擺舊廢鐵就以為會冇人醉駕 證明d智慧真係幾廢
新聞一賣話擺舊廢鐵係隧道入口就可以叫人唔好醉駕一睇就知又係白癡舉動拉0Q'k'A6u XxF
唔通擺隻豬入差館d人就冇甘豬咩.{5m VC&I
結果平安夜前真係又.............. HVB0{2Q'tc}Mg
應該醉駕車瓜人既等同謀殺最高終身監禁拉["n3Bh)k
好似岩岩個件屎pk甘
而加最多判十年&q/^y:|;A[
邊個補證佢坐完之後唔再醉駕-Pj\x+KlPCu o
終身監禁起碼等d賤人想醉駕刀唔得
張自己快樂建築係人地生命身上:yy11: [quote]新聞一賣話擺舊廢鐵係隧道入口就可以叫人唔好醉駕
一睇就知又係白癡舉動拉;}!p4^9u8Z;? ~\9e
唔通擺隻豬入差館d人就冇甘豬咩
結果平安夜前真係又..............
應該醉駕車瓜人既等同謀殺最高終身監禁拉
好似岩岩個件屎pk甘s(j;hh?W2w.G
而加最多 ... CJ%a7i N.V
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351687&ptid=215713][color=#999999]mnbvc 發表於 2009-12-26 04:22 PM[/color][/url][/size][/quote]米就係.....幾年後仲可以再揸車添:angry: [quote]米就係.....幾年後仲可以再揸車添:angry:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351688&ptid=215713][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-26 04:25 PM[/color][/url][/size][/quote]
最衰就呢d人
就算羅去打靶刀唔洗恨
個日新聞一睇到架車d外形就估到唔係醉駕就超速
屋企樓下刀成日有呢d車
樓下馬路刀已經唔係長
d仆街仲可以係到鏈車鏈到剎車聲咩甘響
結果要係呢條大約100米路上加成6,7個減速壆先令到d仆街唔再係到鏈車:yy11: [quote]
最衰就呢d人
就算羅去打靶刀唔洗恨
個日新聞一睇到架車d外形就估到唔係醉駕就超速 ZI*Sr1c*[
屋企樓下刀成日有呢d車
樓下馬路刀已經唔係長9^*T/Qh1G(e!dq]*Df
d仆街仲可以係到鏈車鏈到剎車聲咩甘響9nawpU
結果要係呢條大約100米路上加成6,7個減速壆先 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351701&ptid=215713][color=#999999]mnbvc 發表於 2009-12-26 04:37 PM[/color][/url][/size][/quote]你住好低層咖,成日話有人嘈到你:o
都話叫你搬去我屋企囉,我張係雙人床:naughty: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]斬死晒班垃圾法官啦 :yy34: :wMmo#Y*},Lt
事不關己,己不勞心 :yy36:
sC| P-q Ub7j$i
消滅凸衰政府 :yy32: b ?yX4V2E(YO)ck
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351708&ptid=215713][color=#999999]電梯男 發表於 2009-12-26 04:45 PM[/color][/url][/size][/quote]
qh Tde/Np
[font=新細明體][size=5][color=black]下一次唔好擺“廢鐵”,[/color][/size][/font]Jgt)qPy
[font=新細明體][size=5][color=black]直頭棟幾個[size=6]“髪倌”[/size]好唔好[/color][b][color=black][color=black]!??[/color][/b][size=2]([color=silver]JOKE[/color]):yy04: [/size][/color][/size][/font] [quote]你住好低層咖,成日話有人嘈到你:o
都話叫你搬去我屋企囉,我張係雙人床:naughty:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351705&ptid=215713][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-26 04:43 PM[/color][/url][/size][/quote]'B$E"I-ra\
你住好高層咖xr-d*oB]+d i;ALm
刀話成日比人嘈
呢幾日聖誕仲嘈s3kX:Z]"T C(C
平安夜之前個日班仆街米嘈通頂羅nk"V6],Jue
正仆街黎拉
去你屋企過夜仲有剩既:yy31: d bF,U|!C:m
咦~
而且呢
人地好怕有煙味:redface: (S_kr#r9\9QSe
耶~ 又聞到有煙味:yy11:
望出去見到好似有靚女打波:yy05:
最衰部相機比人羅返拉:yy36: IU,@Xpt+Wr n?-X
但刀落去及及先:drool: [quote]J ssn,J ?d-Lb
你住好高層咖
刀話成日比人嘈$~'ozG rM_8M?
呢幾日聖誕仲嘈
平安夜之前個日班仆街米嘈通頂羅xeH4N:kfC$f/V
正仆街黎拉
去你屋企過夜仲有剩既:yy31:
咦~i'g"Ec7?{(\
而且呢
人地好怕有煙味:redface:
耶~ ...(]$Vm F-m$lVB
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351713&ptid=215713][color=#999999]mnbvc 發表於 2009-12-26 04:53 PM[/color][/url][/size][/quote]1聽見嘈就飛d野落街嚇嚇佢地嗎:dev:[d(q2mNM
我雖然食煙,但我全家都唔食,所以我會去wc食;) j.^`8P/T"x'gg
你成日話好L怕凍,夜晚有我攪住你,你會好L溫暖的:naughty: [quote]1聽見嘈就飛d野落街嚇嚇佢地嗎:dev:
我雖然食煙,但我全家都唔食,所以我會去wc食;)4K%]zK+Dsu S&M3`
你成日話好L怕凍,夜晚有我攪住你,你會好L溫暖的
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351717&ptid=215713][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-26 05:01 PM[/color][/url][/size][/quote]TDw{2HA2n7f@
吊
而加比強水黨搞到所有高空擲物刀變罪大惡極6MXB:fBm`
頂多成d水嘆下
但整唔到班仆街
有石蓬同樹檔左4G+R%b,J6}2s%LuRY
少少刀頂唔順
仲要比你覽住:yy20: 玩野|X!BEM9|*O6M0y)HM
換完衫d女走左:yy34: [quote]2l;b AM/k+w
班垃圾法官啦 :yy34:
5}i}ob6mV'^,w
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351708&ptid=215713][color=#999999]電梯男 發表於 2009-12-26 04:45 PM[/color][/url][/size][/quote]
佢地廢既T'@,RJD/]$R]:]
要垃圾會肯立法仲要3讀通過 [quote]
吊z&qWK+rfv2B
而加比強水黨搞到所有高空擲物刀變罪大惡極
頂多成d水嘆下 ]\!_'h9y)aH
但整唔到班仆街
有石蓬同樹檔左
少少刀頂唔順k0u*~n8B XL
仲要比你覽住:yy20:?;Ns6Lr"CW)R
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351723&ptid=215713][color=#999999]mnbvc 發表於 2009-12-26 05:07 PM[/color][/url][/size][/quote]咁你D工友食煙,你米好惡頂:yy28: [quote]咁你D工友食煙,你米好惡頂
M)DSP^bg&HB R/l
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351744&ptid=215713][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-26 05:30 PM[/color][/url][/size][/quote];n-R3{/tX oq7V%a
全部唔食架:dev: 駕駛人士真係要檢討下
醉駕真係好危險 [quote]R n"sFM;w
全部唔食架:dev:~?,~d2TXO
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351768&ptid=215713][color=#999999]mnbvc 發表於 2009-12-26 06:40 PM[/color][/url][/size][/quote]如果有人食煙,你會唔會唔做啊:yy25: [quote]如果有人食煙,你會唔會唔做啊:yy25:\q([0O|O+Y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3352198&ptid=215713][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-27 04:10 AM[/color][/url][/size][/quote]*F#w1@2xq
唔係開工食就得Y7k\b6IV
總之唔洗局住聞到就得:e"Un;V%_
一聞到就自然有生理反應:redface: C] |0R ?
少過10-15min個肚會痛
個口嘔唔返d氣出黎就會下面放沼:dev: B(]S'hL1y7}
15min-半個鐘個肚會痛到想開大或真係想嘔甘 [quote]L B9T)H5QG/KDHbN(E-t
唔係開工食就得