娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-1-8 12:36 AM

黃毓民詹培忠立法會爆粗 (有線新聞)

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vbvb 發表於 2010-1-8 01:31 AM

詹培忠鬧黃毓民係黑社會     黃毓民鬧番詹培忠係監躉

kuru 發表於 2010-1-8 01:58 AM

好唔鐘意[url=thread-217013-1-1.html]黃毓民[/url], 根本就係一個爛仔, 開會開到想開片咁

bobo21 發表於 2010-1-8 02:29 AM

完全唔尊重立法會及其他人, 係議事堂當眾講啲噤粗皮咖說話, 直係冇品, 吊.

infjlam 發表於 2010-1-8 07:53 AM

我唔介意鬧,但唔該鬧得有質素D,今次呢兩位性格巨星火遮眼,表現完全捉蟲,失分呀...

魚佬 發表於 2010-1-8 10:38 AM

[quote]我唔介意鬧,但唔該鬧得有質素D,今次呢兩位性格巨星火遮眼,表現完全捉蟲,失分呀...
(` Sm5M;\a [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3360869&ptid=217013][color=#999999]infjlam 發表於 2010-1-8 07:53 AM[/color][/url][/size][/quote] ^d Gf-J%`

0?Xc.\Vf rf+d 都幾精彩 :D

12d3 發表於 2010-1-8 02:56 PM

http://www.singpao.com/NewsArticle.aspx?NewsID=70711&Lang=tc9[8s4o{^

y'Q `MqJB0o mP ﹙詹︰詹培忠 黃︰黃毓民 劉:劉慧卿 陳:陳偉業﹚
3|h#Al.Xc3p 詹:乜啲議員可以亂咁噏嘢……'](X C ~2L Lf5m
陳:你夠亂噏啦!Y uoAA;kK
詹:咩事呀!?Zm |+K%Y{'{
劉:唉……大家唔好嗌交啦……TD9b O&R!a
詹: 你哋想點呀﹙拍枱﹚,依家只係得你三個(手指指着三名社民連立法會議員)惡晒?2R2m7[GA{-J
劉: 喂……唉……詹培忠議員……請你返埋你嘅位置!詹議員,請你返埋你嘅位置吓!
$h.h2v3j4dM)W 詹: 你以為啦!你(黃毓民)以為你黑底惡晒呀?
r${ X\c1_*uq-U9iF 劉: 嗱!詹培忠議員……喂你兩個做乜?喂!詹培忠議員……
_)M l3b] wSv 詹:我講咗!我係唔會收返!
A\ j'Sy!K 黃: 你試下唔收返!主席……
6\[3m7n R|Q EX9F3? 詹:黑底……你咪告我囉……
3WQlDd\+j 劉:喂……詹培忠議員你講乜說話?1r%h&U3i+D B$dE
黃: ……你呢啲×××走狗……X.^ Na,^0\G#l4Sn
劉:喂各位,依家休會。
lC%I#R2C@Kx$\D 詹:你係就係,唔係你就講唔認……
{&~`Je lM 黃: 我梗係唔係吖!
PG mtMy 詹:你唔係就同人講你唔係!
h+y;w.m^ 黃: 我唔係呀!
1i5M i ^3Z6_ T;C 詹:曾經係!Q,ZpQo.TF
黃: 監躉!V7X R2p/Tz#[[6g[
詹:係!
/q/|3N1t!c^a'] 黃: 監躉。
6_C!\/tD%PA.M 詹: 係,×脹! 係! 你遲早都係!( 陳偉業插話︰你﹙詹培忠﹚搵人打我吖!)6Uh,Y.Z8Uu#fF
黃: 我驚咩呀?
2K9T |}(N 詹:我驚咩?我驚你三個……
%U.x/l'i v0^ x2s~ 黃: 我驚你阿x……;E~5_#kk0f$~n u
陳:你咪試下囉?你咪試下搵人斬我囉!;q9h5C2df-A0?#_
黃: 你試下!
G6C1n u8kcw3F 詹:你掂我!0Z!l)NG%n'Lb&?B
黃: 你試下掂我?我驚你試下!你掂我呀?死監躉! qOV/}t@9G\
詹:黑底!/^+tQG;?'[$T6~
黃: ×街吖你!
BY-e9Lr;QvY 詹:你講㗎!
.Slry1k 黃: 你×街吖快啲!
}#yO} P/] j j+f/c 詹: 你係黑底……﹙坐下,指向劉﹚你做主席……真係……kMAl-y
黃: 喂!你挑釁我在先!w7B!e N;fC-_
詹: ﹙望向劉﹚佢喺度嘈,你又畀佢嘈!?_6^"| S!X ej2a
劉: 我哋依家休緊會, 如果大家仲係咁……咁大家就出去,如果大家行為不檢。 ^P0vem n.GI:S4X
詹: 我怕咩人影!如果我怕我就唔會主持公道!
*b!b3Rr2?0{p 黃: 咩公道呀你?
@8p0Z$uw^;r 詹:我就係主持公道!
$JO2i'K$m+V!v2iq 黃: 你乞兒啊你!公咩道?C3y|l7|#tq"g
陳:毓民…… GR[t/W0y {
詹:我乞兒我無爭人錢。
jz3I6E0b$i5H 黃: 我欠人錢關你×事!*Mq:K6w2Kc4~3p*d
詹:真係吖!你有乜資格話我乞兒?
3LWwBR}9J\ey 黃: 絕對係乞兒啦你!
t`@ bI+ja3R.G 詹:周身債……q#xZZs-Wp} I
黃: ×呀!
[[_u!Vr 詹:睇下邊個爭得多,聽日李×飛嚟追債!
B0C'o eI9~ 黃: 你呀、你呀,我唔同你拗呢啲嘢……
*`4n4u2Fy K _B5i 詹:咁你又噏,你有咩資格拖我拗……
#?:M;jNg7X'd 黃: 我咩資格拖你拗……關你×事、關你×事!K/s(Y|(mKj{
詹:你曾經爭我錢!K2k Jw&l\
黃: 我爭你×味?
S'n/XUh fKZ1F 陳: 你夠膽你就辭職!到時縮頭烏龜唔夠膽辭職,詹培忠﹙站起﹚我正式挑戰你,你夠膽同我一齊辭職,27號你夠膽同我一齊辭職,唔好做縮頭龜。詹培忠,你夠唔夠膽喺傳媒面前,你公開講過話同我哋一齊辭職,家下詹培忠做縮頭烏龜。1 月27號,如果詹培忠唔夠膽辭職,詹培忠就係縮頭烏龜!eh-}#s]
劉: 我依家宣布財委會開會嘞,如果大家係繼續行為不檢呢,我作為主席,我會請職員請你出去,我哋依家繼續開會。大家知道開會的規矩係點,依家係謝偉俊議員發言,如果你哋係要嗌交,你哋行出去出面,如果再喺度擾亂秩序,就係行為不檢,就即刻攆出去!%z6HaNZ%}3Tx{
( 編者按:文中用「×」字代替者為不宜見報之文字,至於是甚麼字,讀者們不妨各自發揮想像力。)

vbvb 發表於 2010-1-8 03:05 PM

嚴重破壞議會秩序:eek:

魚佬 發表於 2010-1-8 03:36 PM

笑死 :D

chung11 發表於 2010-1-8 11:18 PM

遲左睇唔到片 !!

vbvb 發表於 2010-1-9 02:07 AM

[quote]遲左睇唔到片 !!
h$aZ5?}lX$UI [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3361314&ptid=217013][color=#999999]chung11 發表於 2010-1-8 11:18 PM[/color][/url][/size][/quote]刪去了嗎?:redface:

橫行霸道 發表於 2010-1-9 03:47 AM

2個加起都成百歲人,都仲咁低B:yy30:
I\*Jk Al&i,[o 又冇IQ,又冇EQ:yy04:

vbvb 發表於 2010-1-9 02:42 PM

[quote]2個加起都成百歲人,都仲咁低B:yy30:
}#Iq*^c9t;p 又冇IQ,又冇EQ:yy04:$S%J%y~S,qW]
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3361721&ptid=217013][color=#999999]橫行霸道 發表於 2010-1-9 03:47 AM[/color][/url][/size][/quote]但係有陰謀

電梯男 發表於 2010-1-9 03:43 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vbvb 發表於 2010-1-10 02:11 AM

[quote]~_(CV{a!_
V8nRv f9b!Gw
有線甘5比面牙  :yy30:
?[;xHGV [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3362041&ptid=217013][color=#999999]電梯男 發表於 2010-1-9 03:43 PM[/color][/url][/size][/quote]等睇下集囉:naughty:

電梯男 發表於 2010-1-10 02:16 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jojojojoj 發表於 2010-1-10 02:17 AM

成件事最離奇係出到去竟然扮FRIEND

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.