強烈譴責鄭汝樺停車不熄匙污染香港及坐霸王地鐵
司機等兩分鐘紅燈你要佢熄匙 E p5l)|B小巴司機排隊入油加氣你要佢熄匙
的士司機排隊等客你要佢熄匙JjTP"PZ:j'D M'F6|
四、五十度高溫晒到人就來死你都要佢熄匙
有冇人試過停車九十分鐘唔熄匙?我呢世仔都未試過,你又試過未?
,}Y:E;O~
在立法會門口九十分鐘,熄匙再開熄有幾難?冬天咁凍,你都唔熄匙?你果架幾千 cc 的燒油車,點解唔熄匙?5@ h5i6Z;f8s7@Z
C&xwjC
另外港鐵係上市公司,點解可以畀佢地坐霸王地鐵?U;u _Bk@z)|d
五十個藍帽子陪坐地鐵,絕對係浪費警力!
3j#u? Y/^-I%_ S
[url=http://www.facebook.com/group.php?gid=256643368987&ref=nf]http://www.facebook.com/group.php?gid=256643368987&ref=nf[/url] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 因為d 油錢不是佢比,正如高鐵蝕錢都吾關佢事,照人工出,吹脹。 另一方面 , 無左班示威者 , 樓主上述事情唔會發生 !! 正狗官 :mad: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]另一方面 , 無左班示威者 , 樓主上述事情唔會發生 !! Cw7KEms8]a
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3367138&ptid=218001][color=#999999]selena127 發表於 2010-1-18 12:12 PM[/color][/url][/size][/quote]
如果唔建高鐵, 就唔會有示威者!!!:sleep: [quote]
如果唔建高鐵, 就唔會有示威者!!!:sleep:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3367157&ptid=218001][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-1-18 01:00 PM[/color][/url][/size][/quote]a!N\k;A+e,XT
)D[ hdc4e-p7Nz^
如果無法律, 就唔會有人犯法 [quote]5K!_7E.C e
如果無法律, 就唔會有人犯法
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3367227&ptid=218001][color=#999999]12d3 發表於 2010-1-18 04:40 PM[/color][/url][/size][/quote]HS%I;CV#~
如果冇人犯法,香港就冇人 study law [quote] D3es3e j3G
如果冇人犯法,香港就冇人 study law
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3367729&ptid=218001][color=#999999]peek-a-boo 發表於 2010-1-19 09:35 AM[/color][/url][/size][/quote]
如果無人讀law,就無法律、無法律就社會大亂!
頁:
[1]