娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 4少年屯門遭追斬
sm123456
發表於 2010-1-2 01:45 PM
4少年屯門遭追斬
[url=http://hk.news.yahoo.com/article/100101/4/fx16.html]http://hk.news.yahoo.com/article/100101/4/fx16.html[/url]
4J~],NfG`;[9E
3C ?!|G0U3YfIP
屯門真係好恐怖.....
+o:uOT.V
入過兩次,兩次都好多mk,黑社會....
evilmio
發表於 2010-1-2 01:53 PM
屯門其實好和平........
mnbvc
發表於 2010-1-2 04:25 PM
[quote]http://hk.news.yahoo.com/article/100101/4/fx16.html
L T(xl7Uu