試水擱淺河中央 兩棲巴士出洋相
[i=s] 本帖最後由 mycar422 於 2010-2-10 03:40 PM 編輯 [/i]^+?I"G1?}Ck7RF1H3MH}w
[url=http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100210&sec_id=15335&subsec_id=10943028&art_id=13716494]http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100210&sec_id=15335&subsec_id=10943028&art_id=13716494[/url]/gN9X~[4Pk3K v
水陸兩棲巴士,是新時代的新交通工具。但一架兩棲巴士前日(周一)在英國試水時,竟然在水中央擱淺了。!f$i}4kqu&f&AW
這架巴士由荷蘭製造,價值 70萬鎊( 849萬港元),可載 50名乘客。巴士公司 Stagecoach希望引入它,來往蘇格蘭地區一水之隔的倫弗魯鎮和揚克鎮,在下月取代該區有 500年歷史的渡輪服務。
但出師未捷,前日兩棲巴士在克萊德河試水時,駛進河中不足一小時就擱淺了。巴士公司發言人指出,這是因為「機件中的懸掛系統出現問題,氣袋彈了出來」。兩棲巴士的外殼用特別物料製造,駛進水中後就會利用水力噴射系統行駛。 W qW.xqILvMP[
[b][size=4][color=red]這個發明得唔得架﹖[/color][/size][/b] 英國太落後啦:giveup: 哈哈哈~好搞笑~~ 失禮街坊:D [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379861&ptid=220412]4#[/url] [i]費事高[/i] [/b]wZi H{]+hR
更加失禮國際 [quote] 4# 費事高
更加失禮國際
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379882&ptid=220412][color=#999999]vbvb 發表於 2010-2-10 09:57 PM[/color][/url][/size][/quote]ia.pD@3[3I
無問題:D ,rOe`4E
失禮國際...香港經常都表演實大家睇,
英國佬...點跟得上香港:win: 這架巴士由荷蘭製造,價值 70萬鎊( 849萬港元),可載 50名乘客﹖t\][)g
萬一到時唔用得就真係失禮死咯! [quote]/n ^2_fxT/\ j
無問題:D zg#wi(}l.I'm.{:b
失禮國際...香港經常都表演實大家睇,
英國佬...點跟得上香港:win:Q4R1vNL2x5?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379889&ptid=220412][color=#999999]費事高 發表於 2010-2-10 10:10 PM[/color][/url][/size][/quote]香港又比唔上大陸:secret: 失禮死人 英國近年已經冇乜突破 so funny~~ :D [quote]香港又比唔上大陸:secret:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379945&ptid=220412][color=#999999]vbvb 發表於 2010-2-10 11:31 PM[/color][/url][/size][/quote] pl&D pXGDx#~;N
大陸已經達到[國際水平],K0Qm8o Vn#k3H"u
好多大國都望塵莫及.....:win: }M[h5SCYMs
我稱讚緊祖國,絕對唔係顛覆國家:win: 笑鬼死啊...................
頁:
[1]