有無mp3免費轉檔軟件?
我下載了一大堆mp3放進mp3機中,但居然聽不到?不論新歌舊歌,也不能播放!
mp3機並非壞掉,只係選擇性比我聽歌:angry:
大家有何方法教我一下呢? Pw$Cj-ja'A it
使唔使再轉檔呢? [quote]我下載了一大堆放進中,但居然聽不到?gCM|0u#d&s
不論新歌舊歌,也不能放!(r#Hhl0F(}r
mp3機並非壞掉,只係選擇性比我聽歌:angry: ^W*C@ N$t
大家有何方法教我一下呢?,sd2mt(~7Y[
使唔使再轉呢? ...!R pNL&O[
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379214&ptid=220322][color=#999999]費事高 發表於 2010-2-9 08:02 PM[/color][/url][/size][/quote]mp3機播唔到mp3檔甘吹帳:haha: [quote]mp3機播唔到mp3檔甘吹帳:haha:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379218&ptid=220322][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-2-9 08:05 PM[/color][/url][/size][/quote]fgK3Y`P{ k
十首有二三首播唔到,不論新與舊歌,同一對待:haha:
但又唔到我楂主意,係部mp3機自己話事:haha: F'{!Tj ZBd
mp3...智能叛變:redface: [quote]Z4c3Y\ ]+g
十首有二三首播唔到,不論新與舊歌,同一對待:haha:
但又唔到我楂主意,係部mp3機自己話事:haha:
mp3...智能叛變:redface:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379224&ptid=220322][color=#999999]費事高 發表於 2010-2-9 08:34 PM[/color][/url][/size][/quote]hq"iq!ENbJ1K~P
t$m7q0XD!If(kAt1E8~
i-tune 得唔得? IPOD?? 頑皮數碼音樂:naughty: [quote]IPOD??R;G!h,R_T5~ p
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379234&ptid=220322][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-2-9 09:00 PM[/color][/url][/size][/quote]Nc CBy
no;) 普通mp3機:P
[quote]
+H Z~%{A HW
i-tune 得唔得?2}a+HZ| nS7ma
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379226&ptid=220322][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-2-9 08:38 PM[/color][/url][/size][/quote]*Q$y?_-e#P;knt
中文係咩? [quote]頑皮數碼音樂:naughty: