娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bwk0317 發表於 2010-1-3 01:54 PM

真係大新聞, 特首玩死奶茶王, 蘋果報的水平...

[i=s] 本帖最後由 bwk0317 於 2010-1-3 01:56 PM 編輯 [/i]*zNq$F[+GQ1]-_B8i
,R"p;ayB"x|.H;\
[font=標楷體][size=5]做得頭條都係大事重要新聞,呢份報紙係除了[u]東方[/u]/[u]太陽[/u]之外[u]香港[/u]最多人睇嘅報紙,可以反映現今[u]香港[/u]大部份(在殖民地三流教育長大的)人嘅質素係什麼水平...
k1z5D-d.h3j c;vH
8Wn U%TR'j*Pa#{b 最開心係賣乃茶的,免費頭條賣廣告,無端端上咗頭條做'乃茶王' :photo:
8^ z#[W4N`S*I+{
l^#MhkuH [img]http://hk.apple.nextmedia.com/images/apple-photos/apple/20100103/small/head_4104.jpg[/img]
4}xV3OHi
c`@"c x 這反映了好多[u]香港[/u]人的思維大都狹窄,目光短淺,心理和工作水平低劣。難怪大陸報紙質素會趕過[u]香港[/u],好似嗰份[u]環球日報[/u]亦是不錯的,不過水平低的人仍是鐘意[u]生果[/u]報。[/size][/font]

w1ndbreaker 發表於 2010-1-3 03:06 PM

佢地一向係咁ga啦

selena127 發表於 2010-1-3 06:29 PM

唔識同 d 自認水平高 ge 人溝通 !!

vbvb 發表於 2010-1-4 03:16 PM

我都有睇生果報網///////////////:D

kuru 發表於 2010-1-4 10:15 PM

蘋果好多時既頭條好唔客觀,
]sa Y\zN 亂做新聞

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.