自制avatar大頭照
係今日忽周搵到pW;zQ+O(Bm大家可以試下用自己既相黎整x[,]w|
可以既話用朋友既相整再send返比人仲正:yy03:
[url=http://www2.mcdonalds.fi/day/avatar]http://www2.mcdonalds.fi/day/avatar[/url] very interesting:P 無聊 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 又幾靚喎 [quote]又幾靚喎
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3361869&ptid=217108][color=#999999]kuru 發表於 2010-1-9 11:05 AM[/color][/url][/size][/quote]放上嚟睇睇啦:) [i=s] 本帖最後由 12d3 於 2010-1-10 11:45 PM 編輯 [/i]3nf0T1Z2D8a
-bJd2Vd@U:V#M
我用周秀娜整左一幅 Y/`[-];i
[url=http://i355.photobucket.com/albums/r463/faust_12d3/avatar_character.jpg]http://i355.photobucket.com/albums/r463/faust_12d3/avatar_character.jpg[/url] mkfn+i.o-i.|+XA+z
-x2E-G2o__"p A#Q3?
原圖!j @ B` L(`
ydR;`T
[url=http://i355.photobucket.com/albums/r463/faust_12d3/coolprettycom-1491-64.jpg]http://i355.photobucket.com/albums/r463/faust_12d3/coolprettycom-1491-64.jpg[/url]
頁:
[1]