班主任) 之前我個同學先死左唔夠幾日!
Tdgx?"T.? 佢又死理!本來覺得生死好同我無關(係好遠的事),而家覺得生死就係我身邊! l[R_:DQUY0E
一個又一個認識的人離開!令我覺得要驚訝! 希望佢地安息-.-
B9]Fx-@M8QH;l4q+j 佢家人唔好太難過!7~i fuN)G9s
本來平安夜係一個普天同慶的日字!希望主周耶穌基督在天國令他們二人得享永遠的快樂!
[$L6z4hx 安息吧!我的好尊敬的老師同親愛的同學!!

勇勇 發表於 2009-12-25 12:07 PM

[quote]=_=果個係我阿sir(f.3班主任) 之前我個同學先死左唔夠幾日!
U-B'mHT9B^ [ 佢又死理!本來覺得生死好同我無關(係好遠的事),而家覺得生死就係我身邊!n!O1C G SX2FW y
一個又一個認識的人離開!令我覺得要驚訝! 希望佢地安息-.-
jqV*O^!c$PJH 佢家人唔好太難過!D a(F i1Rn^
本 ...iQ%P2}h9if
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351019&ptid=215610][color=#999999]joe159357 發表於 2009-12-25 04:35 AM[/color][/url][/size][/quote]所以每1日都要多d關心親近家人啊:)

mycar422 發表於 2009-12-25 12:31 PM

太多枉死於醉駕的人,同時又太多不負責任的醉駕司機,如不嚴懲,將無日無之更多受害者!

wmcsll 發表於 2009-12-25 02:07 PM

最近醉駕的嚴重後果仍言猶在耳,竟然還有人不理法紀,令人慘死,太可恨可恥!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.