學妹的爆發力
前晚我地港澳之夜 , 我學妹有份唱歌 ... 講真 , 我學妹唔好正 ,9vc;N;Gyn.Z但我發現佢一個優點 ... 係二人合唱同四人合唱 ,
佢都隨便唱唱 , 把聲就己經壓過其他人 ... 可以話有聲有理 !!! [quote]前晚我地港澳之夜 , 我學妹有份唱歌 ... 講真 , 我學妹唔好正 ,
但我發現佢一個優點 ... 係二人合唱同四人合唱 , "A _9v(@Q
佢都隨便唱唱 , 把聲就己經壓過其他人 ... 可以話有聲有理 !!! ...8@y/V M2Tg X
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3352230&ptid=215755][color=#999999]e_e 發表於 2009-12-27 09:24 AM[/color][/url][/size][/quote]
甘生...~ZiA^ [Pp
台灣 凍唔凍? [quote]K S*Ec|,PQ V/n1c
yCj/Y D
W,fM&UeF1{I4~"c
甘生...Z|'^ N1c
台灣 凍唔凍?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3352235&ptid=215755][color=#999999]vv1668vv 發表於 2009-12-27 10:35 AM[/color][/url][/size][/quote]
下雨凍 , 不下不凍 [quote]
下雨凍 , 不下不凍
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3352236&ptid=215755][color=#999999]e_e 發表於 2009-12-27 10:38 AM[/color][/url][/size][/quote]
bU~ g M
[font=新細明體]香港天文台 “老吹” 香港今日 好鬼凍[/font][font=Times New Roman, serif].. .[/font]
[font=新細明體]不過好似又無乜料到[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font]
K8f }`$GAW
[font=新細明體]台灣過 聖誕 氣氛同香港有無好大分別?[/font] [quote]8G8j2S"hJ:D
香港天文台 “老吹” 香港今日 好鬼凍.. .
不過好似又無乜料到.../K xm n.`
L#|3?P)f5R }T
台灣過 聖誕 氣氛同香港有無好大分別?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3352239&ptid=215755][color=#999999]vv1668vv 發表於 2009-12-27 10:45 AM[/color][/url][/size][/quote]
台灣咪變左:
失身夜-性誔節-扑ING DAY羅 [quote]
台灣咪變左: