娛樂滿紛 26FUN's Archiver

vv1668vv 發表於 2010-2-9 08:23 PM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-2-9 08:30 PM 編輯 [/i]sw8q-`j5H0J(f8M
'pS be*SQ1F$f
[quote]
4O!s}"L2v!m'e 全台最有氣質 :
O yK4A]:HF3TO [url=http://www.51fashion.com.cn/EditManager/UploadNewsFashion/2008-1/200801140811033107622.jpg]http://www.51fashion.com.cn/EditManager/UploadNewsFashion/2008-1/200801140811033107622.jpg[/url]._#Qj5T[y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379221&ptid=220267][color=#999999]e_e 發表於 2010-2-9 08:13 PM[/color][/url][/size][/quote] W;~E.Ys
%H.MZN?%X OU"Z
F"^Ya(@-D
~!Q,Fn7i
[font=新細明體][size=6][color=orange]索![/color][/size][/font]8D%@w B g$Pl-p
[font=新細明體][size=6][color=#ffa500][/color][/size][/font][url=http://www.521mx.cn/Article/UploadFiles/200810/20081012162849508.jpg]http://www.521mx.cn/Article/UploadFiles/200810/20081012162849508.jpg[/url]
!o9G'r |X @,u$t? 4N3o}2?}
1Kh&IMco3z
.{7a@ m$]e
[font=新細明體]甘生...人在鄉港[/font][font=Times New Roman, serif]..[/font][font=新細明體]心在抬彎:naughty: [/font]

vbvb 發表於 2010-2-9 09:17 PM

[quote]vv , 你對桂綸鎂感覺如何???:dev:
N+{z,~] [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379204&ptid=220267][color=#999999]e_e 發表於 2010-2-9 07:34 PM[/color][/url][/size][/quote]我重覆睇咗說不出的秘密多次, 其中一個原因係佢, 另外就係戲中出神入化的鋼琴演奏and電影配樂.....

e_e 發表於 2010-2-9 09:44 PM

[quote]我重覆睇咗說不出的秘密多次, 其中一個原因係佢, 另外就係戲中出神入化的鋼琴演奏and電影配樂.....
"V?^~$Xbm3k1vo [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379248&ptid=220267][color=#999999]vbvb 發表於 2010-2-9 09:17 PM[/color][/url][/size][/quote]G CW,eau
對不起 , 鐘愛鎂鎂的我 , 一次也沒看 ... 因為頂不順周姐輪 , 尤其佢係同鎂鎂一對:mad:

費事高 發表於 2010-2-9 09:46 PM

[quote]
&@o+Y$?1D+w%d7B5qgo 對不起 , [color=red]鐘愛鎂鎂[/color]的我 , 一次也沒看 ... 因為頂不順周姐輪 , 尤其佢係同鎂鎂一對:mad:E| fG1|7T k
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379270&ptid=220267][color=#999999]e_e 發表於 2010-2-9 09:44 PM[/color][/url][/size][/quote]
,K0w,QI8A_X,_OO 7|+yCtg+ySM lR
甘兄...你鍾愛好多女星,又可止鎂鎂一位:P

e_e 發表於 2010-2-9 09:51 PM

[quote]+XJ1]v @[B
6vao5M%F:R Bq7X9A0m
甘兄...你鍾愛好多女星,又可止鎂鎂一位:P7j|X"XL
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379273&ptid=220267][color=#999999]費事高 發表於 2010-2-9 09:46 PM[/color][/url][/size][/quote]2T@y ^6w Y&j7KF"j
叫得"鐘" , 咪即係"最"羅~~(果三個之一:dev: )

vbvb 發表於 2010-2-9 09:56 PM

台灣女藝人我幾鍾意性情率直  思想行動開放的小S

e_e 發表於 2010-2-9 10:03 PM

[quote]台灣女藝人我幾鍾意性情率直  思想行動開放的小S%mTaG4M,c
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379279&ptid=220267][color=#999999]vbvb 發表於 2010-2-9 09:56 PM[/color][/url][/size][/quote]e%\5] zj
i just use her to 打jj , can't say 欣賞

vbvb 發表於 2010-2-9 10:16 PM

[quote]q5IA*f-n6a7m
i just use her to 打jj , can't say 欣賞;t%`3}mv7_4|fx
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379290&ptid=220267][color=#999999]e_e 發表於 2010-2-9 10:03 PM[/color][/url][/size][/quote]我還以為你打jj的對象是周姐倫:D:good:

e_e 發表於 2010-2-9 10:21 PM

[quote]我還以為你打jj的對象是周姐倫:D:good:$E!~,Cbv,}
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379302&ptid=220267][color=#999999]vbvb 發表於 2010-2-9 10:16 PM[/color][/url][/size][/quote]k[ Zl#mn
台灣太多小星我記唔到 , 但我覺得馬ko 阿雅等唔錯 ,
G'O+y| ^7D 大粒既就張惠妹 舒淇~~

費事高 發表於 2010-2-9 10:22 PM

[quote]台灣女藝人我幾鍾意性情率直  思想行動開放的小S2b7@D8U VT
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379279&ptid=220267][color=#999999]vbvb 發表於 2010-2-9 09:56 PM[/color][/url][/size][/quote]*zdj)HG\

FWq}L/l 與我眼光一致:naughty:

vbvb 發表於 2010-2-9 10:39 PM

[i=s] 本帖最後由 vbvb 於 2010-2-9 10:41 PM 編輯 [/i]$MCL},q)j

T^4d?_ v%|'y [quote]
KmqJ/?w^ Li4a 台灣太多小星我記唔到 , 但我覺得馬ko 阿雅等唔錯 ,
$@,?@9R*`0s"Z K"t PK%w 大粒既就張惠妹 舒淇~~%lN{+G/c#Q
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379309&ptid=220267][color=#999999]e_e 發表於 2010-2-9 10:21 PM[/color][/url][/size][/quote]sorry~~我對張惠妹興趣係→ 0
*|;D$H5wC(iL 我唔介意花瓶癡鈴:D

vbvb 發表於 2010-2-9 10:39 PM

[quote]
!O_C/T!b(AK?M -~X*[.H:^,?S
與我眼光一致:naughty:
*bU;b__!l!b3Hr [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379310&ptid=220267][color=#999999]費事高 發表於 2010-2-9 10:22 PM[/color][/url][/size][/quote]英雄所見:agree:

e_e 發表於 2010-2-9 10:50 PM

[quote]sorry~~我對張惠妹興趣係→ 0 R#X/c#P,{
我唔介意花瓶癡鈴:DF2YB~ iyz)r
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379329&ptid=220267][color=#999999]vbvb 發表於 2010-2-9 10:39 PM[/color][/url][/size][/quote]#c^"TI'o-[
夠野性喎 ... :dev: (N6\#~i U&v2[_2ykT
我其實都唔介意花瓶 , 但佢木頭人果下慘:haha:

vbvb 發表於 2010-2-9 10:56 PM

[quote]
2R+v R!zF"e 夠野性喎 ... :dev: ,WR)x+Q1k6M N6x Kz
我其實都唔介意花瓶 , 但佢木頭人果下慘:haha:
;b#M-V r#Y [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379344&ptid=220267][color=#999999]e_e 發表於 2010-2-9 10:50 PM[/color][/url][/size][/quote]舒琪性感的嘴巴可殺死我:cry:

e_e 發表於 2010-2-9 11:13 PM

[quote]舒琪性感的嘴巴可殺死我:cry: aJ#E&F9W4e*?/R1M @
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379346&ptid=220267][color=#999999]vbvb 發表於 2010-2-9 10:56 PM[/color][/url][/size][/quote]惠妹都有消魂癦:drool:

vbvb 發表於 2010-2-10 01:14 AM

[i=s] 本帖最後由 vbvb 於 2010-2-10 01:21 AM 編輯 [/i]_kd`#q3I

+{T-g&k-NV [url=http://www.26fun.com/news/990cc1506192.jpg]我的終極女神[/url]
@(x/g-\&J0G6b
,D8W0e.U0zT#Q3m/c ax6D%f9^ z
:love:

vbvb 發表於 2010-2-10 01:19 AM

標緻的五官   :love:

e_e 發表於 2010-2-10 01:46 AM

[quote]標緻的五官   :love:
J d \$Wc4~o [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379440&ptid=220267][color=#999999]vbvb 發表於 2010-2-10 01:19 AM[/color][/url][/size][/quote]rtJ%P9n ]-MR
... 欣賞 同 打jj是兩件事吧:haha:

vbvb 發表於 2010-2-10 02:01 AM

[quote]
mj'jD&F-F L{(b ... 欣賞 同 打jj是兩件事吧:haha:_J b!X1tM5| c;{
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379449&ptid=220267][color=#999999]e_e 發表於 2010-2-10 01:46 AM[/color][/url][/size][/quote]當然  當然 :cheers:

vbvb 發表於 2010-2-10 02:15 AM

其中一個JJ對象

頁: 1 [2] 3 4 5 6

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.