娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lamfung2009 發表於 2010-2-6 08:27 PM

祝願大家新年快樂

[i=s] 本帖最後由 lamfung2009 於 2010-2-6 08:48 PM 編輯 [/i]OLzh6ali:A

p\ iPC [b][size=5][color=indigo][color=red]就來農曆新年到啦[/color][color=red]:[/color][/color][/size][/b]T Z&v$A:O;s+X9g
[b][size=5][color=red]祝願大家新年快樂‧[/color][/size][/b]Jhl1w6Z*R:H#pf
[b][size=5][color=indigo]祝願小童快高長大‧[/color][/size][/b]
8X$j$RNy/IC5A [b][size=5][color=indigo]祝願少年學業進步‧[/color][/size][/b]
*A aF1QV3Gz4l EsY [b][size=5][color=indigo]祝願情侶開花結果‧[/color][/size][/b] M7F s+C:~ U6{
[b][size=5][color=indigo]祝願成人事業有成‧[/color][/size][/b]$J8_5|Y:aHRK
[b][size=5][color=indigo]祝願老年身體健康‧[/color][/size][/b]7}H-M ww)}H
[size=5][color=red][b]希望大家開開心心迎新歲!今年勝舊年![/b][/color][/size]

WP61 發表於 2010-2-6 11:03 PM

大家咁話,新年快樂!

vbvb 發表於 2010-2-7 12:00 AM

[b][size=5][color=red]願大家新年快樂‧[/color][/size][/b][size=0px]) D: H2 |# p$ c# r6 _& x2 |:clap:[/size]

goodnicelady 發表於 2010-2-7 01:30 PM

[quote]就來農曆新年到啦:
(V.}&W g(G!_gq 祝願大家新年快樂‧*~q:yJ`B f6y
祝願小童快高長大‧
y@@3G'\(G6y*AC 祝願少年學業進步‧4R"] M,t e R/\
祝願情侶開花結果‧R A!a9VN-z/n
祝願成人事業有成‧
wEo't m)S3`+a c@h 祝願老年身體健康‧
%Y7u6r&UL*a1ZWn(~~ R 希望大家開開心心迎新歲!今年勝舊年! ...-EH4X3@N
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3377567&ptid=220099][color=#999999]lamfung2009 發表於 2010-2-6 08:27 PM[/color][/url][/size][/quote]x5Dy!]J5Q1S+u`
[b][size=5][color=#ff0000]我都祝願大家新年快樂‧[/color][/size][/b][size=0px]-身體[/size]Mz~;cW0F|
[color=#ffffff]身體[/color]

電梯男 發表於 2010-2-7 01:36 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

偉華 發表於 2010-2-7 11:29 PM

[b][size=5][color=#ff0000]大家新年快樂‧[/color][/size][/b]

SCM 發表於 2010-2-7 11:36 PM

新年快樂 雖然係中國新年 不過願海地都可以盡快重建 人民可以有好既生活

vbvb 發表於 2010-2-8 12:49 AM

[quote]新年快樂 雖然係中國新年 不過願海地都可以盡快重建 人民可以有好既生活
O4A%nX&qD;\ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3378163&ptid=220099][color=#999999]SCM 發表於 2010-2-7 11:36 PM[/color][/url][/size][/quote]很有意思:)我很贊同

費事高 發表於 2010-2-8 01:20 AM

祝各位...
e,p no Q/Y4p
N BMt6Qt [url=http://www.youtube.com/watch?v=FFV7AwiRAjc]http://www.youtube.com/watch?v=FFV7AwiRAjc[/url]
Z\| Zan4h|Ky6H R*]dY0Dy]^ q
:kicking:

電梯男 發表於 2010-2-8 01:28 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kuru 發表於 2010-2-8 12:09 PM

新年快樂, 身體健康, 財源廣進

vbvb 發表於 2010-2-8 02:59 PM

虎年精神爽利:agree:

魚佬 發表於 2010-2-8 03:00 PM

心想事成 :clap:

vbvb 發表於 2010-2-8 03:57 PM

:agree:大吉大利:agree:

艾官 發表於 2010-2-8 04:06 PM

年~又過年~共慶歡樂年年~~:yy02:

vbvb 發表於 2010-2-8 04:07 PM

祝虎年:agree:虎膽龍威

wmcsll 發表於 2010-2-11 07:43 PM

[b][size=7][color=red]祝福大家:[/color][/size][/b] vHAg(I
[b][size=7][color=red]新年快樂!:yy02: [/color][/size][/b]
c)n/j}7Xh.L+L8B/l M [b][size=7][color=red]身體健康!:yy07: [/color][/size][/b]
T,t9J e+zXGw [b][size=7][color=red]心想事成!:yy24: [/color][/size][/b]$V2Q2d R8h$LWj@9v
[b][size=7][color=red]財源廣進!:yy25: [/color][/size][/b]

mycar422 發表於 2010-2-11 09:17 PM

[color=blue][b][size=7]我都恭喜大家:I0OQP$@
[/size][/b][b][size=7]新年快樂!大吉大利!:yy02: [/size][/b][size=0px]3 u, \9 x/ o5 l, [[/size]8fAOR'C#oE H.L
[b][size=7]身體健康!步步高陞!:yy07: [/size][/b]
;\C!II3f]$} [b][size=7]心想事成!萬事如意!:yy24: [/size][/b];E+H8[['k$~2n&o{+sc
[b][size=7]財源廣進!出入平安!:yy25:[/size][/b][/color]

發表於 2010-2-11 09:29 PM

新年快樂:cheers:

PKTung2 發表於 2010-2-11 09:44 PM

祝願大家
$S:REu.iYv4T]1Q%[ r-RecT,FW)K3J
搵到、剩到、身體好。

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.