娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sm123456 發表於 2010-1-8 01:54 PM

有無人今日會去遊行反高鐵??

[i=s] 本帖最後由 sm123456 於 2010-1-8 02:00 PM 編輯 [/i]"O]cR;ki/wd
vt+nC(_We0s%y
用六百幾億起個高鐵...痴線...起多個機場都得啦....d狗官又唔知從中袋左幾多!!!!

魚佬 發表於 2010-1-8 02:25 PM

[quote]用六百幾億起個高鐵...痴線...起多個機場都得啦....d狗官又唔知從中袋左幾多!!!!9GN y4@1N+gB'uA(~Q
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3360982&ptid=217073][color=#999999]sm123456 發表於 2010-1-8 01:54 PM[/color][/url][/size][/quote]*u1r9Hl*P.g

J1xpD+Du-^ d 人去晒, 冇人覆你 :D

小小種子 發表於 2010-1-8 02:40 PM

當年地鐵咪又係好多人反既
UY/M5oS%hW ;{qv jzg&JP
而家冇左地鐵真係唔知點算

infjlam 發表於 2010-1-8 02:54 PM

今次高鐵要洗六百多億,最大問題係總站冇必要去到西九,
:|IWL(scO+R 和當年興建地鐵,日後令全港市民都能受惠情況很不同

vbvb 發表於 2010-1-8 03:06 PM

點都好過送錢俾迪士尼:mad:

kuru 發表於 2010-1-9 11:08 AM

起高鐵增就業, 支持

常在床 發表於 2010-1-9 11:24 AM

高鐵應該要起
:r[;V W-z}x 但總站唔好去西九

vbvb 發表於 2010-1-9 02:29 PM

[quote]高鐵應該要起&zl5b| dF3On
但總站唔好去西九
r'c:V#l"Zr(J Z [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3361876&ptid=217073][color=#999999]常在床 發表於 2010-1-9 11:24 AM[/color][/url][/size][/quote]去西九有乜唔妥?:redface:

電梯男 發表於 2010-1-9 02:37 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vbvb 發表於 2010-1-10 02:10 AM

[quote]
Eg8e$~_e!r5bC
!Yw9\$G5c4C0z 當年曾凸夠講過︰「有迪士尼冇窮人!」 :yy22: ]$rY2w#L I

kmP_+_;vQt 實情迪士尼係香港人既最大負資產牙 :yy36:4YP@Wp l8h] tr
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3362004&ptid=217073][color=#999999]電梯男 發表於 2010-1-9 02:37 PM[/color][/url][/size][/quote]證明死版公務員出身嘅曾凸冇乜遠見:naughty:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.