娛樂滿紛 26FUN's Archiver

打狗棒 發表於 2010-1-21 01:37 PM

茅山師傅判監6年9個月, 有冇搞錯?

改運之說, 信則有, 不信則無, 條女自己送上門, 有乜理由判成7碌? 有時誤殺都冇判咁重;
&| {w0mSGMj 你話佢騙色有罪, 咁請問騙財有冇罪? 教會叫信徒每天捐獻、民峰玲玲收你十幾廿萬睇風水, 唔靈的話, 係咪可以告佢地? c9~;b;m s ?
先唔講茅山師傅係咪騙色, 就算係, 都冇理由判咁重, 佢又唔係強姦, 又冇使用武力, 唔帶套搞野要受7碌? 搞x錯?

vbvb 發表於 2010-1-21 01:50 PM

首宗案例可鑑呀////////MN/\g1an9k
唔重判何來阻嚇性:naughty:

魚佬 發表於 2010-1-21 02:40 PM

[quote]改運之說, 信則有, 不信則無, 條女自己送上門, 有乜理由判成7碌? 有時誤殺都冇判咁重;:l @D#bT
你話佢騙色有罪, 咁請問騙財有冇罪? 教會叫信徒每天捐獻、民峰玲玲收你十幾廿萬睇風水, 唔靈的話, 係咪可以告佢地?
7P2^2Oo$P K 先唔講茅山 ...
.B+l(sg;z}a0D%` [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3368823&ptid=218314][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-1-21 01:37 PM[/color][/url][/size][/quote]
!P k2k9{S+d a W :OeXS KG#\"wk%Z
你出名咪冇事囉 :D

goodnicelady 發表於 2010-1-21 02:48 PM

[quote]改運之說, 信則有, 不信則無, 條女自己送上門, 有乜理由判成7碌? 有時誤殺都冇判咁重;#_5Ze {L?1GzJV/eu"N
你話佢騙色有罪, 咁請問騙財有冇罪? 教會叫信徒每天捐獻、民峰玲玲收你十幾廿萬睇風水, 唔靈的話, 係咪可以告佢地?'B)Vd#fO8|a
先唔講茅山 ...
1o5O Q2S%bu.["Fn-y [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3368823&ptid=218314][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-1-21 01:37 PM[/color][/url][/size][/quote]
d}e*fwk;x!h? 講得好呀!那個模特兒無腦咩﹖咁都信﹖只怪佢白痴無腦送上門,但那個茅山師傅都是無稽,被判重型雖然起阻嚇作用,但應所有風水師唔靈都應判佢地有罪!根本成日都唔靈,就算靈都係人之常情的說法,例如「路上小心,不小心就有車禍;食野要小心,否則有腸胃問題」,咁講法人人都可做到風水師啦!

角都 發表於 2010-1-21 03:23 PM

男人唔小心掂到女人都可能判非禮架8pJK]HuUh7K ukD
香港法例真係好保護到女性:noway:
-{#G)H]l,~e!L 男強姦女, 第時可能判死刑

vbvb 發表於 2010-1-21 08:19 PM

[quote]男人唔小心掂到女人都可能判非禮架ode&}d
香港法例真係好保護到女性:noway:
;K-ngDX W7ih+A 男強姦女, 第時可能判死刑Dku;G j1I7N1Jb
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3368863&ptid=218314][color=#999999]角都 發表於 2010-1-21 03:23 PM[/color][/url][/size][/quote]女強姦男又判幾多呢?:eek:

發表於 2010-1-21 09:38 PM

[quote]改運之說, 信則有, 不信則無, 條女自己送上門, 有乜理由判成7碌? 有時誤殺都冇判咁重;
2V(bt w0F"Y:D 你話佢騙色有罪, 咁請問騙財有冇罪? 教會叫信徒每天捐獻、民峰玲玲收你十幾廿萬睇風水, 唔靈的話, 係咪可以告佢地?9sY(u mn,S
先唔講茅山 ...P{Khd
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3368823&ptid=218314][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-1-21 01:37 PM[/color][/url][/size][/quote]B Y$px}s
佢最後果次真係強姦懷孕婦女:naughty:

jojojojoj 發表於 2010-1-21 10:54 PM

[i=s] 本帖最後由 jojojojoj 於 2010-1-21 11:10 PM 編輯 [/i]1CW"QOE+N5ay
#a[r%C!\-G
"佢又唔係強姦" <<<哩點已經唔成立
5Ra9V'a?(kp"I;t 係呃左就係呃左A:_zE.k+^0U*k]QY
唔係話呃一億先係叫呃*b7S[0c1s/ul
就算呃你一蚊都係叫呃\;Yy4G3Jg9M){
至於你話民峰玲玲唔靈的話, 你可以去告佢架5M9y7Z{V(l4F
你咪去消委會投訴囉%w+~@V \f0]/x
d咩寶藥黨祈福黨夠係d呀婆自己送上門啦
3I:u5q'F,h 唔通又唔係呃呀?

打狗棒 發表於 2010-1-21 11:42 PM

[quote]"佢又唔係強姦"
^&tv$X^et [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3369042&ptid=218314][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-1-21 10:54 PM[/color][/url][/size][/quote]
~%zo E8W8|Zp 照你咁講, 呃一億同呃一蚊一樣, :sleep: 你一生人中有冇呃過人先?
IxR;Gt g$_@ 咁係咪應該捉你去坐7碌?

殺破狼 發表於 2010-1-21 11:48 PM

真係冇理由判咁重,不過香港司法已經唔公正左好耐,見怪不怪

mnbvc 發表於 2010-1-22 12:16 AM

[quote]
$`f"{S7hEq~'h 男又判幾多呢?:eek:T3cfl,H nfG
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3368969&ptid=218314][color=#999999]vbvb 發表於 2010-1-21 08:19 PM[/color][/url][/size][/quote] _O&\&yyr(uB&EI
你先證明你非自願先講拉:dev:

電梯男 發表於 2010-1-22 12:56 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vbvb 發表於 2010-1-22 01:02 AM

[quote]|rE:^B|%C5R
你先證明你非自願先講拉:dev:
Zd6n`-DD#Ek` [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3369114&ptid=218314][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-1-22 12:16 AM[/color][/url][/size][/quote]咁要睇個女嘅係邊位啦:dev:

mycar422 發表於 2010-1-22 01:16 AM

雖然判刑好重,算佢不好彩,但可以警戒一些以風水命理騙人的不法之徒,算是間接提醒人,做番點功德!!

jojojojoj 發表於 2010-1-22 05:36 AM

[quote]B!_ b4@[:}0w.R
照你咁講, 呃一億同呃一蚊一樣, :sleep: 你一生人中有冇呃過人先?*M ~1m U)kewK
咁係咪應該捉你去坐7碌?
2T|f$?9J [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3369067&ptid=218314][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-1-21 11:42 PM[/color][/url][/size][/quote]G.Og+H[%v K#`'q
[p_p b.bCE ta
呃過人同騙財騙色係兩回事:sleep: :sleep: -b1HbK$X`h
你唔係咁都唔識分呀?

12d3 發表於 2010-1-22 10:32 AM

[size=3]【明報專訊】茅山師傅自稱可藉「交合法事」助有志入娛圈的19歲「口靚模」轉運,更誘騙她九度發生性行為並令其懷孕,他經審訊後昨日被裁定誘騙性交罪成。[color=Cyan]法官直斥不相信有宗教會利用男女性事作為膜拜蒼天的環節,縱使有教條亦為異端邪說[/color],只為滿足一己私慾;更指做人應該樂天安命,而命運是掌握於一己修為與個人奮進。[/size] t?!jx1P-e
/v&sz4z'p[ i
[u]法官叫陳廣池, 我估計他是盲目地掛除其他信仰的基督徒, 俗稱"盲基".[/u]1Z.Y:f z;T1rx
j3B)[JVPPq
http://news.mingpao.com/20100122/gba5.htm
#y/oO\d N 【明報專訊】[color=Cyan]以欺騙手段促使他人性交[/color]必須重罰,希望事件對非常迷信的人有警惕勸阻,明白『春有百花秋有月,夏有涼風冬有雪,若無閒事掛心頭,便是人間好時節』的心態。*^SO9d C B
%c4^6[ ?%^`3ds
[u]仆街啦, 我條女著套情趣護士服, 我真係當正她是護士搞左她, 她又是否 "以欺騙手段促使他人性交"呢? [/u]

發表於 2010-1-22 01:41 PM

[quote]$n6\&^:S6M
照你咁講, 呃一億同呃一蚊一樣, :sleep: 你一生人中有冇呃過人先?W ^0hxn xQ
咁係咪應該捉你去坐7碌?
-FWa}o d/yr [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3369067&ptid=218314][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-1-21 11:42 PM[/color][/url][/size][/quote]uTnm8s
都講左女事主第9次係唔自願,而且有了身孕,應該當強姦計:dev:

vv1668vv 發表於 2010-1-22 03:00 PM

其實。。法官有無考慮 ,
g'c+I(a9i.UR@ 會唔會系最初因為“0靚模”自己虛榮心作祟,發埋D明星夢之過?!H BM+BppF%lQ
想轉運.. 先至 畀“茅山師”乘虛而入 ..!?
8yb'Vv]+_g#F[ 仲要自動送上門9鑊!?
R1I3^ |oT4yX$w-pN “0靚模”貪心程度真系............都..真系 貪心到SHOT SHOT 地!
hzs~R 為左發明星夢不顧一切...半推半就畀條麻甩佬發生肉體關系..?
3X-q.{+v/i 自己畀條麻甩佬搞到大埋肚又返轉頭。。督條麻甩佬“強奸”!??"F[&[ JNAm

!z2pnzv;fl 麻甩佬...偷食唔抹嘴,諗住食得唔好“0徒”..來者不拒!?
.O;Q{J6V5cJ 喱D乜野心態??。喱D咪又系貪心之過...
N1ll8MFocE
0D.JiK.gmB7@ 坐6轆!??好多咩??
^E6_ ?] 出黎行,預左要還...
JYHS&r~(ugt 食0甘多件,仲要件件都青春少艾...
cz%mL+Be*Z*d3P 乜春野都抵曬啦你!zG:}bO.x6f
f$` O.~"i/u@ _'a

#Z:m%d\Lf2X'o"QH 喱d野....善惡到頭終有報!

電梯男 發表於 2010-1-22 03:36 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vv1668vv 發表於 2010-1-22 04:51 PM

[quote]撞死六條人命刀只係坐六年 :yy34: +G)fy } E/A
AeQm&q2M,V8kzr
條女自願被姦仲嚴重過撞死人 :yy36:  9UZ\1lZ.T$QP}

EpR9e"J+C:w 香港係乜野法律 :yy32:  
mG`wTC`#E [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3369332&ptid=218314][color=#999999]電梯男 發表於 2010-1-22 03:36 PM[/color][/url][/size][/quote]R*L sov#i:Y9o

5N$V.IS?3VE0J c&l'SO}.GG*}\\J
[font=新細明體]電梯[/font][font=Times New Roman, serif]..........[/font][font=新細明體]唔同案[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體]唔同刑罰[/font][font=Times New Roman, serif]..??[/font]wF0a3KD.tx,VN
J3gR4F3g v
Xdp8pi.GT
[font=新細明體]畀法官摞黎做[/font][font=Times New Roman, serif]..“[/font][font=新細明體]人肉警示牌坊”[/font][font=Times New Roman, serif]...“[/font][font=新細明體]殺一儆百”[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font]sXV6~$p b`Z)p$n
[font=新細明體]距唔“乘虛而入”,相信法官亦無機會“乘虛而入”[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font](EYz$nnxd

+g2M)J:Md&[0C})L4k [font=Times New Roman, serif]6[/font][font=新細明體]轆,真系話多唔多,話少唔少[/font]&R\|4~*e$NL
[font=新細明體]輕重與否則只屬見仁見智 [/font][font=Times New Roman, serif]..[/font]
P+^Rn_txFJ hYA| [font=Times New Roman, serif]56[/font][font=新細明體]歲坐完出黎都[/font][font=Times New Roman, serif]......60[/font][font=新細明體]幾[/font][font=Times New Roman, serif]... [/font][font=新細明體]再犯機會[/font][font=Times New Roman, serif]........[/font]
BJ DV-?N(NZn3P
^Lk _)A^3s M JE7[ j5MA&T U
[font=新細明體]將所有 “入曬距數”![/font]
7nF |)o;IaZ m#z [font=新細明體]而無對“原告”貪念魯莽做出愚蠢行為作出適當訓示,[/font]E9M{6ILl#c"T
[font=新細明體]法官判詞亦有點講唔過去[/font][font=Times New Roman, serif]..[/font]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.