娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-1-26 01:03 AM

大陸運動員經常偷步代表香港參賽 (非政治)

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2010-1-26 02:40 AM

當年甚麼乒乓孖寶已經夠離譜, 落黎唔夠一兩年就代表香港參賽;g2M1MZX5r+~F
不過香港有好多人(尤其霍議員)經常思想自慰, 認為是香港人的驕傲, 自我高潮一番!!!

infjlam 發表於 2010-1-26 10:00 AM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-1-26 10:03 AM 編輯 [/i]
'sWUm;TWQ*b\ y6d9h2]{{D k
[quote]當年甚麼乒乓孖寶已經夠離譜, 落黎唔夠一兩年就代表香港參賽;
}a @2SU$i$Z 不過香港有好多人(尤其霍議員)經常思想自慰, 認為是香港人的驕傲, 自我高潮一番!!!
l|8]cFg U [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3371261&ptid=218841][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-1-26 02:40 AM[/color][/url][/size][/quote]
5wOs6D4f)u)]
5J$~gv$A/yR 其實咁樣參賽法,的確好核突,連香港人都唔識既運動員,去代表香港出賽? ]GNvFNM+mF
運動員又唔係香港土生土長,贏左牌都只係滔光,_)H2k)b6ai6z@
擺明霍議員擦上面鞋(利益輸送),;t&WG,dA vezm*^ ^-D-q
內地運動員又可藉香港名義出外參賽,&mlPwA
香港人又可以自我感覺良好一番~
V8Bn;S4v.X;} Q
;V1y,Vm4| _ aP 呢D咪叫:姣婆遇著脂粉客,各取所需囉:good:

魚佬 發表於 2010-1-26 10:22 AM

[quote]:t ue _BI]Xm
G}"_t;W
其實咁樣參賽法,的確好核突,連香港人都唔識既運動員,去代表香港出賽?
n2T2_\&}vD-b 運動員又唔係香港土生土長,贏左牌都只係滔光,3pt%rJ^"}\HF.b
擺明霍議員擦上面鞋(利益輸送), d!M'o f/|(YnM
內地運動員又可藉香港名義出外參賽,)|I C;n+S(P
香港人又可以自 ...5W:f0x@7Hm a^$M
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3371312&ptid=218841][color=#999999]infjlam 發表於 2010-1-26 10:00 AM[/color][/url][/size][/quote]
aX A3eo)w
W4\5} n#cu cJ 香港興即食 :D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.