擺舊廢鐵就以為會冇人醉駕 證明d智慧真係幾廢
新聞一賣話擺舊廢鐵係隧道入口就可以叫人唔好醉駕一睇就知又係白癡舉動拉6n[NVf5d3` GxLi
唔通擺隻豬入差館d人就冇甘豬咩
結果平安夜前真係又..............e!Q L8N;ES%v
應該醉駕車瓜人既等同謀殺最高終身監禁拉
好似岩岩個件屎pk甘
而加最多判十年 [wfIUgX x
邊個補證佢坐完之後唔再醉駕
終身監禁起碼等d賤人想醉駕刀唔得
張自己快樂建築係人地生命身上:yy11: [quote]新聞一賣話擺舊廢鐵係隧道入口就可以叫人唔好醉駕
一睇就知又係白癡舉動拉vg&K3w {f8GV0O+W
唔通擺隻豬入差館d人就冇甘豬咩
結果平安夜前真係又..............g La2b!I
應該醉駕車瓜人既等同謀殺最高終身監禁拉
好似岩岩個件屎pk甘&er;\}.u#EZ
而加最多 ...^;Na)U]xO*[
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351687&ptid=215713][color=#999999]mnbvc 發表於 2009-12-26 04:22 PM[/color][/url][/size][/quote]米就係.....幾年後仲可以再揸車添:angry: [quote]米就係.....幾年後仲可以再揸車添:angry:k,Aj8RER
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3351688&ptid=215713][color=#999999]勇勇 發表於 2009-12-26 04:25 PM[/color][/url][/size][/quote]#b3hp,p9vul(r
最衰就呢d人
就算羅去打靶刀唔洗恨
個日新聞一睇到架車d外形就估到唔係醉駕就超速7R]Y!qyG6a.d
屋企樓下刀成日有呢d車
樓下馬路刀已經唔係長/b [ e#hXq]o
d仆街仲可以係到鏈車鏈到剎車聲咩甘響
結果要係呢條大約100米路上加成6,7個減速壆先令到d仆街唔再係到鏈車:yy11: [quote]C)_M&H9{
最衰就呢d人
就算羅去打靶刀唔洗恨
個日新聞一睇到架車d外形就估到唔係醉駕就超速