娛樂滿紛 26FUN's Archiver

goodnicelady 發表於 2010-2-4 05:26 PM

產後抑鬱婦 抱兩月大兒跳樓俱亡

[url=http://hk.news.yahoo.com/event/fc/20100204/hkpregdeath.html]http://hk.news.yahoo.com/event/fc/20100204/hkpregdeath.html[/url]
u4z3j{O,f$]~Ba 一名31歲婦人昨午留下遺書,抱起兩個多月大兒子,爬出荃灣愉景新城11樓寓所窗外,
:B.pHSY.u)]:F+J 危站一段時間後發力一躍,飛墮屋苑對開行人通道上蓋頂,母子雙雙重傷斃命。h)n:@ Y K }3ZV
[b][size=4][color=magenta]抑鬱真是不能自控!可憐![/color][/size][/b]

chewlun3 發表於 2010-2-4 05:28 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

goodnicelady 發表於 2010-2-4 07:49 PM

[i=s] 本帖最後由 goodnicelady 於 2010-2-4 07:57 PM 編輯 [/i]
.~X;\p _0Q9^s +PrW$U6z*C
醫生之言15%媽媽產後抑鬱 分娩後數月高危期[url=http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100204&sec_id=4104&art_id=13695707]http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100204&sec_id=4104&art_id=13695707[/url].`n O,n"J_?8U
婦女因產後抑鬱釀成悲劇近年時有發生。有精神科醫生指約 15%產婦會患上產後抑鬱症,分娩後數月是高危期,或會做出傷害子女的行為。婦產科專科醫生則提醒家人要留意產婦一舉一動,不能只讓她與嬰兒留在家中。
5Q8kT!p(Z2O%]1m\ 婦產科專科醫生羅致廉稱,婦女生育後很多時會出現不同程度的產後抑鬱情況,初期是情緒低落,嚴重的話會睡不着、吃不下、甚至對 BB感到厭惡,有傷害 BB念頭,也會有自殘或自殺傾向。家人對此不能掉以輕心,必須留意她的一舉一動,應安排親友照顧,不能只讓她與 BB兩人一起。 oQfS I1t
易暴躁或會傷害子女
mfPO+Yh#o"D K,n 青山醫院精神科副顧問醫生蕭慧敏則指,約 15%產婦會患上產後抑鬱症,生產後數月是高危期。她指患者較易暴躁,或會做出傷害子女的行為,嚴重者更會出現幻覺,認為子女是魔鬼,甚至要毀滅小生命。此外,曾有研究指,若母親患有產後抑鬱症,子女出現語言遲緩的風險較高,外國研究更發現,患者子女的智商較低,也較易「」。5gR$AL,}?
醫院管理局新界西聯網 06年 1月推行兒童身心全面發展服務,四間母嬰院各有一名駐院精神科護士,當母親到[color=#0000ff]
I'H6CpDJ:Kg [/color]院覆診時,需自行填寫產後抑鬱量表,醫護人員會根據評分,將高危產婦轉介駐院精神科護士,再進行針對性治療。MW X G/[T~
08年 7月至 12月期間,新界西聯網共有 114名婦女確診患有產後抑鬱,當中 75人直接在母嬰院轉介,其餘由家庭醫生等轉介,結果發現由母嬰健康院轉介的患者,患病時期較短、症狀嚴重性較輕,社交、心理及工作能力也較高。
G] }Tir 院有助轉介治療蕭慧敏指,在母嬰健康院進行轉介能及早識別產後抑鬱症患者,有助患者在病情輕微時接受治療。

goodnicelady 發表於 2010-2-4 07:50 PM

[quote]do嘢嗰陣又唔見抑鬱......)CjgI9[.H"ia/?
:yy30:
;x!x`#Xs1l1N)d)O T\ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3376499&ptid=219900][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-2-4 05:28 PM[/color][/url][/size][/quote]
H3JPk)M,S8Sv do野都抑鬱你會唔會do﹖

alan3015chan 發表於 2010-2-4 09:13 PM

[quote]do嘢嗰陣又唔見抑鬱...... s2A#l%X*x
:yy30:
8V8q;t_w [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3376499&ptid=219900][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-2-4 05:28 PM[/color][/url][/size][/quote]
V[uye7K5M 人地已經兩條命!!請積番d口德,尊重死者!up得出就up會折福架!:nogood:

goodnicelady 發表於 2010-2-4 09:46 PM

[quote]q-_ K$A-u @
人地已經兩條命!!請積番d口德,尊重死者!up得出就up會折福架!:nogood:a8D(N0^9k1K4|F
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3376543&ptid=219900][color=#999999]alan3015chan 發表於 2010-2-4 09:13 PM[/color][/url][/size][/quote]}Ak.V;X~1Cz
咪係咯!真過份!小心寃魂夢裏見呀!

chewlun3 發表於 2010-2-5 10:12 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

goodnicelady 發表於 2010-2-5 02:08 PM

[quote]自己死就算啦.....
2MIe:~8Kkk~2y:e BB都要死..... kN+pP;k7s/U5qM'O5r^ g
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3376820&ptid=219900][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-2-5 10:12 AM[/color][/url][/size][/quote]y_!Oj$s1o(w
有時我們要從他人的角度看事物,較為了解和明白當事人的痛苦及感受,尤其對於一個抑鬱病而自殺死的人0既心態全是灰色的,他們無法自控才會有如此不智的想法:他們被負面的情緒所圍繞時是無法看到正面的東西,以致她不會認為留bb在世界是好的,所以她的心會覺得既然bb在世界都一樣痛苦,心想痛不欲生比死更難受時,倒不如死了更好,更一了百了!這是我對抑鬱病人的一種揣測,亦是一種感同身受,既明白他們的痛苦是何等難受,亦理解他們的心情比病魔折磨得更嚴重!這是常人未必可以領悟得到的!

chewlun3 發表於 2010-2-5 02:21 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vbvb 發表於 2010-2-5 03:05 PM

BB 好慘呀:cry:

魚佬 發表於 2010-2-5 03:10 PM

[quote]do嘢嗰陣又唔見抑鬱......
+T DA.GZ4i}:D :yy30:*o]Y.|"x}*b2Ss U
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3376499&ptid=219900][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-2-4 05:28 PM[/color][/url][/size][/quote]sEs#}vb"a
8m3i&h*p4ZT;P
過份 :mad:

chewlun3 發表於 2010-2-5 05:26 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

衰貓 發表於 2010-2-5 05:57 PM

[i=s] 本帖最後由 衰貓 於 2010-2-5 05:59 PM 編輯 [/i]H_5yeK~e8oV

C1y#r?Z.GVKly d{c [quote]就係過份do....先攪出人命... |;B+QmF6`1a:H.Aw
到最后...亦冇咗兩條命
LosLlt+L(g@ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3376920&ptid=219900][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-2-5 05:26 PM[/color][/url][/size][/quote]
V8} r&AG ]^
-^,y\y[g e'Ep8r8~8g8[@'b/l
你根本將兩件事撈埋黎講。。。。。W r x8zWg7o3w
兩夫婦傳宗接代有咩問題?!你講到好似人哋個老婆生個仔出黎係為咗攬住一齊跳樓咁,到底你明唔明白依家發生緊咩事?!你知唔知咩叫"產後抑鬱"呀師兄?!`m:}2|OV_
咩叫"過份do"?!請解釋清楚"過份do"既定義係咩?!你又知人哋過份?!人哋兩公婆每次做完都有向你報告?!

chewlun3 發表於 2010-2-5 06:03 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vv1668vv 發表於 2010-2-5 08:10 PM

[quote]
1UU7fz$d%a9L;}X1j 0A;G3bfsY Y;b;[H

;h%J n"E/Et+Deqy,^ 你根本將兩件事撈埋黎講。。。。。
*P Fagi+i0_ 兩夫婦傳宗接代有咩問題?!你講到好似人哋個老婆生個仔出黎係為咗攬住一齊跳樓咁,到底你明唔明白依家發生緊咩事?!你知唔知咩叫"產後抑鬱"呀師兄?! ~M@\U.i8d4v[ A&k
咩叫"過份do"?!請解 ...0A a4lTfSM
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3376932&ptid=219900][color=#999999]衰貓 發表於 2010-2-5 05:57 PM[/color][/url][/size][/quote]?t5P!bw;@N:J0E

(\5U8BL#Jhq %{ C1D3t9m!BEoG
貓兄...別生氣。。。l ftP0{
世界總有“針唔吉到肉唔知痛,贈送冷言冷語”“落井下石仲加一腳”既人SNcz3]st6`
不過,放心啦!
yPm-I6O(w 喱種人同“喂屎畀老人家食”無乜兩樣,必遭天譴。

alan3015chan 發表於 2010-2-5 08:18 PM

[quote]係撈埋黎講 wor... TVV1|H"T
仲撈埋死添.... `9Ye g%` g w3a6q#u G
撻到一pat 嘢.....
:Ek fy4`8u i 產後抑鬱........嘅result
8x5^CeH]$r [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3376935&ptid=219900][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-2-5 06:03 PM[/color][/url][/size][/quote]
*G(up#_3R 你呢d係正所謂人渣垃圾,社會敗類!地球有你呢種癈物真係令到我深表遺憾!:help:
fZj|Ry 因住收尾兩年呀仆街!即係呢兩年呀冚家鏟!!!!:redface:

chewlun3 發表於 2010-2-5 08:56 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

alan3015chan 發表於 2010-2-5 09:17 PM

[quote]柑蕉桔李蘿柚|0_5iP0C
雁鷲鵰狸獅狒
[;O1c0LI%l0C"M 狗娘養的畜牲雜種狗!&X1c:F6U1K'oY
你老母呀我!!!!

chewlun3 發表於 2010-2-5 09:31 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

alan3015chan 發表於 2010-2-5 09:55 PM

[quote]以彼之道....還施彼身
IO\FtTiE6| 彼此彼此....
d b"zZaA Q1U 來而不往....3WW'vrRh
非禮也:yy02: #d'u+z&J&q@0e
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3377006&ptid=219900][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-2-5 09:31 PM[/color][/url][/size][/quote]8MF+rq r`P!o {
你條冚家鏟冇人格個喎真係?:eek:
XVe;S&Ua g 你老母係雜種狗!你老豆連狗都不撚如!
CN{5s-i D%m_ 衷心祝你生個仔又盲又聾又啞又冇手冇腳兼弱智!xY?)y(O(P"? fJ
生個女代代做雞比人爆閪!
7r?BLE4O+Hv 你老婆日日比人輪姦插爆屎眼! Bn}-V n6D-A
我把口賤撚過你多多聲呀on9仔!!:kicking:

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.