[quote]4?ooK3\.VZV
Sorry for my late reply! 打邊爐!w$`N&F!\;~
sorry! not 清潔, the correct one is "清楚".
我絕對唔會認為閣下是"當中人", 因為你形容"當中人"的詞彙都比較貶義, 絕對唔會係一個女人形容自己, 而且在internet world, 根本 ...i\
[ I3bb
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3372636&ptid=218193][color=#999999]hamsubboy 發表於 2010-1-28 11:34 PM[/color][/url][/size][/quote]你所謂的貶義正是我所謂的「講事實」,因我相信自己不會言過其實,更不想醜化她人;有時一個自卑和自謙的人會鐘意諷刺及自嘲自己,而我都是這種人;網上是一個虛擬世界,真真假假有時是一種娛樂性質,本人以往領教不少,掩飾可能另有內情及目的,這亦正是本人曾有過的處境,再者未必每個人都方便或鐘意透露自己事情,又或者不想讓人誤會哂命,而後期我都有讚賞當中人的為人!以上辯駁只是以事論事,請莫見怪!謝謝!好好睇波!靜待回應!
3樣我覺得太小 haha
最鍾意小鳥依人既女仔 :agree:
[quote]
請問頭二個字用「清潔」是否有甚麼意思呢﹖同時也請問為何要問我的私事呢﹖莫非你懷疑我是當中人﹖你真是心思細密和聰明!連問我的問題都如此有技巧﹖﹖是否算旁敲側擊﹖﹖q BAX I
我本人是單身,有要好的男友,如無意外五 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3372421&ptid=218193][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-1-28 06:47 PM[/color][/url][/size][/quote]e%m&_6Q:l3BW*kaY
心思細密和聰明!..... 唔好咁講la! 我會面紅嫁:redface: [
_/I^3nl
....
至於我問閣下問題....都係本人日常用詞用語, 並不存有什麼技巧..... 另外, 旁敲側擊﹖﹖細佬實在不明所以......
五年後結婚......你地拍左幾耐拖? 係佢承諾你5年後? 默契? or 你 plan 左之後要佢 follow 你的計劃?
星座雙子座,.... 都花心架播..... 如果你自問有條件, 都會幾花心... 除非你好鍾意佢.....
Z
b^5nP iJ.u
至於在下..... 塵世間一隻迷途小羔羊,.... 興趣觀看足球 投注足球 煮野食 同埋談戀愛:redface:
心思細密和聰明!..... 唔好咁講la! 我會面紅嫁:redface:
至於我問閣下問題....都係本人日常用詞用語, 並不存有什麼技巧..... 另外, 旁敲側擊﹖﹖細佬實在不明所以......{5rK$t+ue [
五年後結婚......你地拍左幾耐拖? ...F
MD4t LUfc{^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3372695&ptid=218193][color=#999999]hamsubboy 發表於 2010-1-29 12:40 AM[/color][/url][/size][/quote]w H-^v|a
心思細密和聰明!..... 唔好咁講la! 我會面紅嫁:redface: [size=0px]+ [/size]...[color=magenta][b]sorry就當我讚錯左啦!不要面紅!哈哈![/b][/color].[size=0px]. h. _' U! H2 H: R! `: C4 j讚[/size]
至於我問閣下問題....都係本人日常用詞用語, 並不存有什麼技巧[b][color=magenta]sorry誤會左添!.....[/color][/b] 另外, 旁敲側擊﹖﹖[color=magenta][b]sorry以為你試我添,諗錯左![/b][/color]細佬實在不明所以......五年後結婚[color=magenta][b]一齊計劃架[/b][/color]!......你地拍左幾耐拖?[b][color=magenta]拍左三年拖![/color][/b] 係佢承諾你5年後?[b][color=magenta]因某些事情我們共同離左婚再婚![/color][/b] 默契? or 你 plan 左之後要佢 follow 你的計劃?[size=0px]8 ], [/size][b][color=magenta]是我們共識加默契再加計劃![/color][/b]星座雙子座,[b][color=magenta]講錯左,我是雙魚座,佢是雙子座,太了解他的為人不是花心漢子[/color][/b],.... 都花心架播.[b][color=magenta]你如是看書[/color][color=magenta]定雙子座佢花心我諗那些書可以掉得了[/color][/b]!.... 如果你自問有條件,[b][color=magenta]我[/color][color=magenta]自問[/color][color=magenta]無條件![/color][/b] 都會幾花心[b][color=magenta]我相信我不是花心女子[/color][/b]!... 除非你好鍾意佢.[b][color=magenta]我愛他愛得要命!佢都一樣,有不是同年同月生,但大家有同年同月死之言,不過世事難料..[size=0px]& I7 L#有同 j- _& S: q1 Z& Z[/size]wr)m!x+O:v&N
[/color][/b][size=0px]( [. T( x! B4 @- i+ F9 ][/size]
至於在下..... 塵世間一隻迷途小羔羊,[b][color=magenta]何出此言﹖是否對感情迷失﹖....[/color][/b] 興趣觀看足球 投注足球 煮野食 同埋談戀愛:redface:[b][color=magenta]我講左咁多你知,你只草草介紹自己﹖唔制![/color][/b]
[i=s] 本帖最後由 goodnicelady 於 2010-1-29 12:29 PM 編輯 [/i]6vp%SA$g?r?)h!i
V
L|/_,P0YKi/O
我認為成功的男人背後有個好女人支持這句話在我而言,除了賢良淑德,溫柔體貼,都離不開了精明能幹咯!當然還有今天的所謂新女性的「十德」[url=http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100105&sec_id=15335&subsec_id=15336&art_id=13593694]http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100105&sec_id=15335&subsec_id=15336&art_id=13593694[/url]y:K[1w'`
就正啦!但請要自問自己,是否都是做到現今的新男性「十得」呢﹖所以如我是男人我只需要合眼緣,溫柔體貼及善良平和就夠了!當然這點是我自以為是的諗法!
註:內地新女性「十得」
•上得了廳堂!L FCWZ$r/S k
樣貌和打扮得宜,可出得大場面
?:b,t5K@-Ma
\
•下得了廚房*~&]j-V8@Y%O
在家懂得做家務,為另一半下廚
•寫得了代碼1d._
q"S M ~3x-Lj
掌握電腦知識,可編寫電腦程式OiBV`1S
•查得出異常
熟練使用電腦,查出哪裏出毛病
o3XVF.TI-[z$e,t+h
•殺得了木馬Cl*ns[$fTQf+[
電腦病毒橫行,懂自己清除病毒
R(f/oglCM
•翻得了圍牆$Fii:NI,h!k9AdJ:E
勇於挑戰當局,突破互聯網封鎖-S$Jj7r5TQ6hFh
•開得起好車
有錢購買名車,逍遙自在地生活3j V2|Hzx|I;B
vL4bW'|,~
•買得起新房
有錢購買物業,毋須過蝸居生活
sp^mm'e/LD
?
•鬥得過二奶
懂得武裝自己,與二奶鬥智鬥勇
5`5?0n!g:}
•打得過流氓
上街遇歹徒,懂得反抗保護自己
[i=s] 本帖最後由 衰貓 於 2010-1-29 12:58 PM 編輯 [/i]
S ^:j5Krm8X bl{
dd4Nt7v,jkJ,y
[quote]我認為成功的男人背後有個好女人支持這句話在我而言,除了賢良淑德,溫柔體貼,都離不開了精明能幹咯!當然還有今天的所謂新女性的「十德」[url=http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100]http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100[/url] ...W7H*hIVF
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3372859&ptid=218193][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-1-29 12:11 PM[/color][/url][/size][/quote]
m.b"La1J6}j
路過多口搭兩句嗲,唔好介意。。。。。
世事樣樣好似一加一咁有數得計就可以免郤好多麻煩,尤其係感情事。。。。。
即是世上真係存在擁有十"德/得"的男人或女人,都要有真正懂得欣賞的另一半,否則十"德/得"根本毫無半分價值。。。。。
人與人相處,男女朋友又好,同事又好,家人又好,一般朋友都好,都要講人夾人緣,佢有十"德/得"又如何,係睇佢唔順眼就唔順眼,相處不來,親如家人都可以如陌路人。。。。。男女感情最終講求夾,相處舒服咁簡單,假如兩人性格南轅北轍,日日火星撞地球,天使般咁完美既男女都一樣唔可以放埋一齊,更加唔使再講咩十德/得,至於何謂夾?!人人要求唔同,只要對方是您的Mr./Mrs. Right,即使不刻意去適應,大家都可以相處滆合,外觀亦唔是最重要,畢竟,靚?!可以保持幾耐,到了一日大家年華老去,都係又老又巢。。。。。
[quote]Nt!oC9t1f%y
n0IrD y.|6tl
Co*Lso
路過多口搭兩句嗲,唔好介意。。。。。1XQ,@zc `l%Y6W3_
世事樣樣好似一加一咁有數得計就可以免郤好多麻煩,尤其係感情事。。。。。
即是世上真係存在擁有十"德/得"的男人或女人,都要有真正懂得欣賞的另一半,否則十"德/得"根本 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3372885&ptid=218193][color=#999999]衰貓 發表於 2010-1-29 12:56 PM[/color][/url][/size][/quote]"VuH:Vvl9U)D#{
高人到了!講得非常之好,認同之極!甘拜下風!
[quote]D\4B6z_7a
高人到了!講得非常之好,認同之極!甘拜下風!
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3372886&ptid=218193][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-1-29 01:02 PM[/color][/url][/size][/quote]6Z&K;\\z0~
V:]~-Dj/Ln'U_^,VSQ
高人?!咪玩啦,呢啲拱既陳腔濫調有番咁上下年紀既老屎忽都識講啦。。。。。仲有,妳唔好拜禾,禾仲未死:yy33: 。。。。。
[i=s] 本帖最後由 goodnicelady 於 2010-1-29 01:55 PM 編輯 [/i]x@ Mc
~-Q
[quote](fz%|Qfn!N5\q{7?1U
}S]1So6v
/k|_"so7Z@A
高人?!咪玩啦,呢啲拱既陳腔濫調有番咁上下年紀既老屎忽都識講啦。。。。。仲有,妳唔好拜禾,禾仲未死:yy33: 。。。。。
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3372889&ptid=218193][color=#999999]衰貓 發表於 2010-1-29 01:08 PM[/color][/url][/size][/quote]
高人﹖[color=magenta]讚多人不怪![/color]叫我咪玩﹖[color=magenta]來此寄語都是想「愉己愉人」,找點精神寄託或娛樂,叫我唔好玩﹖唔得!一定要玩!起碼要學高人咁玩法先得![/color]2dW.Y,O4n!@8u
陳腔濫調有番咁上下年紀既老屎忽都識講啦﹖[color=magenta]唔認同喎!有好多人得罪人多稱呼人少喎!內涵之言更乏,但你一句的:「路過多口搭兩句嗲,唔好介意」就足以證明你是禮貌之人,起碼我都唔識講啦!所以都要喻學習於娛樂咯![/color]B&x`Aek
仲有,妳唔好拜禾,禾仲未死﹖[color=magenta]這點可以唔拜,「拜」似乎象徵走了一個「老寶」咁,咁樣會無得玩!唔得![/color]"j\(\o1Wf_
[color=#ff00ff]不過又好難怪你0既!咁大頂高帽冚落0黎,差點無從招架!點都要搵位過0既!hehehehe…[/color]
[quote]心思細密和聰明!..... 唔好咁講la! 我會面紅嫁:redface:
至於我問閣下問題....都係本人日常用詞用語, 並不存有什麼技巧..... 另外, 旁敲側擊﹖﹖細佬實在不明所以......
五年後結婚......你地拍左幾耐拖? ...
O8TW,QT!U
ham ...Ve/H_`7Fy0B
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3372711&ptid=218193][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-1-29 01:04 AM[/color][/url][/size][/quote]8}
^ u k/jN6\s7p
我無話你花心..... 睇清楚先, 係你誤導我在先:hitwall: Tj mz[0F-X&m`
你唔好一句一句分開解釋, 將我篇文章意思搞錯:hitwall:
雙魚座..... 好鍾意幻想戀愛, 鐘意為愛人的缺點或錯誤找藉口來欺騙自己:crybye: W_Z Bd,Tl+k]
雙子座..... 唔花心, 不過鍾意偷食:naughty: .....Y8{5^R0?3ioPR
uo8_"L"OeRuo
唔洗點介紹我自己...... 我怕我○既用詞過份, 嚇親你:naughty: ....... 點解? 我叫咩名呀?:naughty:
[quote]
高人﹖讚多人不怪!叫我咪玩﹖來此寄語都是想「愉己愉人」,找點精神寄託或娛樂,叫我唔好玩﹖唔得!一定要玩!起碼要學高人咁玩法先得!
陳腔濫調有番咁上下年紀既老屎忽都識講啦﹖唔認同喎!有好多人得罪人多稱呼 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3372923&ptid=218193][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-1-29 01:49 PM[/color][/url][/size][/quote]
j~2N
h2J#zWd(m#b
依家啲後生女真係。。。。。咩都可以玩一餐。。。。。H E|!Y)d
vp'C@
妳知呢樹藏龍臥虎,妳一句"高人"絕對可以致禾於死地,所以呢頂"高帽",唔使客氣,心領喇。。。。。$u|
w9z
`
ch
小弟雖則讀書唔多,但待人以禮都知道係應份既。。。。。