這麼功能主義 , 還是愛情嗎???
我係台灣成日見到有賣 "把妹學" 既書 , }.M x@B9s J我本人覺得如果成日算住算住 .... 這麼功能主義 , 還是愛情嗎???/t5F6vY-Wy"L$krv4R
係我心目中既理想愛情 , 其實係無 "追" e樣野 ,G2[d2^X:Ew+`
即係點樣呢??? 我覺得可以由朋友 , 當然可以有欣賞既人 ,mz\Q]hm
也當然可討好對方 , 但只係討好欣賞既人果種 , 唔係追果種 ,
係會先了解 認識左對方先 , 先互相吸引 , 我覺得 "追" e樣 ,
一來就拍拖 , 我反而覺得好奇怪~~ [quote]我係台灣成日見到有賣 "把妹學" 既書 , ~'{h a1Vzg(sWHa
我本人覺得如果成日算住算住 .... 這麼功能主義 , 還是愛情嗎???
!XvaYVP$X&m!|
係我心目中既理想愛情 , 其實係無 "追" e樣野 ,
即係點樣呢??? 我覺得可以由朋友 , 當然可以有欣賞既人 ,,PZ.r~]M2i
..."pDbH`
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3373245&ptid=219258][color=#999999]e_e 發表於 2010-1-29 11:37 PM[/color][/url][/size][/quote]同意!讓愛自然生長吧 唔"追", 可用"溝" 都得 [quote]唔"追", 可用"溝" 都得
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3380744&ptid=219258][color=#999999]kuru 發表於 2010-2-12 02:24 AM[/color][/url][/size][/quote]太俗氣:noway:
頁:
[1]