娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sm123456 發表於 2010-2-9 02:33 PM

每周飲兩罐汽水可致胰臟癌

飲汽水可致肥,更可能致癌。美國研究發現,汽水會刺激體內胰島素( insulin),助長胰臟癌( pancreatic cancer)細胞生長,每周飲用兩罐或以上含糖汽水,患胰臟癌機率會增加 87%。
8J#a#xGURw
BP6g6I:mB)v}K 飲啤酒可強化骨骼(|&Ik(h.Jt
胰島素是蛋白質激素,用來平衡血糖。美國明尼蘇達州大學向 60,524名新加坡男女,展開 14年的追蹤研究,結果發現 140人患上胰臟癌,當中每周飲兩罐或以上含糖汽水的男女,患癌機率更高出 87%,飲果汁的則不受影響。據指出,每罐 355毫升含糖汽水糖份極高,每次飲用後,胰臟都要分泌胰島素分解糖份,胰島素分泌增多,又跟胰臟癌細胞生長有關。Mb0@m9e3x;H#SU
但耶魯大學癌症研究中心質疑有關結果,指調查基數太小,而且「新加坡人還會吸煙和食紅肉,都與胰臟癌有關,但研究卻沒這些因素計算在內」。胰臟癌每年在全球奪去 23萬性命,病人存活五年的機率只有 5%。
*NCg{E OW 汽水可能致癌,美國另一研究則指適量飲啤酒有益骨頭。研究員發現啤酒含有豐富的膳食矽,即使經過釀製,仍以矽酸離子形式保存,可助強化骨骼,防止骨質疏鬆症。_"r ~7|pW)M&o
路透社/英國《每日快報》$H[gO,I@_P
4Gz v!e$[~
個140個新加坡人好慘...做研究點知就患癌....

中國心 發表於 2010-2-9 03:13 PM

我熱天日日飲:hitwall:

魚佬 發表於 2010-2-9 03:27 PM

周不時都有呢 d report 出  :sleep:

中國心 發表於 2010-2-9 03:39 PM

[quote]周不時都有呢 d report 出  :sleep:
(]-Nf$C L9m+zX [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379065&ptid=220298][color=#999999]魚佬 發表於 2010-2-9 03:27 PM[/color][/url][/size][/quote]啤酒商揾人出:D

電梯男 發表於 2010-2-9 03:47 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

魚佬 發表於 2010-2-9 04:03 PM

[quote]啤酒商揾人出:D'^K!^o!Pz_/_
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379071&ptid=220298][color=#999999]中國心 發表於 2010-2-9 03:39 PM[/color][/url][/size][/quote]
gk [ v(zv;j7T SC!D{2d%dcw^'NN
跟住又話飲啤酒減壽 :D

電梯男 發表於 2010-2-9 04:36 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vbvb 發表於 2010-2-9 09:59 PM

[size=6]飲得水多會死人[/size]

費事高 發表於 2010-2-9 10:25 PM

吸多兩啖空氣都會死人:naughty:

kc7800_80k 發表於 2010-2-9 10:34 PM

[quote]飲得水多會死人
gB;gr!\"ZL3u,x [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379283&ptid=220298][color=#999999]vbvb 發表於 2010-2-9 09:59 PM[/color][/url][/size][/quote] q}}(](i
劑量決定毒性

goodnicelady 發表於 2010-2-9 11:35 PM

乜野飲得多都係唔好,尤其是可樂會令人缺鈣…

vbvb 發表於 2010-2-9 11:37 PM

[quote]乜野飲得多都係唔好,尤其是可樂會令人缺鈣…N{n~7E)i.UY}*v$uE
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379383&ptid=220298][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-2-9 11:35 PM[/color][/url][/size][/quote]我很贊同:agree:

chung11 發表於 2010-2-9 11:44 PM

每週兩罐汽水致癌 ~~ 咁好多人死左 !!

電梯男 發表於 2010-2-10 12:11 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vbvb 發表於 2010-2-10 12:14 AM

[quote]BE csA

4u"g-E1tN+utl }R8E,Oc?m C
巧多人每日食二、三包煙閒閒地 :yy31:
jL5mS JH;hIw 8g.n(?1ql
巧多人每日飲二、三支啤酒閒閒地 :yy31: 9p ]H_!yI]O1w9o
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379405&ptid=220298][color=#999999]電梯男 發表於 2010-2-10 12:11 AM[/color][/url][/size][/quote]點食到三包煙咁多?:dev:

費事高 發表於 2010-2-10 02:13 AM

[quote]點食到三包煙咁多?:dev:0I8J!w7q*_-dc yb
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379406&ptid=220298][color=#999999]vbvb 發表於 2010-2-10 12:14 AM[/color][/url][/size][/quote]5h\ J7S fg[)h
0|(SJp`cW
我有位朋友,到現在每日起碼3包(40零歲)I:^v _r*_wQ:vN
我以前做廚房,試過每日食2-3包,大概一二個月後,我已經出唔到聲...

vbvb 發表於 2010-2-10 02:19 AM

[quote]
T/kv$^)g*^M p
L'g~5gc|/q8b5Tu 我有位朋友,到現在每日起碼3包(40零歲)9v1ih0O!JWO)A*i q
我以前做廚房,試過每日食2-3包,大概一二個月後,我已經出唔到聲...vx svV"Q
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379458&ptid=220298][color=#999999]費事高 發表於 2010-2-10 02:13 AM[/color][/url][/size][/quote]一支接一支,當15分鐘一支,每個鐘食4支,3包煙60支咪日食夜食十幾粒鐘唔停..............

費事高 發表於 2010-2-10 03:36 AM

[quote]一支接一支,當15分鐘一支,每個鐘食4支,3包煙60支咪日食夜食十幾粒鐘唔停..............
4csr#wh#@ I [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379462&ptid=220298][color=#999999]vbvb 發表於 2010-2-10 02:19 AM[/color][/url][/size][/quote]
R f }jQ'R-NY Hw+w3t^*B x/?
我朋友上來我家探我,
_Hgf0k]MP*] 每當佢一到達,我間屋就好似火燭咁款,
*h7^ a8|i*oD 成間房都係煙霧浬漫...
q%D"Ru&E-C"lb 我見証佢多年,佢真係一支接下支.....
WR;]p C.`$i%s 我以前食三包,大部份都只係食到三淨會掉...食足全程的話,
p\$qs#Km)? 我猜想我真的出不了聲,要用手語溝通:P wc'ww;?g:T?3x3D~
今時今日,我食一包咁上下到啦:dev:

艾官 發表於 2010-2-10 03:46 AM

可樂好好飲~~以後日日飲~~吹呀~~~~~??????????

電梯男 發表於 2010-2-10 08:42 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.