日航破產 巿值剩半架 747
[url=http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100120&sec_id=15335&art_id=13644565]http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100120&sec_id=15335&art_id=13644565[/url]7LgwHoV
連咁耐歷史既日航都破產....日本既經濟真係差到咁... [quote]http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100120&sec_id=15335&art_id=13644565
{O f fjr.k
連咁耐歷史既日航都破產....日本既經濟真係差到咁...