娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ufo 發表於 2010-1-23 10:21 AM

一個普通年輕人對五區公投的感受

我係一個普通既年輕人,讀書唔係特別成績好,又無咩突出既技能,好幸運咁入左大學生讀緊書.g#q1zw0E@
打機,打波,hea,拍拖,都係我既日常生活.
8qiF [#Xo 但能夠係有生之年見證五區公投依一件,係香港歷史,甚至中國歷史上,咁大突破既事情,係一種福份.
.A:kFZ1d0V 我亦相信係有生之年,都可以見證香港實行雙普選,但五區公投既精神,更值得大家深深牢記.2v+o,q)j s QT
如果大家認同五區公投,希望大家都多走一步.
A [3@ vb P 最基本,自己先去了解清楚公技的原因及基本概念.Z(n ~_X X-\P
然後去將自己所識既散播開去.
mx9o HV @6VR;uu&| 再者,去說服一d唔支持既人!
I2b+QQ!Qz(G 最後,行動,做義工,捐錢,以至追蹤公投既每個消息,
-~ l[Y&UC]VE 對各位有心為香港民主打拼既人,都係一股莫大既支持!X@]ku
香港加油!五區公投,全民起義!

vbvb 發表於 2010-1-23 12:49 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3369819&ptid=218542]1#[/url] [i]ufo[/i] [/b]
Me%\3cj!r 打機,打波,hea,拍拖,都係你既日常生活, 仲有time做義工?:eek:[size=0px][/size]

selena127 發表於 2010-1-23 01:37 PM

阿爺不會讓此事發生 !!

ado777 發表於 2010-1-24 02:05 AM

[quote]我係一個普通既年輕人,讀書唔係特別成績好,又無咩突出既技能,好幸運咁入左大學生讀緊書.9O]W9u8\3A/teO2gB L
打機,打波,hea,拍拖,都係我既日常生活.
c"|-TA9C;VmV-q 但能夠係有生之年見證五區公投依一件,係香港歷史,甚至中國歷史上,咁大突破既事情,係一 ...ng%mca8D!CR9C _ga
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3369819&ptid=218542][color=#999999]ufo 發表於 2010-1-23 10:21 AM[/color][/url][/size][/quote]
\l+_!K$z4` xJTC-ShM.WZ
呢個師兄.....我撐你!!

lamfung2009 發表於 2010-1-24 01:49 PM

[quote]我係一個普通既年輕人,讀書唔係特別成績好,又無咩突出既技能,好幸運咁入左大學生讀緊書.Z}5K*q ^'X+\4EH
打機,打波,hea,拍拖,都係我既日常生活.
Pml2lk,|+v 但能夠係有生之年見證五區公投依一件,係香港歷史,甚至中國歷史上,咁大突破既事情,係一 ... V5_?tp P!LX
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3369819&ptid=218542][color=#999999]ufo 發表於 2010-1-23 10:21 AM[/color][/url][/size][/quote]
3O&mr0nk8Rvt#F9d 有志者事竟成!大家努力啊!

打狗棒 發表於 2010-1-24 02:29 PM

香港一日有民騙聯、工聯會、談謂豬、涼愛b........呢類奴才走狗, 一日都冇可能有真正普選;
@ f:Y+|Un 中國人五千年的奴民基因根深柢固, 皇上只有一個, 但天天三呼萬歲的太監鷹犬卻多不勝數;p-c PZ4jn
不要再發夢中 共會給香港人民主自由, 要嗎便武裝起義, 要嗎便移民西方, 信中 共? 門都沒有!!!

cool_lam 發表於 2010-1-24 08:29 PM

[quote]香港一日有民騙聯、工聯會、談謂豬、涼愛b........呢類奴才走狗, 一日都冇可能有真正普選;
#k,x/s+N@'|$U0E 中國人五千年的奴民基因根深柢固, 皇上只有一個, 但天天三呼萬歲的太監鷹犬卻多不勝數;+vE!C7MyQp&e Y0k
不要再發夢中 共會給香港人民主自由 ...-Nyc0mDx$[[
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3370499&ptid=218542][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-1-24 02:29 PM[/color][/url][/size][/quote] 煽動顛覆國家政權??!

打狗棒 發表於 2010-1-24 10:03 PM

[quote] 煽動顛覆國家政權??!
;E.z ~_!r wX [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3370626&ptid=218542][color=#999999]cool_lam 發表於 2010-1-24 08:29 PM[/color][/url][/size][/quote]Kj@;s!onQ
60年前顛覆國家政權的是中國共 產黨, 起義沒有專利權, 為什麼它中 共做得, 別人就做不得?

ychj 發表於 2010-1-24 10:32 PM

[quote] 煽動顛覆國家政權??!Ge6h#u;y`\u
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3370626&ptid=218542][color=#999999]cool_lam 發表於 2010-1-24 08:29 PM[/color][/url][/size][/quote]p4g/FN3T1E7a(O$i
一國兩制港人治港t;zFq4B*}
實行雙普選)WQ;xaO$O Z {
都係基本法給與我們的權力v*][&M(~y
只係d人想打茅波唔想比我地香港人有選擇權!
4SW|(P+WN7y)Y_-K:I 五區公投正正可以比全港市民直接表達要求雙普選的要求
5lb#v r3a|CL/t6Jl 有錢人又係得一票窮人又係得一票,公平,公正,公開!

kuru 發表於 2010-1-26 11:22 PM

其實有冇人諗過實行雙普選如果仲衰過現況, Sc8BDYH jw8Q
就會發現所做既一切係多魚,

mycar422 發表於 2010-1-27 09:31 AM

[i=s] 本帖最後由 mycar422 於 2010-1-27 09:37 AM 編輯 [/i]
qgbG4WL)C;} ^6oDX9ter
[quote]其實有冇人諗過實行雙普選如果仲衰過現況,
h#Z&iwM Jg!h 就會發現所做既一切係多魚,[ [.? Xj]3d
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3371606&ptid=218542][color=#999999]kuru 發表於 2010-1-26 11:22 PM[/color][/url][/size][/quote]5`j)K_*IS2b#^ m
其實每段革命都會有犧牲,前進的過程艱難失多於得,一旦成功了,情況就會不同,若然讓公平公義向前行,就算有些事偶然失敗在所難免,因起碼港人有努力過,試行而後悔總好過未試過而後悔,努力過起碼無慚,因公投是由每個港人選出的,起碼不會獨裁,我相信若然大家持著五區請辭的元首佳句:「行無愧怍心常坦,身處艱難氣若虹」、「橫眉冷對千夫指,俯首甘為孺子牛」、「正其義不謀其利;明其利不計其功」以此作為人生奮進的動力及目標,不要短視地看今次得失,那就總有一日成功!正如國家以往的「共慘主義」,雖仍是一黨專政,但現今國民的生活模式起碼已融合了資產主義!這些除了客觀社會因素,也是人民心裏的意念渴求而做成的……有意念>就有行動>有行動就有機會>有機會就有成功>……>……>……>

wmcsll 發表於 2010-2-3 01:21 PM

[quote]|_}-~i/[hv }O Sl0p
其實每段革命都會有犧牲,前進的過程艱難失多於得,一旦成功了,情況就會不同,若然讓公平公義向前行,就算有些事偶然失敗在所難免,因起碼港人有努力過,試行而後悔總好過未試過而後悔,努力過起碼無慚,因公投是 ...
V \"E4[ s [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3371742&ptid=218542][color=#999999]mycar422 發表於 2010-1-27 09:31 AM[/color][/url][/size][/quote]
i&z'{.F };}1T$jjin 說得好!支持!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.