娛樂滿紛 26FUN's Archiver

goodnicelady 發表於 2010-1-23 06:20 PM

沙田宜家傢俬 - 真人真事,請轉給你的朋友!

[b](真人真事,請轉給你的朋友):各位要注意!各位做人父母更加要注意!今日聽到  
KYS(HO#W/ee!F-F7B   一件事令我覺得原來香港都係咁可怕!                                        n&{^$Bme _Qk
[size=2]`tYKvA
[/size]^l;kT.}8ps8b!^
[size=2]
p?S uBx.N8e-C/s.d.o [/size]我朋友的同事前2個月同佢個女係沙田宜家傢俬入面行街,當佢個女同其他小朋友一 )b#t`eEQ\fM
  起玩緊時,可能個媽咪唔太注意,轉眼間發現唔見左個女,於是即刻搵宜家傢俬的 #Oe b*No2AA:zi
  經理幫忙,好彩個經理聰明即刻叫人關哂所有閘唔比人出入,搵左好耐發現個小女
$OHK` uzt7|:lx*jz   孩係女洗手間,但係當時個小朋友呆左(相信係已經比人呃左食迷藥),仲要比人剪
za0Af;xE(i%v0bUL   短左頭髮而且仲要換左第 2套衫,好彩趕到搵個小女孩咋,如果唔係一定係比人捉  
*c@'|J l+WL0i   去大陸賣或者做乞兒啦!                                                   
9C(P&UX9ZM`@e [size=2]y5Y @ V6IH ^{
[/size]mY?^-p+I7f
[size=2] v+~/\'e^
[/size]
)M@2\} `   你地有冇諗點解個經理會咁聰明即刻關閘?我諗應該係唔只發生一次啦!所以大家  
3bt+r)G4V9t5Gls1p wY   小心,唔係大陸先會發生d咁o既事o架!所以所有父母要小心啦!                  [/b]

skyhookii 發表於 2010-1-23 06:36 PM

Obviously the mainlanders captured her and were ready to bring her back to be a slave, hence the alteration of physical appearance.

自由神 發表於 2010-1-23 06:39 PM

OH my God...:o

SOUTHFU 發表於 2010-1-23 07:17 PM

竟然@_@

hks00001 發表於 2010-1-23 09:57 PM

係唔係真架??h8dy7p"bHh
新聞冇講!!報紙都冇講!!
'c6IV;z0I Dg-R2p 其他途徑 ( 網上 ) 都冇人講!!:yy25:

艾官 發表於 2010-1-23 10:38 PM

咁恐怖...~?咁個女人應該有報警卦~??

kuru 發表於 2010-1-24 12:23 AM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3370154&ptid=218625]5#[/url] [i]hks00001[/i] [/b] lx1e!?;E

3xiB{H2U4b 係囉, 咁大件事, 冇理由新聞冇講架,L|F v S,_j5?1b?}
難以至信, 發生係深圳, 就反而唔覺得出奇/dzgc'HH4i1R V&H
見得太多

自由神 發表於 2010-1-24 12:48 AM

[quote]係唔係真架??f7W4U$viF+P
新聞冇講!!報紙都冇講!!
"U+]u`l0P{C`N6N m 其他途徑 ( 網上 ) 都冇人講!!:yy25:u,TC%yn1Q$\E ts0k
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3370154&ptid=218625][color=#999999]hks00001 發表於 2010-1-23 09:57 PM[/color][/url][/size][/quote]報紙有講~約個半之前Z nWi.Pz6LX},zN
似apple

chung11 發表於 2010-1-24 01:28 AM

咁 " 宜家傢俬 " 個經理好有問題 ??

自由神 發表於 2010-1-24 01:33 AM

[quote]咁 " 宜家傢俬 " 個經理好有問題 ??
i,V_T1M$JN-SZ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3370308&ptid=218625][color=#999999]chung11 發表於 2010-1-24 01:28 AM[/color][/url][/size][/quote]非也~是該經理有經驗去處理o,@7g.} bo"y%N&i
證明不是首次發生

vbvb 發表於 2010-1-24 01:47 AM

簡直無法無天:mad:

lamfung2009 發表於 2010-1-24 02:00 PM

真恐怖!大陸人乜都做得出!而家在香港都一樣危險!乜都要小心,尤其是有細佬仔的人!失了小朋友真痛不欲生!

mycar422 發表於 2010-1-25 11:00 PM

唉!世途險惡!有小朋友的家人真是萬萬小心!

魚佬 發表於 2010-1-26 05:06 PM

幾年前既事 :(

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.