娛樂滿紛 26FUN's Archiver

打狗棒 發表於 2010-1-21 01:37 PM

茅山師傅判監6年9個月, 有冇搞錯?

改運之說, 信則有, 不信則無, 條女自己送上門, 有乜理由判成7碌? 有時誤殺都冇判咁重;X'L$IC!N4E2t!yYm \
你話佢騙色有罪, 咁請問騙財有冇罪? 教會叫信徒每天捐獻、民峰玲玲收你十幾廿萬睇風水, 唔靈的話, 係咪可以告佢地?
*FH.@(Z:sj 先唔講茅山師傅係咪騙色, 就算係, 都冇理由判咁重, 佢又唔係強姦, 又冇使用武力, 唔帶套搞野要受7碌? 搞x錯?

vbvb 發表於 2010-1-21 01:50 PM

首宗案例可鑑呀////////6}I,C4q'c5w/|z7| ]y
唔重判何來阻嚇性:naughty:

魚佬 發表於 2010-1-21 02:40 PM

[quote]改運之說, 信則有, 不信則無, 條女自己送上門, 有乜理由判成7碌? 有時誤殺都冇判咁重;+M[5I6Gc
你話佢騙色有罪, 咁請問騙財有冇罪? 教會叫信徒每天捐獻、民峰玲玲收你十幾廿萬睇風水, 唔靈的話, 係咪可以告佢地?2[$Wq1FOe&^j
先唔講茅山 ...d3o&I+d&GNig&}
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3368823&ptid=218314][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-1-21 01:37 PM[/color][/url][/size][/quote]{/^K'RI[_

-N(fw"{+z 你出名咪冇事囉 :D

goodnicelady 發表於 2010-1-21 02:48 PM

[quote]改運之說, 信則有, 不信則無, 條女自己送上門, 有乜理由判成7碌? 有時誤殺都冇判咁重;
k&a4Ir1W$U9r 你話佢騙色有罪, 咁請問騙財有冇罪? 教會叫信徒每天捐獻、民峰玲玲收你十幾廿萬睇風水, 唔靈的話, 係咪可以告佢地? g1ix7hj[)g"rAk,s
先唔講茅山 ...
9C G;Z:|9t [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3368823&ptid=218314][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-1-21 01:37 PM[/color][/url][/size][/quote]
"yX&I v9n:X RpW \2C"s 講得好呀!那個模特兒無腦咩﹖咁都信﹖只怪佢白痴無腦送上門,但那個茅山師傅都是無稽,被判重型雖然起阻嚇作用,但應所有風水師唔靈都應判佢地有罪!根本成日都唔靈,就算靈都係人之常情的說法,例如「路上小心,不小心就有車禍;食野要小心,否則有腸胃問題」,咁講法人人都可做到風水師啦!

角都 發表於 2010-1-21 03:23 PM

男人唔小心掂到女人都可能判非禮架}P8TG,i$j+Y/w dZ
香港法例真係好保護到女性:noway:
TRahS?;}:n |,e 男強姦女, 第時可能判死刑

vbvb 發表於 2010-1-21 08:19 PM

[quote]男人唔小心掂到女人都可能判非禮架
*mm k N|q @Q(y 香港法例真係好保護到女性:noway:mBa/BX {
男強姦女, 第時可能判死刑+X5xw(?;X
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3368863&ptid=218314][color=#999999]角都 發表於 2010-1-21 03:23 PM[/color][/url][/size][/quote]女強姦男又判幾多呢?:eek:

發表於 2010-1-21 09:38 PM

[quote]改運之說, 信則有, 不信則無, 條女自己送上門, 有乜理由判成7碌? 有時誤殺都冇判咁重;
#G'N^BNHSTv 你話佢騙色有罪, 咁請問騙財有冇罪? 教會叫信徒每天捐獻、民峰玲玲收你十幾廿萬睇風水, 唔靈的話, 係咪可以告佢地?nyLZK.y
先唔講茅山 ...vXP:GA ^X+Q)q
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3368823&ptid=218314][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-1-21 01:37 PM[/color][/url][/size][/quote]
0~Y hT1H*p| 佢最後果次真係強姦懷孕婦女:naughty:

jojojojoj 發表於 2010-1-21 10:54 PM

[i=s] 本帖最後由 jojojojoj 於 2010-1-21 11:10 PM 編輯 [/i]
z(W:R+PPc7fvt +pIp@5_m h
"佢又唔係強姦" <<<哩點已經唔成立
C+b8I4p3H 係呃左就係呃左"}$K|r_Fp(@
唔係話呃一億先係叫呃U(TeB+VUt
就算呃你一蚊都係叫呃u._G8P@|
至於你話民峰玲玲唔靈的話, 你可以去告佢架 t X p8H U_p]
你咪去消委會投訴囉
^?6a)N.@(a\']5s9? d咩寶藥黨祈福黨夠係d呀婆自己送上門啦
0v n_J*C9t 唔通又唔係呃呀?

打狗棒 發表於 2010-1-21 11:42 PM

[quote]"佢又唔係強姦"
}N ~ b7E9l [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3369042&ptid=218314][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-1-21 10:54 PM[/color][/url][/size][/quote]
]X \`pl ]2]P#Z9B} 照你咁講, 呃一億同呃一蚊一樣, :sleep: 你一生人中有冇呃過人先?
U/CV$e0u't7B 咁係咪應該捉你去坐7碌?

殺破狼 發表於 2010-1-21 11:48 PM

真係冇理由判咁重,不過香港司法已經唔公正左好耐,見怪不怪

mnbvc 發表於 2010-1-22 12:16 AM

[quote]
,[,\(|5f.PGV 男又判幾多呢?:eek:2e t5BZ2a Vg:z
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3368969&ptid=218314][color=#999999]vbvb 發表於 2010-1-21 08:19 PM[/color][/url][/size][/quote]
M*c@rY {;|u 你先證明你非自願先講拉:dev:

電梯男 發表於 2010-1-22 12:56 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vbvb 發表於 2010-1-22 01:02 AM

[quote] @{3O5zDO"iJ
你先證明你非自願先講拉:dev:']7G2G Qq.BR
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3369114&ptid=218314][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-1-22 12:16 AM[/color][/url][/size][/quote]咁要睇個女嘅係邊位啦:dev:

mycar422 發表於 2010-1-22 01:16 AM

雖然判刑好重,算佢不好彩,但可以警戒一些以風水命理騙人的不法之徒,算是間接提醒人,做番點功德!!

jojojojoj 發表於 2010-1-22 05:36 AM

[quote]
$fh5l7m| tY 照你咁講, 呃一億同呃一蚊一樣, :sleep: 你一生人中有冇呃過人先?u~T9Y^ i8_
咁係咪應該捉你去坐7碌?
;E7Y` Yg8v [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3369067&ptid=218314][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-1-21 11:42 PM[/color][/url][/size][/quote]
X/tgs5k?
0aV,aZ8^f 呃過人同騙財騙色係兩回事:sleep: :sleep:
5o6@3W/{+lb+CUv 你唔係咁都唔識分呀?

12d3 發表於 2010-1-22 10:32 AM

[size=3]【明報專訊】茅山師傅自稱可藉「交合法事」助有志入娛圈的19歲「口靚模」轉運,更誘騙她九度發生性行為並令其懷孕,他經審訊後昨日被裁定誘騙性交罪成。[color=Cyan]法官直斥不相信有宗教會利用男女性事作為膜拜蒼天的環節,縱使有教條亦為異端邪說[/color],只為滿足一己私慾;更指做人應該樂天安命,而命運是掌握於一己修為與個人奮進。[/size]
/}9yS$?h#j9|F
x)?jVv [u]法官叫陳廣池, 我估計他是盲目地掛除其他信仰的基督徒, 俗稱"盲基".[/u]
5MBi2uMj"x&\ bij
'E8]mI9c http://news.mingpao.com/20100122/gba5.htm
,\4@6g'cF)}BX 【明報專訊】[color=Cyan]以欺騙手段促使他人性交[/color]必須重罰,希望事件對非常迷信的人有警惕勸阻,明白『春有百花秋有月,夏有涼風冬有雪,若無閒事掛心頭,便是人間好時節』的心態。
-i$e$Z&L&{F
z U*oEX!| VF5s [u]仆街啦, 我條女著套情趣護士服, 我真係當正她是護士搞左她, 她又是否 "以欺騙手段促使他人性交"呢? [/u]

發表於 2010-1-22 01:41 PM

[quote]
v7V-U&o3j$p*YC 照你咁講, 呃一億同呃一蚊一樣, :sleep: 你一生人中有冇呃過人先?
:g+V.wl:m`P/O"N(y"p*M 咁係咪應該捉你去坐7碌?
[ {!Ey2J,o [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3369067&ptid=218314][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-1-21 11:42 PM[/color][/url][/size][/quote]
,mk+xd ZsD*U 都講左女事主第9次係唔自願,而且有了身孕,應該當強姦計:dev:

vv1668vv 發表於 2010-1-22 03:00 PM

其實。。法官有無考慮 ,
3k]0u NE_)YqM 會唔會系最初因為“0靚模”自己虛榮心作祟,發埋D明星夢之過?!%G7Sw_`
想轉運.. 先至 畀“茅山師”乘虛而入 ..!?
D.C s;Mv}4Ky%U+h 仲要自動送上門9鑊!? mYd)?!h
“0靚模”貪心程度真系............都..真系 貪心到SHOT SHOT 地!2m!TL;Up8t:Ck
為左發明星夢不顧一切...半推半就畀條麻甩佬發生肉體關系..?
/U6U2m&Ur_$p7v 自己畀條麻甩佬搞到大埋肚又返轉頭。。督條麻甩佬“強奸”!??-E:O]9w/l
H_S8UV#Y OX
麻甩佬...偷食唔抹嘴,諗住食得唔好“0徒”..來者不拒!?
#x-X%CI1c i 喱D乜野心態??。喱D咪又系貪心之過...!l7{Mg2d?9a

:w [,~2bR3PjmQ 坐6轆!??好多咩??1jn~8qG4G
出黎行,預左要還...8OS(l2[ c"RrR
食0甘多件,仲要件件都青春少艾...
U[4NH3s*bM(~ 乜春野都抵曬啦你!
.XOh9\.}Y$C,e*W6o
9az;n-yY)NrO .v W+N rH
喱d野....善惡到頭終有報!

電梯男 發表於 2010-1-22 03:36 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vv1668vv 發表於 2010-1-22 04:51 PM

[quote]撞死六條人命刀只係坐六年 :yy34:
+`f6_&Y!dQ:B8i
TB`8f9{C,K RBl{ 條女自願被姦仲嚴重過撞死人 :yy36:  
MP0g] fS#f
3?aAr7k'c cr8y 香港係乜野法律 :yy32:  $KL D6q*M1T:[3X
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3369332&ptid=218314][color=#999999]電梯男 發表於 2010-1-22 03:36 PM[/color][/url][/size][/quote]I$DX[a-S-K-u

L.r(v |0HDJ N7| 5a&^{gdg&e;l"Lt
[font=新細明體]電梯[/font][font=Times New Roman, serif]..........[/font][font=新細明體]唔同案[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體]唔同刑罰[/font][font=Times New Roman, serif]..??[/font]
(RU)oFQ!_rM#A "D;fyn^)z4N5^v
9SR-Jq2Aq}j2z;n
[font=新細明體]畀法官摞黎做[/font][font=Times New Roman, serif]..“[/font][font=新細明體]人肉警示牌坊”[/font][font=Times New Roman, serif]...“[/font][font=新細明體]殺一儆百”[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font]R5W l{:|&M.f&j"pB
[font=新細明體]距唔“乘虛而入”,相信法官亦無機會“乘虛而入”[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font]b%lZ3DT'N7LE&@

?+\q2osUJ_)fS&h [font=Times New Roman, serif]6[/font][font=新細明體]轆,真系話多唔多,話少唔少[/font]
_}6~Z v [font=新細明體]輕重與否則只屬見仁見智 [/font][font=Times New Roman, serif]..[/font]:K(z;N@:^-IQ p)W
[font=Times New Roman, serif]56[/font][font=新細明體]歲坐完出黎都[/font][font=Times New Roman, serif]......60[/font][font=新細明體]幾[/font][font=Times New Roman, serif]... [/font][font=新細明體]再犯機會[/font][font=Times New Roman, serif]........[/font].C } | l,olc]3G
]8S[E fv:glp
zo-v1{"r!he,f
[font=新細明體]將所有 “入曬距數”![/font]
't+V:@6YQ5Q8~ b [font=新細明體]而無對“原告”貪念魯莽做出愚蠢行為作出適當訓示,[/font]
9g[M_ C(V [font=新細明體]法官判詞亦有點講唔過去[/font][font=Times New Roman, serif]..[/font]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.