娛樂滿紛 26FUN's Archiver

魚佬 發表於 2010-2-9 03:44 PM

老婦墮樓亡壓死途人

馬鞍山耀安村耀榮樓一名老婦從高處墮下,壓死另一名路過的女子,救護員到場證實兩人已經死亡。p:mq*B^E zOD
警方調查後,初步相信被壓死的50歲女子是耀榮樓住客,而高處墮下的70多歲老婦的身分仍未確定。
gG%_A!}-bX 事發於今早11時半,現場是耀榮樓對開的公園,警方用帳篷將屍體蓋著,案件交由[url=]沙田9` Bs5Zc
[/url]警區重案組接手調查。

中國心 發表於 2010-2-9 04:10 PM

真係唔好彩:yy08:

mnbvc 發表於 2010-2-9 04:13 PM

真係c刀累街坊:haha:

chewlun3 發表於 2010-2-9 04:14 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

lamfung2009 發表於 2010-2-9 07:59 PM

都不知是跳樓還是涼衫時不小心墮樓﹖但無辜的途人就被壓死好不幸!真千戴難逢的不幸,壓正途人,寃往死!

vbvb 發表於 2010-2-9 09:22 PM

可能係意外墜樓,別怪責老人家了:secret:

goodnicelady 發表於 2010-2-9 11:22 PM

禍不單行,幾年前意外死了老公,現在又無端端咁不幸被壓死!遲唔遲、早唔早咁巧合,六合彩又無得中!真可憐!所以我們都要開開心心的生活,真不知死神幾時搵到我地!

艾官 發表於 2010-2-10 03:50 AM

唉~~整定整定...兄弟們要及時行樂

n b n 發表於 2010-2-10 04:22 AM

[quote]唉~~整定整定...兄弟們要及時行樂)w+hq&O9O Y.p9j
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379477&ptid=220305][color=#999999]艾官 發表於 2010-2-10 03:50 AM[/color][/url][/size][/quote]
}"[]u+MFGKI f 2q7NI? ]E|)~ x
呢位哥哥就講得冇錯喇 :agree:
%F/g(Z\'{j1h pGm 6E#^3L*` K8L R
所以,呀版友 mnbvc 你都唔好再日日啃三隻雞尾包就當晚餐喇...... :o
4I%}3u.is7h+^]&D!V
!] }P+jM~'I (h)K4b degp j

9E?k8Fpn"U,J [4e#P`z l

`#n3]%z3r(E"_6WP
-{6_^ _+H9E3u
6?x7aQ+z0e6hK` `x2d3n-@'aa

yVE$f D,h!A3ot"^+W?K
*^c/i!x2?
B"GT3Q&` kj0s)Mf f:o K}t5J

8P,].V |/CV 3HP"x;`#Y+f
1s+W1yY5QSK:B
4["S']wA,Q smE:|c

8h)P3Q'}%iAC j%v
xy2[E!sXu [-pq7`v:U.JO+R~
aT!`$~v eU*r

:a%~Q[vz
7p0N@ _PcC|.\
!{4`4j.?BIz
%O"N)N.IV!B
NEGV u9p{.u k9^C{MhvD

Y4?ue&N,w-n0VV
6vTS`? Ht2Fd
#gS@*BW,dZ(r$`
$T7Gt l"W R0`Nf)a0V lcIqV`wFb]

+g s TMy.W"f
4uY.t*j+g q p
bS1FEsY.@
m/n(`Z#f~:qX"VKm 4u1Y8w7n"M8u|At-P

,x/gu&Z'AN K!J pg Y.Y

1p N!a cU%T#^ S&UPM1XCz Mq

"jD*s_Cw G@1],I&J`{ev1~
2Q&w.X i|
&lN0g8u#R$N M

#X$? ]rK{ mt*P
cI.L(c N9H0kz
8?|f(N1{[2v
7qBV;\SB0}
URA/Au t_ Ej6zJiE l.g
g F'LMM
HS1|c8g1N(Zj
U Y5A x8k0? Nt

;N"v4_T!o2\ u 6I5KKs)Fm
jy M8\$\ f6Z4w

8G6Mx&sk-z
:^1] K-I(o:j*K m7oeY 你........明我意思個可 :dev:

chewlun3 發表於 2010-2-10 09:46 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

goodprice 發表於 2010-2-10 09:56 AM

too bad....... :(

CK銘 發表於 2010-2-10 03:33 PM

唉.....命中註定呀!避都避唔到

偉華 發表於 2010-2-10 04:41 PM

[quote]唉.....命中註定呀!避都避唔到
[urKl [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379704&ptid=220305][color=#999999]CK銘 發表於 2010-2-10 03:33 PM[/color][/url][/size][/quote]E7l2X? cU g
死起上0黎無得唔死!

mycar422 發表於 2010-2-11 01:23 AM

(閂)王要你三更死不得留人到五更!命中註定!

kuru 發表於 2010-2-11 12:56 PM

呢類意外真係好難發生

中國心 發表於 2010-2-11 01:05 PM

冇裝窗花易生意外

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.