又有風水師騙財騙色
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 呢個世界真係多唔堅定既人 [quote]呢個世界真係多唔堅定既人[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3372722&ptid=219165][color=#999999]jiggss 發表於 2010-1-29 01:26 AM[/color][/url][/size][/quote]G"zq P)~/Twr
重點是迷信及貪財之過!否則不會給騙徒有機可乘! 最不甘心的是, 一個如此蠢的人居然擁有百多萬... 中女都領埋野~~ [quote] gD$Z:hfn*?
重點是迷信及貪財之過!否則不會給騙徒有機可乘!
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3372787&ptid=219165][color=#999999]mycar422 發表於 2010-1-29 08:42 AM[/color][/url][/size][/quote](c%Lj%d~ B
有時見到身邊既朋友 好沉迷咁信呢d野4J(a`+A2y L7N y,Tb
真係鬧極都唔醒 [quote]最不甘心的是, 一個如此蠢的人居然擁有百多萬...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3372807&ptid=219165][color=#999999]12d3 發表於 2010-1-29 09:27 AM[/color][/url][/size][/quote]有同感呀.////////// 莫問世間為何遭逢騙難,皆因貪財迷信是禍魁! 邊度有得學 :D [quote]有同感呀.//////////%cN$|2e0`[
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3372860&ptid=219165][color=#999999]vbvb 發表於 2010-1-29 12:11 PM[/color][/url][/size][/quote]
6@4z c Q3j"o
W$D)T6d[T8pO
咪傻,嗰百幾個有部份(幾多唔知)係同財務公司借既。。。。。 [quote]最不甘心的是, 一個如此蠢的人居然擁有百多萬...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3372807&ptid=219165][color=#999999]12d3 發表於 2010-1-29 09:27 AM[/color][/url][/size][/quote]O,f l3p,o
看新聞話事主是問家人借錢才揭發事情,事主應無咁多錢! 講黎講去 咪又系 衰貪心....
先被 班神棍 以是而非掩眼戲法...引誘出“人性貪念”.. 4Z8@6Ex}'K4V
;| Iye_(Y)r(\b,R
督中 心中弱點...上弔 之后 連環計中計.......
0_?D9o&L)} G"Zi%^
一邊就呃完一次又一次...一邊就愈踩愈深... /o$_n+el0K
TcXeq(g2e
唉.....社會唔好,難揾食,就愈容易起貪念之心... sH4\WS&AB
%B/J2boF3T_+R
真系要 帶眼識人... 成50歲人思想都咁唔成熟 [quote]成50歲人思想都咁唔成熟.gP0XF7f
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3372898&ptid=219165][color=#999999]vbvb 發表於 2010-1-29 01:27 PM[/color][/url][/size][/quote]
:?6x-{NJNn1v
D!\s3OlF!v
財迷心竅呀,平日幾咁穩重既人都一樣會乃嘢。。。。。 窮人信風水都有得理解, k @4kW4c9U|
咁有錢仲要信風水, bZ$q:`Qd"} o
唔通佢地既錢, 唔係辛苦賺返黎
係因為個風水變出黎咩~ [quote]窮人信風水都有得理解, $xr$T'aG;s@ T$Y-B
咁有錢仲要信風水,
唔通佢地既錢, 唔係辛苦賺返黎
係因為個風水變出黎咩~
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3372906&ptid=219165][color=#999999]kuru 發表於 2010-1-29 01:36 PM[/color][/url][/size][/quote]有大部份係借返來的 [i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-1-30 02:15 AM 編輯 [/i]
K c%Mmx
[quote]成50歲人思想都咁唔成熟2eQv[ }3st"F_
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3372898&ptid=219165][color=#999999]vbvb 發表於 2010-1-29 01:27 PM[/color][/url][/size][/quote]
jD,v7Qi}&d/t|*H
[font=新細明體]個所謂師傅善解人意,[/font]
[font=新細明體]識得揾條後生過[/font][font=Times New Roman, serif]OL[/font][font=新細明體][color=silver]([/color][/font][font=Times New Roman, serif][color=white]Old Lady[/color][/font][font=新細明體][color=silver])[/color]幾年既靚仔 嘆[/font][font=新細明體]足[/font][font=Times New Roman, serif]..8[/font][font=新細明體]次[/font]
[font=新細明體]溫到個 [/font][font=Times New Roman, serif]OL ....[/font][font=新細明體]貼貼服服[/font][font=Times New Roman, serif].....:yy31: [/font] [quote]Ki2cf tGbLBS
咪傻,嗰百幾個有部份(幾多唔知)係同財務公司借既。。。。。
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3372867&ptid=219165][color=#999999]衰貓 發表於 2010-1-29 12:20 PM[/color][/url][/size][/quote]
成條氣順返哂! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
頁:
[1]