娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mK頭ck@G點 發表於 2010-2-6 01:39 AM

39回post.........原來嘈緊交:yy31:

mK頭ck@G點 發表於 2010-2-6 01:45 AM

有alan在,1定媽媽叉叉啦:dev:PO)G]`a @
alan係ef出最多粗口嘅1個朋友:D

goodnicelady 發表於 2010-2-6 08:40 AM

[quote]
O0]6laj`,y)x 本人絕對不屑跟此君爭吵...........:crybye:
h,x's CI+a0s?5{ K la [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3377131&ptid=219900][color=#999999]alan3015chan 發表於 2010-2-6 12:10 AM[/color][/url][/size][/quote]
Uh?'q7zjVH5x8yz 對啊!人地跌落地死都要拿番咋沙,費時哂氣咯……

chewlun3 發表於 2010-2-6 10:23 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

衰貓 發表於 2010-2-6 10:56 AM

[i=s] 本帖最後由 衰貓 於 2010-2-6 11:03 AM 編輯 [/i]
3tG+M.|In2P Totz4c4@
[quote]有alan在,1定媽媽叉叉啦:dev:
NlOE/pbo alan係ef出最多粗口嘅1個朋友:D%@Ad"I8{4L"wBg&Z/j
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3377222&ptid=219900][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-2-6 01:45 AM[/color][/url][/size][/quote]
'm^%O:r6?Xf5B\
3BQ q2['@O,Ku)~~ )|`!hT5T!?d5n p|
君子坦蕩蕩,小人長戚戚。。。。。
3pVC%O Ka Alan君既火爆坦白,較之某君既陰濕無聊,有型一百倍。。。。。
Y&L_@/x 講番正題,今次事件實在是一宗悲劇,在大家為這對母子的死感到哀痛之餘,更加為要孤獨一人承受一切打激的父親感到無奈,希望他能慢慢地從悲痛中從新振作起來。。。。。

vv1668vv 發表於 2010-2-6 12:54 PM

[quote]
]2~*Rz)ee$@9d,o
*hY S.G3g~R
/l#V,G)]c(u R2n ` 君子坦蕩蕩,小人長戚戚。。。。。j"p!M9? {Q)N
Alan君既火爆坦白,較之某君既陰濕無聊,有型一百倍。。。。。
%C]H9Z$[r}6^"We6i 講番正題,今次事件實在是一宗悲劇,在大家為這對母子的死感到哀痛之餘,更加為要孤獨一人承受一切打激的父親感 ...]f} Hgu4h
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3377334&ptid=219900][color=#999999]衰貓 發表於 2010-2-6 10:56 AM[/color][/url][/size][/quote]NL? R*L5E!q
xBC0lf ]i

Gq5W {j f-F"z,]!?;cO
tm+Ju"A-B 唉...闻者伤心...
'HN+k7i8dB7X 香港压力实在太大,乜野都急速过人...$j#\nGCf!]
生完之后除左调理好身体之外,心里健康方面亦需要得到多点关怀。:yt6o`%V+@ t7E0YE'a
希望社处尽快跟进个案之外,希望有关妇女团体可以多点关注事件,组织合作社群帮助有需要既人。?%P5\g L(h G
防止惨剧发生。

vbvb 發表於 2010-2-6 12:55 PM

[quote]
%b$UC\O?W8{!_ L2L'fA"D!D_
&{9v E@#aW!gf#D)Me
君子坦蕩蕩,小人長戚戚。。。。。
w Z[hGN Alan君既火爆坦白,較之某君既陰濕無聊,有型一百倍。。。。。rZ*khi-r)HLf
講番正題,今次事件實在是一宗悲劇,在大家為這對母子的死感到哀痛之餘,更加為要孤獨一人承受一切打激的父親感 ...
K$Uz5R)w [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3377334&ptid=219900][color=#999999]衰貓 發表於 2010-2-6 10:56 AM[/color][/url][/size][/quote]真係大悲劇:(

goodnicelady 發表於 2010-2-6 01:44 PM

[quote]
)](e-c?4]
\2o%H+]\ g0N n~a A3H2XRa%\
君子坦蕩蕩,小人長戚戚。。。。。
R]OZ Mp H ` Alan君既火爆坦白,較之某君既陰濕無聊,有型一百倍。。。。。m)P8k)dk6Er:K
講番正題,今次事件實在是一宗悲劇,在大家為這對母子的死感到哀痛之餘,更加為要孤獨一人承受一切打激的父親感 ...jo~:XQ] Dc0s
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3377334&ptid=219900][color=#999999]衰貓 發表於 2010-2-6 10:56 AM[/color][/url][/size][/quote]
"Y'{m/c/J3l~`g 唉!世間實在太多悲哀事情!孤獨承受哀痛的丈夫及父親實在面對好大打擊,喪妻兒之苦痛何時可得到平靜下來呢!﹖﹖願蒼天見憐而使他平安……並我們致以悼念……

mycar422 發表於 2010-2-6 04:11 PM

[quote]
.n,aM8]G"L
C6^IV p Oa
i(iW!tsu 君子坦蕩蕩,小人長戚戚。。。。。
d!f[r%Ul@;Hu F Alan君既火爆坦白,較之某君既陰濕無聊,有型一百倍。。。。。
Y)I|8lGy2r g6Q/~9i 講番正題,今次事件實在是一宗悲劇,在大家為這對母子的死感到哀痛之餘,更加為要孤獨一人承受一切打激的父親感 ...
0B'nX2kAV@ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3377334&ptid=219900][color=#999999]衰貓 發表於 2010-2-6 10:56 AM[/color][/url][/size][/quote]
k2|F~UT/x@B 世上逆事十常八九,希望他莫把逆事記心頭!

alan3015chan 發表於 2010-2-6 08:13 PM

[quote]有alan在,1定媽媽叉叉啦:dev:9Xr/^H+E4` V!c;xO
alan係ef出最多粗口嘅1個朋友:D:o'JN-?3Yn&P
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3377222&ptid=219900][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-2-6 01:45 AM[/color][/url][/size][/quote]
;WGw;X5h+B6i7L6E 吾好意思........:crybye:
8F|E0@Io2h+O 不過有人講說話實在太撚折惰!看不過眼有感而發!:fight:
8a`"i1x&jN,l:o:[8d 近年已好小出post,不過抵x既我實出黎x架!:mad:

lamfung2009 發表於 2010-2-6 08:31 PM

[quote] \"q;@ q6r
吾好意思........:crybye: 3P%I9O_T:gx*u6RD
不過有人講說話實在太撚折惰!看不過眼有感而發!:fight:
6\+JW7}-chF&F h 近年已好小出post,不過抵x既我實出黎x架!:mad:
$X]&` ~,D [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3377565&ptid=219900][color=#999999]alan3015chan 發表於 2010-2-6 08:13 PM[/color][/url][/size][/quote]V;j Y0K/Z4Z
大情大性真英雄……敬仰!敬仰!有你就無咁多小人了。多謝見義勇為的人!

alan3015chan 發表於 2010-2-6 08:51 PM

[quote]
#L0v:C2RD uL&h 大情大性真英雄……敬仰!敬仰!有你就無咁多小人了。多謝見義勇為的人!4^$c]"cLNo;wX
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3377569&ptid=219900][color=#999999]lamfung2009 發表於 2010-2-6 08:31 PM[/color][/url][/size][/quote]
h-|C Y#ut"{$Y 英雄實令小弟愧不敢當,在下實為普通傻佬一名而已.......:haha: :haha:
&Um~E4g1u}7s 仲有細佬爆粗玩寸個場實不該,衷心向各版主及其他ef會員致歉!sorry!:haha:

goodnicelady 發表於 2010-2-6 09:09 PM

[quote]
mveF*Fy 英雄實令小弟愧不敢當,在下實為普通傻佬一名而已.......:haha: :haha:
4n vP9uQp!n1HK 仲有細佬爆粗玩寸個場實不該,衷心向各版主及其他ef會員致歉!sorry!:haha:J ub |/w$~
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3377579&ptid=219900][color=#999999]alan3015chan 發表於 2010-2-6 08:51 PM[/color][/url][/size][/quote]
+oI2g-[~o't$NL/HU 恩怨分明,謙謙有禮,見義勇為,欣賞!

alan3015chan 發表於 2010-2-6 09:22 PM

[quote]"\ e)gFmm
恩怨分明,謙謙有禮,見義勇為,欣賞!
L ?}'SWg-W+rE [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3377587&ptid=219900][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-2-6 09:09 PM[/color][/url][/size][/quote]
WiL9V?%h&x0Y9F 見義勇為?閣下才是!在下唸書不多,致滿口粗言穢語,十分抱歉,請多多包涵!:giveup:

goodnicelady 發表於 2010-2-6 09:43 PM

[quote]
6] e)eE7h#l 見義勇為?閣下才是!在下唸書不多,致滿口粗言穢語,十分抱歉,請多多包涵!:giveup:
({$lD/d0j} [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3377595&ptid=219900][color=#999999]alan3015chan 發表於 2010-2-6 09:22 PM[/color][/url][/size][/quote]6E2}*}x$t9[:}gY
閣下才是﹖太見笑了!你只是對一些看不過眼的人才會咁啫!未致於要求包容抱歉咁嚴重呢!

vbvb 發表於 2010-2-7 12:06 AM

今時今日醫藥發達仍然對產後抑鬱症冇哂辦法?:redface:

goodnicelady 發表於 2010-2-7 01:28 PM

[quote]今時今日醫藥發達仍然對產後抑鬱症冇哂辦法?:redface: u.Sep'O/r QIf!e
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3377673&ptid=219900][color=#999999]vbvb 發表於 2010-2-7 12:06 AM[/color][/url][/size][/quote]
CQ/F'Mm gr 其實都唔係無辦法,只是當事人身邊的人無留意她有事,而她亦無講給人知她的痛苦情緒感受!以致無去醫治而斷送了生命!
4c7P(~/bYj%} U(~ 其實我都都曾試過抑鬱,那種感受實在難受,不知為何如此痛苦無助,只覺得全個世界都是絕望黑暗,是無法開心的生活,亦無法面對生活,只想要死……

vbvb 發表於 2010-2-7 10:32 PM

[quote]
H/b4`w d6J3`w 其實都唔係無辦法,只是當事人身邊的人無留意她有事,而她亦無講給人知她的痛苦情緒感受!以致無去醫治而斷送了生命!'uHM EYR`
其實我都都曾試過抑鬱,那種感受實在難受,不知為何如此痛苦無助,只覺得全個世界都是絕望黑暗 ...5a,b*RPB
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3377909&ptid=219900][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-2-7 01:28 PM[/color][/url][/size][/quote]不如意事俱往矣。開心番啦:clap:

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.