辭職 = 五區公投 ??
辭職 = 五區公投 ??其實係點 ??Oi qCpxKy
有無人可解釋 ?? 我真係唔明 !!)M!}"dW6cF
:Ctc Vg
另外 , 班人辭職又參加補選 , 可以的嗎 ?? [url=http://issuu.com/wongyukman/docs/cover]http://issuu.com/wongyukman/docs/cover[/url]
Q9oj?Kz&TB
This link must can help you:) 我只係覺得佢地係一班麻煩人, 攪咁多野好令人討厭, 佢地根本就唔係辭職,'C(t?5DF^&b{[u"Q
有幾多份工好做過議員, 開會掉下蕉, 鬧下交又一日, 份人工幾易賺, 唉~ [quote]我只係覺得佢地係一班麻煩人, 攪咁多野好令人討厭, 佢地根本就唔係辭職,tY@/g^pJ K
有幾多份工好做過議員, 開會掉下蕉, 鬧下交又一日, 份人工幾易賺, 唉~
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3370249&ptid=218591][color=#999999]kuru 發表於 2010-1-24 12:32 AM[/color][/url][/size][/quote]兄台你應該至少70後
而且有穩定工作同住所,right? [quote]我只係覺得佢地係一班麻煩人, 攪咁多野好令人討厭, 佢地根本就唔係辭職,
有幾多份工好做過議員, 開會掉下蕉, 鬧下交又一日, 份人工幾易賺, 唉~~g2|O.l^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3370249&ptid=218591][color=#999999]kuru 發表於 2010-1-24 12:32 AM[/color][/url][/size][/quote]
dE3QQ9vR
但香港冇左呢班人...
政府工仲好賺...%nyS0P9j}O
係香港人慘D je
頁:
[1]