娛樂滿紛 26FUN's Archiver

月月鳥 發表於 2005-2-7 09:24 PM

[chat]新春團拜的討厭事[樂+5積分]

就快農曆新年,還記得以往過年時發生過的討厭事嗎?想今年唔再發生的話,現在就把握機會說出來,讓人家知道您的心意吧。 'q ^Y aR&|
,?*L;~,`8u#l e
我記得最討厭的事就是無端端會有一些不相熟的人給我巨額利是,所以大家結了婚就不要太破費了… :PG9ypBL n(|

$T7E\ vs'q a7e 以往最討厭去那些真是一年才會見一次的親戚家裡待一整個下午,沒任何事做,只是坐著,不想吃太多賀年糖果:(、不想參與巨額新年賭博 ;)
([!p7^?d"lQj3m ] {.X+S2UJ(s
大家又有何經歷?:mad:
,V%r;Alf(?p5R'x M;^
M\ Nm)U PZ [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-2-10 at 11:30 AM [/i]]

godofcar 發表於 2005-2-7 09:29 PM

我所討厭的就是不能做你討厭的事情! 因爲小弟不在香港! 哈哈哈哈

月月鳥 發表於 2005-2-7 09:32 PM

你就好啊呀!

bennyhph 發表於 2005-2-7 09:46 PM

[quote]Originally posted by [i]godofcar[/i] at 2005-2-7 11:29 PM:-Xh4`G3y2A$o X
我所討厭的就是不能做你討厭的事情! 因?小弟不在香港! 哈哈哈哈 [/quote]vp mr9Z z]
,a [|gp R
同病相連
l"wW"~Oy#XE7ig.h3e 小弟也不在香港 :P:P:P

kenlabs 發表於 2005-2-8 01:02 AM

難忘的經歷~
JQn7CQI/C U\7Kx}-]P9D
我細路果陣玩煙花﹐o係半空爆開之後﹐有d殘余o既火花跌落一大遍草堆果度。
_"C6C1TRMrz3B 搞到半夜三更要出動成家人去救火﹗
%swx0u"] I@V 以後都唔敢再玩果種煙花﹗

sleeper1979 發表於 2005-2-8 03:50 AM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-2-7 09:24 PM:1m lE1Wi F x'W7a+j
就快農曆新年,還記得以往過年時發生過的討厭事嗎?想今年唔再發生的話,現在就把握機會說出來,讓人家知道您的心意吧。
[/S:S|hA
m9S@+q$AP&s 我記得最討厭的事就是無端端會有一些不相熟的人給我巨額利是,所以大家結了婚就不要太 ... [/quote]`,OQp1X,? `:S xn

U8ME:cM.gz2w 我記得最討厭的事就是無端端會有一些不相熟的人給我巨額利是??
a VC0]XKE9MR 比錢你都討厭??:o

pigcat 發表於 2005-2-8 03:57 PM

成日都係人地home..F5Z&s#e%U `
都唔知做乜..;r7qe8q)[
同d表哥表姐又冇講..g P f8K0x$bDt6`
d大人講d野又唔岩我...
u.y[zG 發呆到食飯...
T?O-brSB7I 好彩既就係如果果度附近有野行可以行下-,-"

月月鳥 發表於 2005-2-8 05:56 PM

[quote]Originally posted by [i]sleeper1979[/i] at 2005-2-8 03:50:1Ld!vJ%y7Ob;YV
h|.Ufvz |q
8P#f.])o5n)Wc-E
我記得最討厭的事就是無端端會有一些不相熟的人給我巨額利是??d^,f%ae!Y$x!c
比錢你都討厭??:o [/quote]:s;e*Dix
但叫我do 3 do4
ZSg7U lk:\tBy 當我工人:mad:

月月鳥 發表於 2005-2-8 06:05 PM

同埋好憎人問我幾時派利是.... 1L$]6CH1w)Re
收果廿蚊, 之後俾你揶喻數十句, 真係想俾番廿蚊你然後我串番轉頭....

樂壇渣Fit人 發表於 2005-2-8 06:10 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-2-8 18:05:4ND'b!cq|9Pl
同埋好憎人問我幾時派利是....
y)E-d-Dr8a.j _ 收果廿蚊, 之後俾你揶喻數十句, 真係想俾番廿蚊你然後我串番轉頭.... [/quote]
Y(y)?!QEC t:v ])q@4X o j }
fuj%n5n2eo3~BRO
[size=4][color=maloon][b]廿蚊.......咁多:lol::lol::lol::lol::lol::lol:[/b][/color][/size]2O` {Yu1m H

#CG \.K#I I%y [img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=104940&checkid=2b25d[/img]

月月鳥 發表於 2005-2-8 06:35 PM

你收幾錢-.-
`'eP v7fDxyw[ [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v218/hang/iasku.jpg[/IMG]

bennyhph 發表於 2005-2-9 02:57 AM

我以前一年最多收過 1300 利是H-o!`9nS~"Dw
尤以10-20蚊居多
5?.lM(KMIY 最火的仲要係o係冇10蚊紙出既時候收幾十封青蟹~~~! :(:(:(

樂壇渣Fit人 發表於 2005-2-9 03:51 AM

[quote]Originally posted by [i]bennyhph[/i] at 2005-2-9 02:57:"W+[8J)kH)\l w$z?+Yy
我以前一年最多收過 1300 利是1s^@*w-n Dx
尤以10-20蚊居多
4b]~U u;Kn%~ 最火的仲要係o係冇10蚊紙出既時候收幾十封青蟹~~~! :(:(:( [/quote]
4@i:v u)nc5f&dj P dO4jJ}|-c}6X~
[size=4][color=Maroon][b]
.MEDy7pL/z bennyhph兄咁有冇收過.......................:lol::lol::lol::lol:)@E$W|"M/b
`w"C,| co}
[img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=105799&checkid=0d227[/img]O jJ n!Y!mzL
1\4m2uw,X n
a8Ae}z:hf
6HO K"TYf"V
m8z e |O$COJ

J)NFcX!v5Y 哈哈...sorry......:P:P:P:P:P:P:P[/b][/color][/size]

大學生仔 發表於 2005-2-9 04:20 AM

你覺得呢??

大學生仔 發表於 2005-2-9 04:20 AM

上&5做乜?

月月鳥 發表於 2005-2-9 01:13 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-2-9 03:51:
si g*n!pB0j)` (I*n7li!rb3b)e

0^m;`(U:y J*~$w T ST [size=4][color=Maroon][b]k DW j9J\9`$V?
bennyhph兄咁有冇收過.......................:lol::lol::lol::lol:
.{C2u#j C $G(^P"r L Pz
[img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=105799&checkid=0d227[/img]
W6w6yGl[YNqF
XP%l9{Y8EU.\ Y` P r'{3bt~y

M:j(H(Q9o#X1F]
F`$h{]0Z d-n7K&P 2t!xY-{9}1p2t0{Z
哈哈...sor ... [/quote]
E5CV$^rs(n+\;y} $f;m `!D-Nl0E.k;Gd0K4T
唔係燒啅:P2I F0Q;CT/J#o'Y
收:lol:??

bennyhph 發表於 2005-2-9 05:26 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-2-9 05:51 AM:w*H/~;O e{Jp3j7j u*U

AReoS?q
(Mq5wbm [size=4][color=Maroon][b]
.zX0T!l |6F2kHX)_'[ bennyhph兄咁有冇收過.......................:lol::lol::lol::lol:
'V ` Jdcw$V +k'zSd([\0WZ a
[img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=105799&checkid=0d227[/img]$^$b4j*c+w%D\[

yxz,C*L'`/c 哈哈...sor ... [/quote]3J o.lA{

6vx ^t)j4_DN 這種大紙就冇f N,f1X k-ZRi\
你應該收埋唔少自己用吧~~~~~!!!

kenneth_so03 發表於 2005-2-10 03:23 AM

哈哈=.=..我贏左500幾蚊.1個鐘..我打莊=.=

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.