娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mnbvc 發表於 2009-12-26 04:22 PM

擺舊廢鐵就以為會冇人醉駕 證明d智慧真係幾廢

新聞一賣話擺舊廢鐵係隧道入口就可以叫人唔好醉駕
%[cbHJH ]] ?*g 一睇就知又係白癡舉動拉6n [NV f5d3` Gx Li
唔通擺隻豬入差館d人就冇甘豬咩
W"Q5Vw%O t 結果平安夜前真係又..............e!Q L8N;ES%v
應該醉駕車瓜人既等同謀殺最高終身監禁拉
c:{)t8D7j$j4V[ 好似岩岩個件屎pk甘
^Op+FK5S:s-N!X 而加最多判十年 [wfIU gX x
邊個補證佢坐完之後唔再醉駕
v H"Nj|[IK 終身監禁起碼等d賤人想醉駕刀唔得
0c${9{}0A7G'v_`| 張自己快樂建築係人地生命身上:yy11:

勇勇 發表於 2009-12-26 04:25 PM

[quote]新聞一賣話擺舊廢鐵係隧道入口就可以叫人唔好醉駕
nD5P7N4n k|3mjv 一睇就知又係白癡舉動拉vg&K3w {f8GV0O+W
唔通擺隻豬入差館d人就冇甘豬咩
1TEX/{W2gg 結果平安夜前真係又.............. g La2b!I
應該醉駕車瓜人既等同謀殺最高終身監禁拉
!D2Ek-we 好似岩岩個件屎pk甘&er;\}.u#EZ
而加最多 ...^;Na)U]xO*[
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351687&ptid=215713][color=#999999]mnbvc 發表於 2009-12-26 04:22 PM[/color][/url][/size][/quote]米就係.....幾年後仲可以再揸車添:angry:

mnbvc 發表於 2009-12-26 04:37 PM

[quote]米就係.....幾年後仲可以再揸車添:angry:k,Aj8RER
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351688&ptid=215713][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-26 04:25 PM[/color][/url][/size][/quote]#b3hp,p9vul(r
最衰就呢d人
a)UqJ4U~+asb? 就算羅去打靶刀唔洗恨
)RIpE-_$z)_8y.vO!J/T` 個日新聞一睇到架車d外形就估到唔係醉駕就超速7R]Y!qyG6a.d
屋企樓下刀成日有呢d車
Aw3f/G FL%A)Q y 樓下馬路刀已經唔係長/b [ e#hX q]o
d仆街仲可以係到鏈車鏈到剎車聲咩甘響
8n'k7b+T:|~r 結果要係呢條大約100米路上加成6,7個減速壆先令到d仆街唔再係到鏈車:yy11:

勇勇 發表於 2009-12-26 04:43 PM

[quote]C)_M&H9{
最衰就呢d人
+r3pZ+p$] V-|-V2Y 就算羅去打靶刀唔洗恨
Ew Ul3X 個日新聞一睇到架車d外形就估到唔係醉駕就超速
C(R |9|I/Vbu 屋企樓下刀成日有呢d車o:Dn%W*M4Y:W
樓下馬路刀已經唔係長:i#^S?yPQ\'o
d仆街仲可以係到鏈車鏈到剎車聲咩甘響
*B0u b q"A&T 結果要係呢條大約100米路上加成6,7個減速壆先 ...OOz\-Wy
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351701&ptid=215713][color=#999999]mnbvc 發表於 2009-12-26 04:37 PM[/color][/url][/size][/quote]你住好低層咖,成日話有人嘈到你:or,A+Is%h1}s;w
都話叫你搬去我屋企囉,我張係雙人床:naughty:

電梯男 發表於 2009-12-26 04:45 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vv1668vv 發表於 2009-12-26 04:52 PM

[quote]斬死晒班垃圾法官啦 :yy34: J*fC.x {g-I#p
2SIRL.{\T
事不關己,己不勞心 :yy36:
UR3Y%Yo(x7G R'\0D K$Hc|+X9S%G
消滅凸衰政府 :yy32: }P3v2n{)ZjZ
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351708&ptid=215713][color=#999999]電梯男 發表於 2009-12-26 04:45 PM[/color][/url][/size][/quote]
o1Rn&ma N7x 9DD&u_:GsF6^9t

/~ j3B+LD-_D_;z9N
Y&ct+V#T_3P7T [font=新細明體][size=5][color=black]下一次唔好擺“廢鐵”,[/color][/size][/font],}"g3}C6jr0{
[font=新細明體][size=5][color=black]直頭棟幾個[size=6]“髪倌”[/size]好唔好[/color][b][color=black][color=black]!??[/color][/b][size=2]([color=silver]JOKE[/color]):yy04: [/size][/color][/size][/font]

mnbvc 發表於 2009-12-26 04:53 PM

[quote]你住好低層咖,成日話有人嘈到你:o
X2aJ Z$Np$V3Q 都話叫你搬去我屋企囉,我張係雙人床:naughty:
d:c.o np8{j [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351705&ptid=215713][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-26 04:43 PM[/color][/url][/size][/quote];W&O!~$h6M6d
你住好高層咖
Ti7X;n&oR 刀話成日比人嘈_#LS"v%RmU(l
呢幾日聖誕仲嘈
/Q3H}x#LM'} 平安夜之前個日班仆街米嘈通頂羅
1tX%t1F:^"Ts Y2N { 正仆街黎拉^{,lHd/I
去你屋企過夜仲有剩既:yy31:
o)bV yl0B 咦~:Q S!v-ghJ!e2c
而且呢0} M"JQM WI
人地好怕有煙味:redface: D0f1ny&cd
耶~

mnbvc 發表於 2009-12-26 04:55 PM

又聞到有煙味:yy11:
eCTF_ Hh@0D(r 望出去見到好似有靚女打波:yy05: U?&]`m;H m
最衰部相機比人羅返拉:yy36: `*`wvT#wql
但刀落去及及先:drool:

勇勇 發表於 2009-12-26 05:01 PM

[quote]
%|OuYa Z| |-`j 你住好高層咖
+bxpWZ]7gW ]8^9L 刀話成日比人嘈 i3Sl:q4x9h"X
呢幾日聖誕仲嘈
(RS8]%`9}!^S 平安夜之前個日班仆街米嘈通頂羅
bHY9F|%GYCG 正仆街黎拉*g [Oibu
去你屋企過夜仲有剩既:yy31: a5Y!H*I aZ c%O;T
咦~gnLNxG-X
而且呢
(h/W|.n'X(CR3s 人地好怕有煙味:redface:
u8N u Xt"ap 耶~ ...%W^:?Z8X
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351713&ptid=215713][color=#999999]mnbvc 發表於 2009-12-26 04:53 PM[/color][/url][/size][/quote]1聽見嘈就飛d野落街嚇嚇佢地嗎:dev:&@d+KS6jI
我雖然食煙,但我全家都唔食,所以我會去wc食;)AooIWM)L~
你成日話好L怕凍,夜晚有我攪住你,你會好L溫暖的:naughty:

mnbvc 發表於 2009-12-26 05:07 PM

[quote]1聽見嘈就飛d野落街嚇嚇佢地嗎:dev:
e;FQx{P 我雖然食煙,但我全家都唔食,所以我會去wc食;)
aJsSa;AeS 你成日話好L怕凍,夜晚有我攪住你,你會好L溫暖的
7GD};O(D:n mR+Fh(Y [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351717&ptid=215713][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-26 05:01 PM[/color][/url][/size][/quote]
;v5V Y_5L I/kl^_1`(D-j/i\}
而加比強水黨搞到所有高空擲物刀變罪大惡極K{#rc4H-s'Mt]l
頂多成d水嘆下8_AS&xH
但整唔到班仆街|h P)Q7?J
有石蓬同樹檔左
%l*m!J1W4p"Vuc1b 少少刀頂唔順
^yk-S B?)x$m _ 仲要比你覽住:yy20:

mnbvc 發表於 2009-12-26 05:08 PM

玩野T^ v3q%Q
換完衫d女走左:yy34:

mnbvc 發表於 2009-12-26 05:10 PM

[quote]L-O#m7x.o/rD
班垃圾法官啦 :yy34:
ZNky8K K
)Y#F cW xTa FB dwTld v
_.`%Q v9]+Tm
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351708&ptid=215713][color=#999999]電梯男 發表於 2009-12-26 04:45 PM[/color][/url][/size][/quote]5K{&~xqCL
佢地廢既
}%\L9Yv#Q+U 要垃圾會肯立法仲要3讀通過

勇勇 發表於 2009-12-26 05:30 PM

[quote]
0YMG,@0xSPt;jj)tk
+R@hi;m7IAs!E @"} 而加比強水黨搞到所有高空擲物刀變罪大惡極 H"qOK n-f
頂多成d水嘆下#Tz@8J&]i,]/CF
但整唔到班仆街
Y x#h4i8~'O 有石蓬同樹檔左
@h9T1U7EOE 少少刀頂唔順
V JR%@ U+h'Lw!O 仲要比你覽住:yy20:DbNS%n Lc
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351723&ptid=215713][color=#999999]mnbvc 發表於 2009-12-26 05:07 PM[/color][/url][/size][/quote]咁你D工友食煙,你米好惡頂:yy28:

mnbvc 發表於 2009-12-26 06:40 PM

[quote]咁你D工友食煙,你米好惡頂
!ja hb3r/zfh m9|
bd0v0^Akf8D{ R [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351744&ptid=215713][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-26 05:30 PM[/color][/url][/size][/quote]
:Z/`~-^hrN 全部唔食架:dev:

kuru 發表於 2009-12-26 09:38 PM

駕駛人士真係要檢討下
'V K7A`3k8n[ 醉駕真係好危險

勇勇 發表於 2009-12-27 04:10 AM

[quote]
9T"e)U2J#VL 全部唔食架:dev:M(N2X h0FuZ
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351768&ptid=215713][color=#999999]mnbvc 發表於 2009-12-26 06:40 PM[/color][/url][/size][/quote]如果有人食煙,你會唔會唔做啊:yy25:

mnbvc 發表於 2009-12-27 04:56 AM

[quote]如果有人食煙,你會唔會唔做啊:yy25: }A@S/]x4IT
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3352198&ptid=215713][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-27 04:10 AM[/color][/url][/size][/quote]
5ZI j Sr!xD 唔係開工食就得
x+B/JX'`8~ [.x!c` 總之唔洗局住聞到就得NKyJ5P j1@a1`
一聞到就自然有生理反應:redface:
MNw0Li$g 少過10-15min個肚會痛
8?%g)m%M*J4DW&Z 個口嘔唔返d氣出黎就會下面放沼:dev:
]-MDV,L 15min-半個鐘個肚會痛到想開大或真係想嘔甘

勇勇 發表於 2009-12-27 05:16 AM

[quote]t3s)GR B W4?0g#YA
唔係開工食就得
R6@n!d+qfU 總之唔洗局住聞到就得 u?3c2C4N
一聞到就自然有生理反應:redface:
B wB`8W2}j` 少過10-15min個肚會痛]Mwj Lm+P7|,Z
個口嘔唔返d氣出黎就會下面放沼:dev:
f7| {%h-sG"eN\ S 15min-半個鐘個肚會痛到想開大或真係想嘔甘 ...%C3f#QG!J3ee
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3352207&ptid=215713][color=#999999]mnbvc 發表於 2009-12-27 04:56 AM[/color][/url][/size][/quote]你咁9煩咖:haha::haha:

mnbvc 發表於 2009-12-27 05:37 AM

[quote]你咁9煩咖
)rrws {Z.n;Dy~'x \My.X.EZ*l
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3352212&ptid=215713][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-27 05:16 AM[/color][/url][/size][/quote]
-w;rQj/i;Z7P5p 唔知點解坡
y)R.Y+~5? n#t 係街行若食正之前有煙吹埋黎4k3c!K5SqC
甘行我後面既就聽食沼:dev:

mnbvc 發表於 2009-12-27 05:37 AM

[quote]你咁9煩咖
;M)d"Xt@-m\ -brdg1{[6LC
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3352212&ptid=215713][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-27 05:16 AM[/color][/url][/size][/quote]q&jSa/sP7m$I E
你又會甘問既:yy25:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.