娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mnbvc 發表於 2009-12-26 04:22 PM

擺舊廢鐵就以為會冇人醉駕 證明d智慧真係幾廢

新聞一賣話擺舊廢鐵係隧道入口就可以叫人唔好醉駕
rP(q0OI2B P 一睇就知又係白癡舉動拉0Q'k'A6u XxF
唔通擺隻豬入差館d人就冇甘豬咩.{5mVC&I
結果平安夜前真係又.............. HVB0{2Q'tc}Mg
應該醉駕車瓜人既等同謀殺最高終身監禁拉["n3Bh)k
好似岩岩個件屎pk甘
:u2YgJzxvc 而加最多判十年&q/^y:|;A[
邊個補證佢坐完之後唔再醉駕-Pj\x+KlPCu o
終身監禁起碼等d賤人想醉駕刀唔得
hqA s#U$P)I 張自己快樂建築係人地生命身上:yy11:

勇勇 發表於 2009-12-26 04:25 PM

[quote]新聞一賣話擺舊廢鐵係隧道入口就可以叫人唔好醉駕
:P e8^%u*~.[:B 一睇就知又係白癡舉動拉;}!p4^9u8Z;? ~\9e
唔通擺隻豬入差館d人就冇甘豬咩
^v9P/e\#L2an6n%X 結果平安夜前真係又..............
)|/w8Lp;Ex6yU8[H 應該醉駕車瓜人既等同謀殺最高終身監禁拉
)a B)j3xv Z 好似岩岩個件屎pk甘s(j;hh?W2w.G
而加最多 ... CJ%a7i N.V
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351687&ptid=215713][color=#999999]mnbvc 發表於 2009-12-26 04:22 PM[/color][/url][/size][/quote]米就係.....幾年後仲可以再揸車添:angry:

mnbvc 發表於 2009-12-26 04:37 PM

[quote]米就係.....幾年後仲可以再揸車添:angry:
LDq-}-h1p;f`W!|5d#^ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351688&ptid=215713][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-26 04:25 PM[/color][/url][/size][/quote]
/B m `;|$t` R#I 最衰就呢d人
B|7Or.F!? L 就算羅去打靶刀唔洗恨
5~;Xcd.x I @ 個日新聞一睇到架車d外形就估到唔係醉駕就超速
O9l8dZ Y-m'o Ku 屋企樓下刀成日有呢d車
6K(j4bM _0bR.En 樓下馬路刀已經唔係長
;e$h9u*Z9\$F d仆街仲可以係到鏈車鏈到剎車聲咩甘響
yX%DZWI X 結果要係呢條大約100米路上加成6,7個減速壆先令到d仆街唔再係到鏈車:yy11:

勇勇 發表於 2009-12-26 04:43 PM

[quote]
B%F7fj5@ 最衰就呢d人
3?5o5H@PmJ7d$E 就算羅去打靶刀唔洗恨
XsC^#`r 個日新聞一睇到架車d外形就估到唔係醉駕就超速 ZI*Sr1c*[
屋企樓下刀成日有呢d車
UC$`"u|C/V 樓下馬路刀已經唔係長9^*T/Qh1G(e!dq ]*Df
d仆街仲可以係到鏈車鏈到剎車聲咩甘響9nawpU
結果要係呢條大約100米路上加成6,7個減速壆先 ...
zLV#X |-i [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351701&ptid=215713][color=#999999]mnbvc 發表於 2009-12-26 04:37 PM[/color][/url][/size][/quote]你住好低層咖,成日話有人嘈到你:o
*SJ&d~5W 都話叫你搬去我屋企囉,我張係雙人床:naughty:

電梯男 發表於 2009-12-26 04:45 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vv1668vv 發表於 2009-12-26 04:52 PM

[quote]斬死晒班垃圾法官啦 :yy34: :wMmo#Y*},Lt

_^ e2SyN] S 事不關己,己不勞心 :yy36:
b.F7[0IO?M+[ sC| P-q Ub7j$i
消滅凸衰政府 :yy32: b ?yX4V2E(YO)ck
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351708&ptid=215713][color=#999999]電梯男 發表於 2009-12-26 04:45 PM[/color][/url][/size][/quote]
K!a*VP+m(q qh Tde/Np

`J,t0Z;n`6R"B.]t
6n*_1su5](H/N){| [font=新細明體][size=5][color=black]下一次唔好擺“廢鐵”,[/color][/size][/font]Jgt)qPy
[font=新細明體][size=5][color=black]直頭棟幾個[size=6]“髪倌”[/size]好唔好[/color][b][color=black][color=black]!??[/color][/b][size=2]([color=silver]JOKE[/color]):yy04: [/size][/color][/size][/font]

mnbvc 發表於 2009-12-26 04:53 PM

[quote]你住好低層咖,成日話有人嘈到你:o
-hr v Eg2?2@#R 都話叫你搬去我屋企囉,我張係雙人床:naughty:
9^A:nD4A3T [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351705&ptid=215713][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-26 04:43 PM[/color][/url][/size][/quote]'B$E"I-ra\
你住好高層咖xr-d*oB]+di;ALm
刀話成日比人嘈
$f!bvi'WjKq 呢幾日聖誕仲嘈s3kX:Z]"T C(C
平安夜之前個日班仆街米嘈通頂羅nk"V6],Jue
正仆街黎拉
F"Q7b2F1E};l2L 去你屋企過夜仲有剩既:yy31: d bF,U|!C:m
咦~
A ~~(SI:b4\0w 而且呢
Tk{pN1b"}q 人地好怕有煙味:redface: (S_ kr#r9\9QS e
耶~

mnbvc 發表於 2009-12-26 04:55 PM

又聞到有煙味:yy11:
/AVqK#q"Th 望出去見到好似有靚女打波:yy05:
p_%u7t\vIc{ 最衰部相機比人羅返拉:yy36: IU,@Xpt+Wr n?-X
但刀落去及及先:drool:

勇勇 發表於 2009-12-26 05:01 PM

[quote]J ssn,J?d-Lb
你住好高層咖
YBP+VHb 刀話成日比人嘈$~'ozG rM_8M?
呢幾日聖誕仲嘈
(d-T\(b[ 平安夜之前個日班仆街米嘈通頂羅xeH4N:kfC$f/V
正仆街黎拉
0ER*l}b&W1m,FC 去你屋企過夜仲有剩既:yy31:
7la:?]U 咦~i'g"Ec7?{(\
而且呢
y"D2lZe6um%? 人地好怕有煙味:redface:
$kd;ml8})?F!c 耶~ ...(]$Vm F-m$lVB
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351713&ptid=215713][color=#999999]mnbvc 發表於 2009-12-26 04:53 PM[/color][/url][/size][/quote]1聽見嘈就飛d野落街嚇嚇佢地嗎:dev:[d(q2m NM
我雖然食煙,但我全家都唔食,所以我會去wc食;) j.^`8P/T"x'gg
你成日話好L怕凍,夜晚有我攪住你,你會好L溫暖的:naughty:

mnbvc 發表於 2009-12-26 05:07 PM

[quote]1聽見嘈就飛d野落街嚇嚇佢地嗎:dev:
e)T,l uP,~(a;`-p 我雖然食煙,但我全家都唔食,所以我會去wc食;)4K%] zK+DsuS&M3`
你成日話好L怕凍,夜晚有我攪住你,你會好L溫暖的
7`1S ?0X9@ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351717&ptid=215713][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-26 05:01 PM[/color][/url][/size][/quote]TDw{2HA2n7f@

MTr4L$b}F9p 而加比強水黨搞到所有高空擲物刀變罪大惡極6MXB:fBm`
頂多成d水嘆下
6SI6x%G#?*R o 但整唔到班仆街
\-Dd$t)AqGr1} 有石蓬同樹檔左4G+R%b,J6}2s%LuR Y
少少刀頂唔順
.F,Znl+XP 仲要比你覽住:yy20:

mnbvc 發表於 2009-12-26 05:08 PM

玩野|X!BEM9|*O6M0y)HM
換完衫d女走左:yy34:

mnbvc 發表於 2009-12-26 05:10 PM

[quote]2l;b AM/k+w
班垃圾法官啦 :yy34:
~:S0U-mZZ:o
gv:PG0~ Fk
x|+y`pgX} 5}i}ob6mV'^,w
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351708&ptid=215713][color=#999999]電梯男 發表於 2009-12-26 04:45 PM[/color][/url][/size][/quote]
?Z.rnr2Mw"}}*E 佢地廢既T'@,RJD/]$R]:]
要垃圾會肯立法仲要3讀通過

勇勇 發表於 2009-12-26 05:30 PM

[quote]
W+e9rCM&EA z&qWK+rfv2B
而加比強水黨搞到所有高空擲物刀變罪大惡極
jeIT X6Y9]-Q0A 頂多成d水嘆下 ]\!_'h9y)aH
但整唔到班仆街
z:^#j Fm 有石蓬同樹檔左
M:xU4m*I b$js 少少刀頂唔順k0u*~n8B XL
仲要比你覽住:yy20:?;Ns6Lr"CW)R
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351723&ptid=215713][color=#999999]mnbvc 發表於 2009-12-26 05:07 PM[/color][/url][/size][/quote]咁你D工友食煙,你米好惡頂:yy28:

mnbvc 發表於 2009-12-26 06:40 PM

[quote]咁你D工友食煙,你米好惡頂
Lx2S M-k;mS7mGZ!~ X\.f M)DSP^bg&HB R/l
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351744&ptid=215713][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-26 05:30 PM[/color][/url][/size][/quote];n-R3{/t Xoq7V%a
全部唔食架:dev:

kuru 發表於 2009-12-26 09:38 PM

駕駛人士真係要檢討下
%|Q*d zrf%YIC 醉駕真係好危險

勇勇 發表於 2009-12-27 04:10 AM

[quote]R n"sFM;w
全部唔食架:dev:~?,~d2TX O
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351768&ptid=215713][color=#999999]mnbvc 發表於 2009-12-26 06:40 PM[/color][/url][/size][/quote]如果有人食煙,你會唔會唔做啊:yy25:

mnbvc 發表於 2009-12-27 04:56 AM

[quote]如果有人食煙,你會唔會唔做啊:yy25:\q([0O|O+Y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3352198&ptid=215713][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-27 04:10 AM[/color][/url][/size][/quote]*F#w1@2xq
唔係開工食就得 Y7k \b6IV
總之唔洗局住聞到就得:e"Un;V%_
一聞到就自然有生理反應:redface: C] |0R ?
少過10-15min個肚會痛
Q3^7ri.E9[ W L 個口嘔唔返d氣出黎就會下面放沼:dev: B(]S'hL1y7}
15min-半個鐘個肚會痛到想開大或真係想嘔甘

勇勇 發表於 2009-12-27 05:16 AM

[quote]L B9T)H5QG/KDHbN(E-t
唔係開工食就得gM [ CDJ1A
總之唔洗局住聞到就得
$Big9\)i Tx 一聞到就自然有生理反應:redface:
-E&f7@x F 少過10-15min個肚會痛Dc tgV;|
個口嘔唔返d氣出黎就會下面放沼:dev: Y;M-Fc&U;]}
15min-半個鐘個肚會痛到想開大或真係想嘔甘 ...
CyU8P ~!Sq [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3352207&ptid=215713][color=#999999]mnbvc 發表於 2009-12-27 04:56 AM[/color][/url][/size][/quote]你咁9煩咖:haha::haha:

mnbvc 發表於 2009-12-27 05:37 AM

[quote]你咁9煩咖
G9P AKY;k
;vZ2lkkM {cf [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3352212&ptid=215713][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-27 05:16 AM[/color][/url][/size][/quote]
!Ym.x? WI0V!n_{ 唔知點解坡LR ZSE*@
係街行若食正之前有煙吹埋黎
?6WtO7n-F]2UA 甘行我後面既就聽食沼:dev:

mnbvc 發表於 2009-12-27 05:37 AM

[quote]你咁9煩咖
!x ltZVLh
U#P.re i xS [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3352212&ptid=215713][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-27 05:16 AM[/color][/url][/size][/quote]
a"[;~5iXmd*Tn 你又會甘問既:yy25:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.