娛樂滿紛 26FUN's Archiver

偉華 發表於 2010-2-10 04:18 PM

兜售懷疑賊贓被拒3少年殺回收店 2爺孫

[i=s] 本帖最後由 偉華 於 2010-2-10 04:32 PM 編輯 [/i]
T-N [6|B,XNu*l
Q0{*_:p0dMH N~ [color=royalblue][b][size=4]而家的細佬真兇殘﹖殺人不恐懼嗎﹖[/size][/b]
2^'z+M8o+m{.to.aI [/color][url=http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100210&sec_id=15335&subsec_id=15336&art_id=13716470]http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100210&sec_id=15335&subsec_id=15336&art_id=13716470[/url] b7Y;VL K5G!e`/Z~4w
湖南三名初中男生,為報復一名六旬廢品回收老闆多次拒收他們的貨品,竟殘忍地殺死老闆兩爺孫,並消滅罪證,次日更若無其事如常上學、到網吧上網。
Ve,t&E3vht2x{ 割喉殺死 9歲孫
o2N8c^c"SW 案發於上月 23日晚 7時,攸縣 14歲男生陳力和同學陳昌( 12歲)、袁平( 15歲)拿了一些金屬品,準備賣給從事廢品回收的老闆陳福春( 62歲)。陳福春說每斤只給 0.5元(人民幣.下同),但三人硬要賣 0.6元。8KXn"F+OK?:c Hp l
雙方為價錢爭持之際,陳力要求老人 9歲的男孫成成帶他上廁所,隨後,他突然拿出一把生果刀割斷成成的喉嚨致死,再返回屋內關燈。此時,一名同學抱着老人並扯他的頭髮,另一名抓住老人的腳,喪心病狂的陳力用刀狂刺對方,老人最終不支倒在血泊中。三人繼而偷去老人身上的 300元,還把兇器洗乾淨藏好,再把沾滿血迹的衣服洗淨。uP6Z ~pi!l[7Qh
案發後次日,三人如常上課,還拿偷來的錢到網吧上網。公安其後將三人拘捕。據悉,陳力經常拿金屬品賣給陳福春,但老人疑是賊贓,多次拒收,陳自此懷恨在心,伺機報復。

艾官 發表於 2010-2-10 05:06 PM

真係夠膽死~!!:mad:

kuru 發表於 2010-2-10 07:40 PM

為左1亳子殺人, 屋企冇能力教冇錢就唔好生個累人累物既人渣出黎喇

vbvb 發表於 2010-2-10 08:18 PM

完全係社會渣滓:mad:

費事高 發表於 2010-2-10 10:44 PM

一角幾毫二條命,大陸人命真係十分唔值錢:angry:

vbvb 發表於 2010-2-10 11:33 PM

呢類案係咪判死刑?

mycar422 發表於 2010-2-10 11:59 PM

小小年紀兇殘成咁﹖為了一角幾分可以殺人﹖太可怕!內陸有死刑喎!但佢地還未成年,不知會否判死刑呢﹖

vbvb 發表於 2010-2-11 12:56 AM

[quote]小小年紀兇殘成咁﹖為了一角幾分可以殺人﹖太可怕!內陸有死刑喎!但佢地還未成年,不知會否判死刑呢﹖
8_4@C;SIS@t@#A [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3379967&ptid=220415][color=#999999]mycar422 發表於 2010-2-10 11:59 PM[/color][/url][/size][/quote]鎖佢地幾十年加以強迫教育

費事高 發表於 2010-2-11 02:47 AM

[i=s] 本帖最後由 費事高 於 2010-2-11 02:48 AM 編輯 [/i]
aa/Y1IP*N
%Z%l v}4M [quote]鎖佢地幾十年加以強迫教育?4kA,z-|;x^i@q A
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3380012&ptid=220415][color=#999999]vbvb 發表於 2010-2-11 12:56 AM[/color][/url][/size][/quote]
[7? M#Yd,[i|yk{W /a1G5Q'S8NL4V
大陸又點會同你浪廢食物白養廢人?
"wKL t \7gL"f;} 捉出去槍斃嘥一粒子彈好過白白咁養佢地幾十碌,
9R S ]d:PK(o(i6G3h 最好就強逼佢地買子彈,斗零都唔蝕比佢,
'QOd m.E 如果唔自己比錢買子彈,無問題...W5]8UQ M V|-z%@b(s2K
槍決時候,私人送多幾飛比你,因為...粒粒都打唔中要害,
,a1?&w)xs:}rx)A 等你死都死得辛苦過人:win:

lamfung2009 發表於 2010-2-11 09:40 AM

[quote]2jcYS)^k1e
!{|!v(A+F*PRt
大陸又點會同你浪廢食物白養廢人?$][{J meR6X8Y#P
捉出去槍斃嘥一粒子彈好過白白咁養佢地幾十碌,
O*b i;C*L'l"? 最好就強逼佢地買子彈,斗零都唔蝕比佢,!?u\ N.k*v%`E`D
如果唔自己比錢買子彈,無問題...}Mz5NR*^
槍決時候,私人送多幾飛比你,因為...粒粒都打唔中要害,
'i+C)j:e-y 等 ...9y z r X ?)^?S.c
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3380047&ptid=220415][color=#999999]費事高 發表於 2010-2-11 02:47 AM[/color][/url][/size][/quote]'V$]La+@*t+qqG
除左咁,仲可以用埋佢地的心肝脾肺腎捐比有需要的人,咁就廢物利用!

vbvb 發表於 2010-2-11 02:14 PM

[quote]*? {0a6Z'e&Y
除左咁,仲可以用埋佢地的心肝脾肺腎捐比有需要的人,咁就廢物利用!6w1VPzR
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3380097&ptid=220415][color=#999999]lamfung2009 發表於 2010-2-11 09:40 AM[/color][/url][/size][/quote]!n.D#D:H0Z nl
[size=5]廢物利用[/size] ← 呢句好正:win:

魚佬 發表於 2010-2-11 02:48 PM

有冇搞錯 :eek:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.