娛樂滿紛 26FUN's Archiver

selena127 發表於 2010-1-23 02:35 PM

辭職 = 五區公投 ??

辭職 = 五區公投 ??
!dr"Cp,e y
x9J ginm2Hz` 其實係點 ??Oi qCpxKy

^[;Q,e'B4|M1F"\ 有無人可解釋 ?? 我真係唔明 !!)M!}"dW6cF
:Ctc Vg
另外 , 班人辭職又參加補選 , 可以的嗎 ??

自由神 發表於 2010-1-23 04:22 PM

[url=http://issuu.com/wongyukman/docs/cover]http://issuu.com/wongyukman/docs/cover[/url]
(ca3D.Rj7j&jy1O(o Q9oj?Kz&TB
This link must can help you:)

kuru 發表於 2010-1-24 12:32 AM

我只係覺得佢地係一班麻煩人, 攪咁多野好令人討厭, 佢地根本就唔係辭職,'C(t?5DF^&b{[u"Q
有幾多份工好做過議員, 開會掉下蕉, 鬧下交又一日, 份人工幾易賺, 唉~

自由神 發表於 2010-1-24 12:50 AM

[quote]我只係覺得佢地係一班麻煩人, 攪咁多野好令人討厭, 佢地根本就唔係辭職,tY@/g^pJ K
有幾多份工好做過議員, 開會掉下蕉, 鬧下交又一日, 份人工幾易賺, 唉~
J6]/om?;E)x [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3370249&ptid=218591][color=#999999]kuru 發表於 2010-1-24 12:32 AM[/color][/url][/size][/quote]兄台你應該至少70後
+C5F hS,E"L 而且有穩定工作同住所,right?

ado777 發表於 2010-1-24 02:04 AM

[quote]我只係覺得佢地係一班麻煩人, 攪咁多野好令人討厭, 佢地根本就唔係辭職,
6U [P2\],e 有幾多份工好做過議員, 開會掉下蕉, 鬧下交又一日, 份人工幾易賺, 唉~~g2|O.l^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3370249&ptid=218591][color=#999999]kuru 發表於 2010-1-24 12:32 AM[/color][/url][/size][/quote]
2R-R(Vl:u;S(V!M:ftl w!Q d E3QQ9vR
但香港冇左呢班人...
}$e rF3\7h 政府工仲好賺...%nyS0P9j}O
係香港人慘D je

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.