娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-1-30 03:24 AM

少女供述遭蜥蜴仔奪貞操 (蘋果)

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jojojojoj 發表於 2010-1-30 08:00 AM

[i=s] 本帖最後由 jojojojoj 於 2010-1-30 08:02 AM 編輯 [/i]fr_-U FC_^VL
/j0pZu/U
色魔真係有樣睇, 哩條友有咩前途? 佢乜都衰過, 偷呃拐騙乜都做齊, 今次仲要衰老強 |;d/\8e&p"f;w,k
{3x5Z5a:IpX6`
話時話, e家d女都真係戅居, 成日掛住發明星夢

vv1668vv 發表於 2010-1-30 09:49 AM

[size=6]嘩~~~~.....[size=3][color=white]乜真系。。靚 仔 到 鴉[/color][/size]...........:yy31: [/size]

kuru 發表於 2010-1-30 04:43 PM

更聲稱自己曾與歌手容祖兒及 o靚模 Angelababy有過性關係。!`,n)uZ(W;f,\@
1}^.k$EbZi5P
作到咁大, 不如話英女皇都試過.

jojojojoj 發表於 2010-1-30 07:05 PM

[quote]更聲稱自己曾與歌手容祖兒及 o靚模 Angelababy有過性關係。
t gQM,N}7K
Z6K&G nY 作到咁大, 不如話英女皇都試過.
-`9xpDtv [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3373729&ptid=219285][color=#999999]kuru 發表於 2010-1-30 04:43 PM[/color][/url][/size][/quote]
rT#Sx\ j&@%[ r4tH
慘得過真係有女"不虞有詐"

infjlam 發表於 2010-1-30 08:30 PM

靚仔得佢,冇野好講

殺破狼 發表於 2010-1-30 11:32 PM

個頭好臭,刷牙刷到流血,報導得勁好笑

艾官 發表於 2010-1-31 01:06 AM

又一單...

vbvb 發表於 2010-1-31 01:36 AM

見到卡片多就信到十足:redface:

vv1668vv 發表於 2010-2-8 11:54 PM

「蜥蝪仔」強姦女童罪成 (明報)2010年2月8日 星期一 21:40[H R-B1r.hSwcXp+gt
LV u|vBRb|
外號「蜥蝪仔」的特約演員曾德華,被控以介紹模特兒為名,強姦15歲中三女生一案,被判罪成,還押候判。_ J^ O]P9j
bQ$B8u^Bc i
陪審團退庭商議5小時後,以大比數5比2裁定他強姦罪成。+@!{"B;P]FR

u M7M)e&@ 高院暫委法官李翰良下令案件押後至3月2日判刑,索取被告的心理報告及事主的創傷評估報告。fho-nD^
被告還押候判。 31歲的曾德華,被控於去年7月21日,在荃灣大河道翠園小築內強姦15歲女童X。
9XY)VR Z'bi J[j X指,自網上結識被告4天後,填妥被告公司的模特兒合約,兩人即相約於案發當日化妝及影相。O0A;bl/o)D#RB
但被告卻帶她到時鐘酒店內將她強姦,X指自己當時太驚慌,不敢反抗只能退縮表示不同意,她後來向友人及網友投訴並報警揭案。
O jb8r l2P
7R1d Gof @c#g 【案件編號:HCCC371/09】 .

vbvb 發表於 2010-2-8 11:58 PM

希望3月2日判刑勿太輕:dev:

goodnicelady 發表於 2010-2-9 12:05 AM

[quote]希望3月2日判刑勿太輕:dev:*yWH%[VX
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3378806&ptid=219285][color=#999999]vbvb 發表於 2010-2-8 11:58 PM[/color][/url][/size][/quote]VCR XN d3Pe
好樣衰!判佢重刑等佢無乜機會姦人!

alan3015chan 發表於 2010-2-9 01:35 AM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3378814&ptid=219285]12#[/url] [i]goodnicelady[/i] [/b]
K,{:FiUT:R9e*j x2\ 真是相由心生嗎?:eek:

中國心 發表於 2010-2-9 01:49 AM

支持重判:yy24:

vv1668vv 發表於 2010-2-9 09:08 AM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-2-9 09:30 AM 編輯 [/i]&Y'i-Z'o^[
;q*T[1C6\@
[font=新細明體][font=新細明體][font=Times New Roman, serif][font=新細明體] [font=新細明體]相 信 法 官 :haha: [/font]
6m~0rzyE$} [font=新細明體]一 定 會[/font][font=Times New Roman, serif].....[/font][font=新細明體]落 足  眼[color=silver] [/color][/font][font=Times New Roman, serif][color=silver]&[/color] [/font][font=新細明體]力[/font][font=Times New Roman, serif]....[/font][/font][/font][font=Times New Roman, serif]...........[/font][/font][font=Times New Roman, serif]...:dev: [/font][/font]

魚佬 發表於 2010-2-9 11:39 AM

而家 d 女真易騙 :naughty:

衰貓 發表於 2010-2-9 01:14 PM

[quote] 12# goodnicelady  
'UPI+N%IDF C1f 真是相由心生嗎?:eek:
$g T!Q$Mc'RA [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3378895&ptid=219285][color=#999999]alan3015chan 發表於 2010-2-9 01:35 AM[/color][/url][/size][/quote]*J(M6G z9l.M sz O/Fg

x]p TWf 3{ u/ZE(k#D{+J
其實以貌取人本來係唔好,但呢位哥仔又似乎真係証明咗相又心生。。。。。v H gT?NE?^4w.|j
差啲講句,樣衰仲要格衰,好似之前位師兄話時,偷呃拐騙加埋老強飯飯衰勻,真係唔抵可憐。。。。。

中國心 發表於 2010-2-9 03:15 PM

[quote]V6yt1A#v
l/bv-Gc`n$vO

BZr#t;Y kTD 其實以貌取人本來係唔好,但呢位哥仔又似乎真係証明咗相又心生。。。。。
qcIH&xLX%U 差啲講句,樣衰仲要格衰,好似之前位師兄話時,偷呃拐騙加埋老強飯飯衰勻,真係唔抵可憐。。。。。 ...7E7z _4LP1HL_
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379008&ptid=219285][color=#999999]衰貓 發表於 2010-2-9 01:14 PM[/color][/url][/size][/quote]幣在咁樣衰都有人信

電梯男 發表於 2010-2-9 03:39 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vv1668vv 發表於 2010-2-9 09:01 PM

[quote]
@1`4v#FTY4S"AL3N ~ IR1@ qL'A
\sI*f t d#{b~
可能條女仲樣衰  :crybye:
%Nv0G?a[9j [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379070&ptid=219285][color=#999999]電梯男 發表於 2010-2-9 03:39 PM[/color][/url][/size][/quote]5uX-{yu*j
R a} _#w8S3s

m!n/~9AZ&E 嘩~~~~!!!假如是真的....f!O]af4W
"F0E)u iL._%NyW@3t
要距...硬食 14歲.....豈不是實在太   委屈  ?!5\f#U3XO7[x
m"Y|Z1~ |9D5EJ-z)n
cQ&ufN:K:s5D
法官唔醒多兩三轆真系對距唔住呀~~~~~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.