娛樂滿紛 26FUN's Archiver

e_e 發表於 2010-1-22 10:52 PM

死拉 , 甘仔e排發緊姣 ... 日日唸住過學妹

我e+己經日日唸住個學妹 , 佢細細粒粒 瘦瘦白白 帶住眼鏡咁 ,
4R4IFv{ 我e+覺得e一類女生好吸引 ... 死拉 , 下學期見唔到佢 , ]l8a4b;|
咁我點過日子???

ilovesai666 發表於 2010-1-23 12:53 AM

搵第二個再望過~~~~

infjlam 發表於 2010-1-23 01:06 AM

你宅男得好緊要

打狗棒 發表於 2010-1-23 02:34 AM

[quote]我e+己經日日唸住個學妹 , 佢細細粒粒 瘦瘦白白 帶住眼鏡咁 ,+at1k@ dS"@
我e+覺得e一類女生好吸引 ... 死拉 , 下學期見唔到佢 ,
jU1ml,kO 咁我點過日子???r&O;X3Y ~rg:r
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3369593&ptid=218507][color=#999999]e_e 發表於 2010-1-22 10:52 PM[/color][/url][/size][/quote]
&FQE/d7m^-xX a ]{ 自殺恂情囉!!!

e_e 發表於 2010-1-23 11:15 AM

[quote]你宅男得好緊要
/K\tV/Kb`R [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3369704&ptid=218507][color=#999999]infjlam 發表於 2010-1-23 01:06 AM[/color][/url][/size][/quote]#A7S&I$zt
暗戀明星就話姐 ... 暗戀真人都叫宅???

infjlam 發表於 2010-1-23 12:22 PM

[quote]
-zf;Vk$cVaTKa 暗戀明星就話姐 ... 暗戀真人都叫宅???prr!F4~!KIV
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3369876&ptid=218507][color=#999999]e_e 發表於 2010-1-23 11:15 AM[/color][/url][/size][/quote]%[do j5`B'b)}j

?;n'Va]-w7[ 吊...有女就追喇,又冇膽,
K0K+y8vOxj 學人玩暗戀,有鬼用o羊?

e_e 發表於 2010-1-23 12:42 PM

[quote]-We*W:D?Y
E"Dx)X#P
吊...有女就追喇,又冇膽,
.Rxt s9\ {u e3\ 學人玩暗戀,有鬼用o羊?/GxN/F{4}7b
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3369911&ptid=218507][color=#999999]infjlam 發表於 2010-1-23 12:22 PM[/color][/url][/size][/quote]
h5Z WY8H+{}]3o%q ... 我其實咪叫緊你地教路羅:redface:

infjlam 發表於 2010-1-23 01:13 PM

[quote]
k4_X0O R1wV ... 我其實咪叫緊你地教路羅:redface:/x#jk$[!^8z
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3369927&ptid=218507][color=#999999]e_e 發表於 2010-1-23 12:42 PM[/color][/url][/size][/quote]
s2H!hT/ogb-],IZN
@2fMwG)J 依家叫你拍《電車男》?:help:

艾官 發表於 2010-1-23 10:48 PM

香港大把「細細粒粒 瘦瘦白白 帶住眼鏡」既學生妹啦~放學時間求其搵間中學企係門口都有排你睇~考慮一下我既建議啦~~:agree:

ado777 發表於 2010-1-24 02:08 AM

我都日日留意M記個PR
[&`n0[l 呢個年紀係咁嫁啦!

CK銘 發表於 2010-1-24 12:19 PM

[quote]香港大把「細細粒粒 瘦瘦白白 帶住眼鏡」既學生妹啦~放學時間求其搵間中學企係門口都有排你睇~考慮一下我既建議啦~~:agree:
%A-P b5EZND+@ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3370184&ptid=218507][color=#999999]艾官 發表於 2010-1-23 10:48 PM[/color][/url][/size][/quote]哇.....妙計妙計!呢類型嘅女仔的確幾多

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.