有無mp3免費轉檔軟件?
我下載了一大堆mp3放進mp3機中,但居然聽不到?不論新歌舊歌,也不能播放!
mp3機並非壞掉,只係選擇性比我聽歌:angry:
大家有何方法教我一下呢?8J B@K.Qj)wla
使唔使再轉檔呢? [quote]我下載了一大堆放進中,但居然聽不到?)[4|Np hX9L6Dr7gnc
不論新歌舊歌,也不能放!
mp3機並非壞掉,只係選擇性比我聽歌:angry: `2l;[+~X/[;zJAC
大家有何方法教我一下呢?/QY-q!t&P.G.Mr
使唔使再轉呢? ...S9b-t%?fK-Fx]I
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379214&ptid=220322][color=#999999]費事高 發表於 2010-2-9 08:02 PM[/color][/url][/size][/quote]mp3機播唔到mp3檔甘吹帳:haha: [quote]mp3機播唔到mp3檔甘吹帳:haha:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379218&ptid=220322][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-2-9 08:05 PM[/color][/url][/size][/quote]0^QLB6R:n
十首有二三首播唔到,不論新與舊歌,同一對待:haha: h8NQTS`W
但又唔到我楂主意,係部mp3機自己話事:haha:
mp3...智能叛變:redface: [quote] xZ-z2j0V2Y B/\
十首有二三首播唔到,不論新與舊歌,同一對待:haha:
但又唔到我楂主意,係部mp3機自己話事:haha: C k@!Z5b YU-q!J
mp3...智能叛變:redface:ps c(H+OWfdh
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379224&ptid=220322][color=#999999]費事高 發表於 2010-2-9 08:34 PM[/color][/url][/size][/quote]
i-tune 得唔得? IPOD?? 頑皮數碼音樂:naughty: [quote]IPOD??
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379234&ptid=220322][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-2-9 09:00 PM[/color][/url][/size][/quote]2JrjQi\k\
no;) 普通mp3機:P
[quote]$CTE#R5Z8G
i-tune 得唔得?5b @q@#ZH
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379226&ptid=220322][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-2-9 08:38 PM[/color][/url][/size][/quote]u:w+_qU\Bh
中文係咩? [quote]頑皮數碼音樂:naughty:(p[,P;]4U*@
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379249&ptid=220322][color=#999999]vbvb 發表於 2010-2-9 09:21 PM[/color][/url][/size][/quote]nHw w*p P3K-d
智能叛變:P [quote]
$oNa T-Wh:qA:A-Ez
智能叛變:P
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379266&ptid=220322][color=#999999]費事高 發表於 2010-2-9 09:39 PM[/color][/url][/size][/quote]要搞智能革命:D [quote]
中文係咩?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379265&ptid=220322][color=#999999]費事高 發表於 2010-2-9 09:39 PM[/color][/url][/size][/quote]+h4H*|2g{'ARy
B7XSl$m M I
[url=http://www.apple.com/jp/itunes/download/]http://www.apple.com/jp/itunes/download/[/url] @-n4N}'SYkuD
想DOWNLOAD的話就 CLICK 左邊 藍色“今すぐダンロード”#EJ7T6O8ZK%vj6O-}3i
bs1P&X \'M]:\
安裝應該可以選擇語言的。 format factory
好好用,轉好多都得
最緊要唔使錢又易down [quote]
智能叛變:P
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379266&ptid=220322][color=#999999]費事高 發表於 2010-2-9 09:39 PM[/color][/url][/size][/quote]小心佢變身咬尻你啊:yy04: MediaConvert有中文免裝版:yy05: 千千靜聽, good :agree: 用ipod解決問題:clap: [quote]
Bn)[$ld,L0I+K*}
[url=http://www.apple.com/jp/itunes/download/]http://www.apple.com/jp/itunes/download/[/url]
j Dor7g#^/a4_
想DOWNLOAD的話就 CLICK 左邊 藍色“今すぐダンロード”1V3N`LM*h'C{ jXw
G)vV%?XMu@3D!mOZ)w
安裝應該可以選擇語言的。
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379517&ptid=220322][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-2-10 08:58 AM[/color][/url][/size][/quote]%^`&Fmc|wc+z?
-KrT7t-ZN?
岩岩安裝了,但我唔識點用?請問呢個係咪轉檔架呢?_j/~%^*^
係咪mp3轉mp3:P [quote]
0F2op@#j5JJ0a!V;r
岩岩安裝了,但我唔識點用?請問呢個係咪轉檔架呢?
係咪mp3轉mp3:PF"s}}:QJ]
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379877&ptid=220322][color=#999999]費事高 發表於 2010-2-10 09:50 PM[/color][/url][/size][/quote]itunes係聽音樂軟件好似唔識轉檔:redface: [quote]itunes係聽音樂軟件好似唔識轉檔:redface:Tc L XTU!u7R8V
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379885&ptid=220322][color=#999999]vbvb 發表於 2010-2-10 10:03 PM[/color][/url][/size][/quote]
係咩:P [quote]$N2[}~6WwC;L
係咩:P
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379886&ptid=220322][color=#999999]費事高 發表於 2010-2-10 10:05 PM[/color][/url][/size][/quote]
"J(a,kPTK#vWPa
:t}/\*R.Aw G |
[font=新細明體]好似都轉到嫁播[/font][font=Times New Roman, serif]..........:haha: [/font] 香港冇好歌聽:nogood:
頁:
[1]
2