娛樂滿紛 26FUN's Archiver

infjlam 發表於 2010-1-22 04:15 PM

何謂「起義」?

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-1-22 04:26 PM 編輯 [/i]
c}#s2A]:r3v(k m e
7n0a,T7Je%bk [color=#000000]有說「[color=#cc0033]起義[/color]」一詞帶有革命及推翻政權的意味,請各位看看最近兩則文匯報的報導,再自行定斷。[/color]pV.E:TiYs/`wa

w3y ~0Otex g}P cK$F1da"h%Q^4d
[color=#000000]政經人語:「公投」「起義」字眼 已然挑戰憲制([url=http://www.wenweipo.com/mainland.phtml][color=black]文匯報[/color][/url])[/color][color=#000000][/color]
u)d.YD%Q*\$l [color=#000000][url=http://paper.wenweipo.com/2010/01/22/HK1001220026.htm]http://paper.wenweipo.com/2010/01/22/HK1001220026.htm[/url][/color]V(N qZuDV!cq
([ XWCc y_"@z.}

o3^ _w;C u _/[A9Qn*B*w
[b][color=red]招商局起義[/color] 六十年回眸[color=#000000]([/color][url=http://www.wenweipo.com/mainland.phtml][color=#000000]文匯報[/color][/url][color=#000000])[/color][/b]
OtNN}1O [url=http://paper.wenweipo.com/catList-sp.phtml?cat=2009zt]http://paper.wenweipo.com/catList-sp.phtml?cat=2009zt[/url]
.K3\];Y @O-Y
i o?E%|1\ [color=#000000][/color]
3HW ^pn.k/}L v [color=#000000][/color]
X@;Oa[*yv5s [b][color=black]那麼說,即是說連國企招商局都要起義?招商局都在搞革命?要推翻現有政權?4i4xF [3M!`+X)[v
那麼矛盾,實在叫人弄不懂!  [/color][/b][b][color=black]:eek:  [/color][/b]

infjlam 發表於 2010-1-22 05:54 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-1-22 05:56 PM 編輯 [/i]
l {e w P!i'@&z
+qko!F;QjdH 我想提出一個事實,就是絕大部份香港人,都愛國愛港!
$G:`7q_7ajl
zmK"g._#OB*q 今次點解公社兩黨本來水火不容,政見各異,都要聯手搞所謂公投?
m"tZjq xpK!~ 皆因特區政府多年來都莫視民意,政制改革咁多年都係得過講拖字,永遠原地踏步,
-`!^A!s["JhA1k 一日有保皇黨,一日有功能組別,一日冇普選,0?pi-{ c'J
所有政策,都係政府自己玩晒!
q0iY tS py)T7n :s BGd6G/KT
覺得今次公社搞的五區公投,正是因此而來,f@,T3Os6`
並非真要搞什麼革命,或要挑戰現有政權,)X'oLA3g G A
想要的,不外乎是真正由人民選出來的特區首長和議員,Zin*tB
而非一個有佢講,冇人講,重商輕民的香港政府。

打狗棒 發表於 2010-1-22 06:13 PM

中國共 產黨 一向都是雙重標準, 同一樣事、同一樣說話, 它做得說得, 而你就通通做不得!!!$Qm/n2I&BO;}%N3V1eU
「起義」就是起義, 婆婆媽媽解釋作甚? 推翻不公義的政權就是起義, 現只差孫中山第二出現!!!

selena127 發表於 2010-1-22 09:43 PM

開始時 叫 起義
R;f2BJ(eC!}
9_5kq v{6y 成功時 叫 革命,BxN"x6uRd:yd1W&s W

#?V#s#?4ci d L1m*e 失敗後 叫 叛亂

ychj 發表於 2010-1-23 01:16 AM

起義=一起做義行
Z#K)K} rr7J? 基督教也有"因信稱義"

vbvb 發表於 2010-1-23 12:52 PM

[quote]起義=一起做義行
*Srk K!Y 基督教也有"因信稱義"Cz0c@;{8kk9N
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3369714&ptid=218473][color=#999999]ychj 發表於 2010-1-23 01:16 AM[/color][/url][/size][/quote]兩種定義不同:)

oscar31393 發表於 2010-1-23 01:59 PM

[quote]有說「起義」一詞帶有革命及推翻政權的意味,請各位看看最近兩則文匯報的報導,再自行定斷。` ~r r!zzQa
X$^3bSA6U
eDS cY7E+O/b+~u0WQ
政經人語:「公投」「起義」字眼 已然挑戰憲制(文匯報) &O~'l Q:h*m/B%iQ
[url=http://paper.wenweipo.com/2010/01/22/HK1001220026.htm]http://paper.wenweipo.com/2010/01/22/HK1001220026.htm[/url])Y7l cg}1m(B&h:n0eX

T:yL N A;R$]
L#AW:Ao3i fci ...
a7Y$I,My$u k [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3369343&ptid=218473][color=#999999]infjlam 發表於 2010-1-22 04:15 PM[/color][/url][/size][/quote]
-jD5I;|(x 嗰班人大代表話起義有武力、流血的意味,咁姐係話[b]招商局係有武力成分喇!!!!!![/b]

ado777 發表於 2010-1-24 02:06 AM

你搞得清中國政府神早進步LU~~~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.