娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lamfung2009 發表於 2010-2-15 11:17 AM

新相識印度漢 闖入房施暴

[b][size=4][color=indigo]明知一人孤身旅行,都無安全意識,還被人入房,自招![/color][/size][/b]5q bsB:bq0}
[url=http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100215&sec_id=4104&subsec_id=11867&art_id=13731952]http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100215&sec_id=4104&subsec_id=11867&art_id=13731952[/url]
J0G E/P)~ vIl)c 【本報訊】一名本港女子,報稱日前獨自前往泰國芭堤雅旅遊時,在旅館被新相識印度籍工程師,藉詞為她按摩闖進房間予以施暴,事後她向當地警方報案卻未獲處理,鑑於機票到期被迫返港,女事主表示考慮向本港警方備案和向駐港泰國總領事館投訴。
P n6P nc8Z n f o
G:j"x o2t0G`;p"w#Us%B 泰警只問金錢損失
G.^ {gw 受害人年約 30多歲,原任職製衣行業,近期失業遂獨自前往泰國芭堤雅自由行遊玩。她聲稱本月初在深圳上機,抵曼谷坐車前往芭堤雅,與兩名在機上認識的內地女子入住同一旅館 Ice Inn,數日後兩名新友人先行離開。之後女事主認識一名印度籍男房客,他自稱工程師,並懂得按摩,曾在酒店公眾地方示範,兩人談得投契交往。 S]A\;qGX{ S
本月 8日早上,該印漢敲女事主房間,藉詞替她按摩強行入房,她曾用英語表示沒有性愛,印漢答允豈料趁機向她施暴。2]B6k&b\9~A3z3@
完事後,該印漢離去,女事主驚魂甫定後前往當地警署報案,惟警署內一名便裝警員向她錄取口供時,只不停問她是否有金錢損失,對她被強姦一事顯得毫不關心及未作處理,亦沒有派員隨她回旅館調查,連口供紙亦沒有給她。其後她返回旅館時,發覺涉案印漢已結賬離開旅館。
x8t k] ?P`t 她事後曾再在曼谷向中國駐當地領事館求助,但領事館職員了解後,發覺當地警署並未有正式接受她被施暴報案,職員建議及勸女事主折返芭堤雅再報案和驗身。a,PH&VY)x7K&sj
女事主稱,由於機票已到期,她被迫本月 12日離開泰國,對自己受侵犯一事徬徨無助,她考慮向本港警方備案和[url=http://hk.ndx.nextmedia.com/DFA/rdr.cfm?q=7471F300F9C102D479A5B72B443DC848E732FAAB7C3AE86D9DA096D57CA39EF565613DC8263F6B36D239645BD95458AEBFC2961EDADCC173FAC8160BA0E8469D305CD6D1A2D9A3515387185537732FA09A76794193A15EBDB3169257EA4AA102C93E2AF96820453153F3AEA3FC94711FDC58789033F6BA7F3E40D95DAA46AF78F85DFD76A725262F68A7A4150CDEFF4C676E6965CFFA851A20E541D07324A1B2&ndxRef=http%3A%2F%2Fhk.apple.nextmedia.com%2Ftemplate%2Fapple%2Fart_main.php%3Fiss_id%3D20100215%26sec_id%3D4104%26subsec_id%3D11867%26art_id%3D13731952&CFID=8330682&CFTOKEN=8a977f65cda83ef7-CF8B5E90-FE8A-55F7-EEA2C116B94EB91B&ndxDEST=http://ad.doubleclick.net/clk;221564361;45150021;n?[url]http://www.osim.com/HKC/home.aspx[/url]][color=#0000ff]農曆J7W$?p LNi8n8[c^
[/url][/color]假期後前往泰國駐港總領事館投訴及尋求協助,希望有關方面能盡快將涉案印度漢繩之於法。

中國心 發表於 2010-2-15 05:51 PM

[b][size=4][color=indigo]明知一人孤身旅行,都無安全意識,還被人入房,自招!
g,h:La [L
OME!P7q 絕對同意:angry:$V~;[0a,VL.j+d
[/color][/size][/b]

e_e 發表於 2010-2-15 07:05 PM

[quote]明知一人孤身旅行,都無安全意識,還被人入房,自招!Q"G`,vk[
m(fd+P(D.LL6W q
絕對同意:angry: Q"nu${5u'YE$u g!N:Ixb

I"g"vzik [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3382242&ptid=220733][color=#999999]中國心 發表於 2010-2-15 05:51 PM[/color][/url][/size][/quote]Og&@Cr[
不能這麼說 , 佢無安全意識係一件事 , 但唔=應該比人姦 ...

vbvb 發表於 2010-2-15 09:39 PM

引狼入室:noway:

kuru 發表於 2010-2-16 06:53 PM

[quote]明知一人孤身旅行,都無安全意識,還被人入房,自招!
{e`7?&fL'H+F2oNn` %X%z-_O/m
絕對同意:angry:;S+r4w4w+L#RC+mML

J"w.[lN}7|'l{vF*h [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3382242&ptid=220733][color=#999999]中國心 發表於 2010-2-15 05:51 PM[/color][/url][/size][/quote] Qv9Bbx9B
JB:g EIL8uT+K.g i
好同意, 明知1個人就小心d喇, 亂咁識人,
w*iP L sWI 同埋係外國好多時警察都幫唔到你

vbvb 發表於 2010-2-16 08:40 PM

[quote]4C0ox+G7A9Z"D1@

@!@W3ni 好同意, 明知1個人就小心d喇, 亂咁識人,,l E5l"e&}F9ZLZ\0A
同埋係外國好多時警察都幫唔到你4`M&dV'Aq!I!g
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3382759&ptid=220733][color=#999999]kuru 發表於 2010-2-16 06:53 PM[/color][/url][/size][/quote]好明顯而家泰警唔幫啦:naughty:

kuru 發表於 2010-2-18 07:32 PM

[quote]好明顯而家泰警唔幫啦:naughty:xo3ced;X^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3382821&ptid=220733][color=#999999]vbvb 發表於 2010-2-16 08:40 PM[/color][/url][/size][/quote]
)n4m B8p-ar+Q?t&b ob`W"`0~ic
好明顯係唔幫

smmen3 發表於 2010-2-18 07:49 PM

無其不有......

£isa 發表於 2010-2-18 08:13 PM

有人獻欣勤就招人上門的蠢女人:sleep:

e_e 發表於 2010-2-18 09:03 PM

以下一句係幫女性同胞講既 :
l'dqF!e"[` 鬼唔望你死馬蘭奴 , 比你d基佬捅爆屎眼

slwong3 發表於 2010-2-19 09:22 AM

[quote]以下一句係幫女性同胞講既 :aB5};s Q/F,o]
鬼唔望你死馬蘭奴 , 比你d基佬捅爆屎眼Q]:G-H u3n v@?F g
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3384031&ptid=220733][color=#999999]e_e 發表於 2010-2-18 09:03 PM[/color][/url][/size][/quote]
#f `\I3f&k
_"][)fz`y ^ok)R honestly....even you're a man, if you are traveling to different country, will you let an unknown woman just go into your room and do massage for you on the bed?
'q4SocfMR r
,rP0i A AoR3i (unless you are paying for it....)

小小種子 發表於 2010-2-19 06:56 PM

[quote]明知一人孤身旅行,都無安全意識,還被人入房,自招!4b YV9X(y2v"t
]'V D4{#a+DT9|
絕對同意:angry:9l\@2DL+U-m

6h;@+tfZ1EjQ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3382242&ptid=220733][color=#999999]中國心 發表於 2010-2-15 05:51 PM[/color][/url][/size][/quote]
}+j&ac^ ;]s(i2TT(`g
你自己睇清楚d  「係強行入房」1Yx^B%S^PH/m#L
一個男人強行入房  女事主點樣阻止??

霞o青^^ 發表於 2010-2-19 08:45 PM

[i=s] 本帖最後由 霞o青^^ 於 2010-2-19 08:46 PM 編輯 [/i]
zaJ8\bfvg
`'x\W H%sYy [quote] z(G2Eila

5? zP6P[ 你自己睇清楚d  「係強行入房」
q\C!aT5weP4d]F 一個男人強行入房  女事主點樣阻止??
Ie-K @"z(\!V%O^ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3384476&ptid=220733][color=#999999]小小種子 發表於 2010-2-19 06:56 PM[/color][/url][/size][/quote]\&LtM'dL(_'iT/H
強行入房即係賊類匪徒, 難度佢就只識順哂匪徒意?唔識反抗?唔識打電話求助?

小小種子 發表於 2010-2-21 04:28 AM

[quote]
R~G/MBv 強行入房即係賊類匪徒, 難度佢就只識順哂匪徒意?唔識反抗?唔識打電話求助?kQ-?9RU8Qj1OH!m+[
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3384488&ptid=220733][color=#999999]霞o青^^ 發表於 2010-2-19 08:45 PM[/color][/url][/size][/quote]!h#rK#P&|

4_/REF6}4TVF 閣下既邏輯太強 我無言以對
k^rS`7? 只係好奇問一個問題,
C7A4`V P/Yn'Z:]} 如果個個女人都可以係危急關頭反抗同打電話求助  就唔洗咁多悲劇發生啦
&h~0rX:TU0ivi 再者  人係應該有自律  男人利用暴力強姦女人就係唔岩 `[$Kf6\g
你咁樣講 難度個女人冇反抗就係女人既錯??
M2R?D:G tn|&d+R-w 你唔好反問我 話條女唔反抗就姐係順從個強姦犯呀
Y/Cx8m }}+V Zr[ k X
好心d人 都唔知係咩價值觀黎
-L2k9? x+e2C\/[ 本末倒置 個腦連盛草也不如

中國心 發表於 2010-2-21 09:09 PM

[quote]
0Ob^Fe%L8s 好心d人 都唔知係咩價值觀黎4S'x*Y1G)RDTO#Zp
本末倒置 個腦連盛草也不如
m M#? Rh [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3385295&ptid=220733][color=#999999]小小種子 發表於 2010-2-21 04:28 AM[/color][/url][/size][/quote]y5w0C3h i!Mb
w(_1V;g#MX
強姦犯罪無可恕, 但這裡討論的是[b]女事主是否自招此果[/b]...
S}4X)g$o[5P6Z3FpL j@ i*~ lT6l
如果女事主沒透露自已的房間號碼此事就不會發生.
ApA:l$nO q0k 專家曾經作過調查認為要成功強姦一個死力反抗的人機會幾乎是零
8{5W0x(b%e6c3g 除非強暴者用武力制服(令到對方不醒入事或半昏迷狀態)
7JE|B0?U9C5ub5X 才有機會完成暴力強姦行動."I&yw#pRT2~4U
但案情未有指出女事主有受傷.....yvc(i/` Vn T4[O

)ZnVQfmr2E 7q1C"~e\ M&INnK
況且相信閣下並不在出事房內現場, 房內發生的真實情形你好清楚?]NiN ~"J!p v)e
憑什麼用以上的說話諷刺版友呢請問?

e_e 發表於 2010-2-21 09:17 PM

[quote] o!|x6O%cL A'X1B

/S'{]_b Y 強姦犯罪無可恕, 但這裡討論的是女事主是否自招此果...2X`6t^4?4RI!\

bTQi ]:~ 如果女事主沒透露自已的房間號碼此事就不會發生.
WvuJPjZ 專家曾經作過調查認為要成功強姦一個死力反抗的人機會幾乎是零:V7f4N_ER&k
除非強暴者用武力制服(令到對方不醒入事或 ...
F(`b)`7s e.r-S [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3385578&ptid=220733][color=#999999]中國心 發表於 2010-2-21 09:09 PM[/color][/url][/size][/quote]
5K[:Gv r @8FZM 都係果句 : 祝你去旅行比基佬桔

中國心 發表於 2010-2-21 09:41 PM

[i=s] 本帖最後由 中國心 於 2010-2-21 09:44 PM 編輯 [/i]
6x7jSi$T(v Gd QG B"W;?'j[
[quote]
X#An_PK1RIm 都係果句 : 祝你去旅行比基佬桔}y!Tw1O
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3385587&ptid=220733][color=#999999]e_e 發表於 2010-2-21 09:17 PM[/color][/url][/size][/quote]VG_N;n^-kIj5~e\-F
你d意識咁污衊, 拮都拮你先la基佬
bI,wOM%^1|
7EvMX%Wl \$q what the hell is 桔?   學識打字先出聲la基佬

中國心 發表於 2010-2-21 09:53 PM

[i=s] 本帖最後由 中國心 於 2010-2-21 10:00 PM 編輯 [/i]'} QRtrq%EW
ro qn;k$]?%[4J%{
[quote]gQ pH.`N O
都係果句 : 祝你去旅行比基佬桔
&Hr*z-CBp2v%aOV [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3385587&ptid=220733][color=#999999]e_e 發表於 2010-2-21 09:17 PM[/color][/url][/size][/quote]YU(A([ R_~7sfP}
討論歸討論, 但用穢言相向非君子所為"X#l2iJB]A3q(E
我會向版務處投訴

小小種子 發表於 2010-2-21 11:08 PM

[i=s] 本帖最後由 小小種子 於 2010-2-21 11:15 PM 編輯 [/i]8lB"~vsW
0[/_`&ofJo_:f3w/V5~$A
[quote]$i/M;Zq@Nq _
'zu&W-{M$niS
強姦犯罪無可恕, 但這裡討論的是女事主是否自招此果...9|8inO#\s

4w yh1Z!j Z 如果女事主沒透露自已的房間號碼此事就不會發生.tui.E4]3R+q0{z MR
專家曾經作過調查認為要成功強姦一個死力反抗的人機會幾乎是零
yv:k%d8@M 除非強暴者用武力制服(令到對方不醒入事或 ...TTe'H `
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3385578&ptid=220733][color=#999999]中國心 發表於 2010-2-21 09:09 PM[/color][/url][/size][/quote]4ook"odM4Q
師兄 我睇你打d字真係睇到躁躁地
]a/X&F(a^"rr2b 首先, 我唔敢相信你話個女仔「是否自招此果」&N#dO"\N6i;J8E
個阿差要強姦佢 個女仔反而要反思自己係咪自招惡果??`$~C)pgu.J)DK
你冇病呀可?  (nA@ Vj9{8Su5n
我明了  可能個女仔生得靚  所以自招惡果i` u.Uj }"V6]
黎緊d會考通識科試題搵你改卷一流添1`5j*m"Ezx
都唔知點解而家d人思維點解搞成咁
WpitvyB2^p2q 係咪你比女人玩  對女人因愛成恨呀?
'^ a/U2[nK
1MJ"^]F'N 仲有 你問我係咪好清楚房間既情形?  你又好清楚嗎?RFh;i;?KQ[
我未試過強姦人 唔知道原來一定要令女仔陷入昏迷或半昏迷先可以強姦到人
f)D J7C9U4f8n%Td 可能師兄你衰過老強岩岩出番黎分享自己既戰績  細佬自知呢方面經驗欠奉0X#A gDW#\AN
g9t%\`0^
最後, 你話報導冇話女仔有傷  咁可以代表d乜??
!jRQKB k%G _^l 可以代表條女係自願比人扑? 繼而將責任推向個女仔上面?? ^8Y vU7x(gB C
你條仆街 我出得呢個post預左比人扣分  但見到你個腦殘撚到咁
r.Y/vD!l@6VU.[ 實在唔忍心睇住師兄你錯落去

中國心 發表於 2010-2-22 12:11 AM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3385658&ptid=220733]19#[/url] [i]小小種子[/i] [/b]7L_pr:u x i*t+Z
哈哈哈哈,  你打一大堆廢字都唔知up乜 :D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.