娛樂滿紛 26FUN's Archiver

SCM 發表於 2010-1-8 09:03 PM

自制avatar大頭照

係今日忽周搵到pW;zQ+O(B m
大家可以試下用自己既相黎整 x[,]w|
可以既話用朋友既相整再send返比人仲正:yy03:
K#hyQNG
i-E)hE$a~| [url=http://www2.mcdonalds.fi/day/avatar]http://www2.mcdonalds.fi/day/avatar[/url]

vbvb 發表於 2010-1-8 10:54 PM

very interesting:P

selena127 發表於 2010-1-9 09:31 AM

無聊 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kuru 發表於 2010-1-9 11:05 AM

又幾靚喎

vbvb 發表於 2010-1-10 02:06 AM

[quote]又幾靚喎
D2f ed,GC)|A"y-p;n [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3361869&ptid=217108][color=#999999]kuru 發表於 2010-1-9 11:05 AM[/color][/url][/size][/quote]放上嚟睇睇啦:)

12d3 發表於 2010-1-10 11:44 PM

[i=s] 本帖最後由 12d3 於 2010-1-10 11:45 PM 編輯 [/i]3nf0T1Z2D8a
-bJ d2Vd@U:V#M
我用周秀娜整左一幅 Y/`[-];i

!u%V%L m e$T[ [url=http://i355.photobucket.com/albums/r463/faust_12d3/avatar_character.jpg]http://i355.photobucket.com/albums/r463/faust_12d3/avatar_character.jpg[/url] mkfn+i.o-i.|+XA+z
-x2E-G2o__"p A#Q3?
原圖!j@B`L(`
yd R;`T
[url=http://i355.photobucket.com/albums/r463/faust_12d3/coolprettycom-1491-64.jpg]http://i355.photobucket.com/albums/r463/faust_12d3/coolprettycom-1491-64.jpg[/url]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.