老婦墮樓亡壓死途人
馬鞍山耀安村耀榮樓一名老婦從高處墮下,壓死另一名路過的女子,救護員到場證實兩人已經死亡。p:mq*B^ E zOD警方調查後,初步相信被壓死的50歲女子是耀榮樓住客,而高處墮下的70多歲老婦的身分仍未確定。
事發於今早11時半,現場是耀榮樓對開的公園,警方用帳篷將屍體蓋著,案件交由[url=]沙田9` Bs5Zc
[/url]警區重案組接手調查。 真係唔好彩:yy08: 真係c刀累街坊:haha: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 都不知是跳樓還是涼衫時不小心墮樓﹖但無辜的途人就被壓死好不幸!真千戴難逢的不幸,壓正途人,寃往死! 可能係意外墜樓,別怪責老人家了:secret: 禍不單行,幾年前意外死了老公,現在又無端端咁不幸被壓死!遲唔遲、早唔早咁巧合,六合彩又無得中!真可憐!所以我們都要開開心心的生活,真不知死神幾時搵到我地! 唉~~整定整定...兄弟們要及時行樂 [quote]唉~~整定整定...兄弟們要及時行樂)w+hq&O9O Y.p9j
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379477&ptid=220305][color=#999999]艾官 發表於 2010-2-10 03:50 AM[/color][/url][/size][/quote]
2q7NI? ]E|)~ x
呢位哥哥就講得冇錯喇 :agree:
6E#^3L*`K8L R
所以,呀版友 mnbvc 你都唔好再日日啃三隻雞尾包就當晚餐喇...... :o
(h)K4b degp j
[4e#P`z l
`x2d3n-@'aa
f:o K}t5J
3HP"x;`#Y+f
1s+W1yY5QSK:B
4["S']wA,Qs mE:|c
[-pq7`v:U.JO+R~
aT!`$~veU*r
k9^C{MhvD
lcIqV`wFb]
4u1Y8w7n"M8u|At-P
K!J p g Y.Y
S&UPM1XCz Mq
G@1],I&J`{ev1~
2Q&w.X i|
&lN0g8u#R$N M
Ej6zJi E l.g
g F'LMM
HS1|c8g1N(Zj
U Y5A x8k0? Nt
6I5KKs)Fm
jy M8\$\f6Z4w
你........明我意思個可 :dev: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** too bad....... :( 唉.....命中註定呀!避都避唔到 [quote]唉.....命中註定呀!避都避唔到
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379704&ptid=220305][color=#999999]CK銘 發表於 2010-2-10 03:33 PM[/color][/url][/size][/quote]E7l2X? cU g
死起上0黎無得唔死! (閂)王要你三更死不得留人到五更!命中註定! 呢類意外真係好難發生 冇裝窗花易生意外
頁:
[1]