[quote] 77# vbvb W1XZ{V\ L0elW
包包:PDs6^2eG,v8u6O
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3381480&ptid=220267][color=#999999]中國心 發表於 2010-2-13 07:51 PM[/color][/url][/size][/quote]
你覺得我似d咁既人咩???
[quote]@xj.X,Pi Bh#[
你覺得我似d咁既人咩???6j]I"A7F"Q,L
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3382277&ptid=220267][color=#999999]e_e 發表於 2010-2-15 07:17 PM[/color][/url][/size][/quote]睇你頭像就似古代人
[quote]睇你頭像就似古代人XMlw` P
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3382330&ptid=220267][color=#999999]vbvb 發表於 2010-2-15 09:37 PM[/color][/url][/size][/quote]
你 ... 話我保守???~2VUdbEO
無錯 , 我係道德重整會主席:dev:
[quote]