3少女 打劫露宿者有前途
荃灣盜竊案3少女被捕1d.N t:C6d\Gm[:f|+p)M[n}x
(明報)2010年2月2日 星期二 08:25A;n ia6Whcw"[9J6I
荃灣 大河道發生盜竊案,3名年齡介乎15至17歲少女被捕。.oLq1g:i}t
事發於凌晨1時許,在荃灣大河道88號,拿去一名56歲露宿的剃鬚膏,塗上對方的臉部,再偷走一部手提電話後逃走,事主發現追截,並和3名少女發生糾纏,警員接報到場,拘捕3人。m:j0vN*hT;C
[url=http://hk.news.yahoo.com/article/100202/4/gesg.html]http://hk.news.yahoo.com/article/100202/4/gesg.html[/url]
人細鬼大 露宿者都有手機:eek:+Nb/A3u-]]g
點有錢交台費:haha: 好學唔學學打劫:naughty: 痴線 !! 玩到沒野好玩 !! [quote]痴線 !! 玩到沒野好玩 !!
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3377079&ptid=219986][color=#999999]chung11 發表於 2010-2-5 11:22 PM[/color][/url][/size][/quote]唔係玩,係等錢去貼仔:secret: 去打劫7-11仲好啦,起馬都有1千幾百
佢地打份工1定唔會死追住 [quote]露宿者都有手機:eek:
點有錢交台費:haha:pJD&^B0u5v
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3376993&ptid=219986][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-2-5 09:11 PM[/color][/url][/size][/quote]
間唔中有人行過就會跌d錢比佢掛:agree:
short既先搶7仔:P i3vl5e$L
因為就係驚比人搶所以7仔全線刀有部野射住個櫃台:dev: [quote]4re'^ {nJ)N'Q x*]
間唔中有人行過就會跌d錢比佢掛:agree:
short既先搶7仔:P
因為就係驚比人搶所以7仔全線刀有部野射住個櫃台:dev:-k5Yk[3t+^#@5lq'l
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3377141&ptid=219986][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-2-6 12:19 AM[/color][/url][/size][/quote]天才.......你可以唔俾佢影到你個樣姐:haha: [quote]你姐:haha:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3377145&ptid=219986][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-2-6 12:20 AM[/color][/url][/size][/quote]
天才.......點可以唔俾佢影到個樣
包住入去甘揚咩
未出聲就知你想做乜拉:hitwall: [quote]
天才.......點可以唔俾佢影到個樣
包住入去甘揚咩
未出聲就知你想做乜拉:hitwall:1@&a"E^l$T7~J
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3377148&ptid=219986][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-2-6 12:23 AM[/color][/url][/size][/quote]大佬..........去7仔打劫啊,唔係去shopping啊:haha:5x| b9dk
一衝入去攞完錢就走啦,都唔洗3分鐘:fight: [quote]大佬..........去打啊,唔係去shopping啊:haha:
一衝入去攞完錢就走啦,都唔洗:fight:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3377167&ptid=219986][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-2-6 12:33 AM[/color][/url][/size][/quote][size=2]劫7仔1分鐘刀多拉:secret: [/size]^4Kv$P ewUK
[size=2]7仔半夜刀成日有人幫襯:yy20: [/size]&Z;z'[#qet d t{F3z
冇架燦既好有可能有人做架梁架:yy31: [quote]大佬..........去7仔打劫啊,唔係去shopping啊:haha:/nC [Wv
一衝入去攞完錢就走啦,都唔洗3分鐘:fight:!` ]*g fT P+YZ
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3377167&ptid=219986][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-2-6 12:33 AM[/color][/url][/size][/quote]15秒鐘閉路電視錄影記錄足夠證據俾警方做野 [quote]劫7仔[color=Red]1分鐘刀多拉[/color]:secret: h wX-db8wORuZ7Z
7仔半夜刀成日有人幫襯:yy20: MX2Y [,V:k5d
冇架燦既好有可能有人做架梁架:yy31:5JyTC9[2d.a/P
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3377179&ptid=219986][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-2-6 12:38 AM[/color][/url][/size][/quote][color=Red]米就係囉[/color]:agree: