娛樂滿紛 26FUN's Archiver

勇勇 發表於 2009-12-29 12:28 AM

~~人不如狗~~

[i=s] 本帖最後由 勇勇 於 2009-12-29 12:36 AM 編輯 [/i]
!Pf-p-Io#c 4nh:hz8hR N,\
原來我都係1個人,因為睇到我眼濕濕:(:cry:
o%`wt"rxV
~ L!j.G un1~ [youtube]umHdiMYB2ew[/youtube]
T v+W+YbFH
1y+g X6G/e i'Y#`H]#A [youtube3]hBSYwGaMR6Y[/youtube3]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.