娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lamfung2009 發表於 2010-2-15 11:17 AM

新相識印度漢 闖入房施暴

[b][size=4][color=indigo]明知一人孤身旅行,都無安全意識,還被人入房,自招![/color][/size][/b]d*FG)QM%x.\Qe.^
[url=http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100215&sec_id=4104&subsec_id=11867&art_id=13731952]http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100215&sec_id=4104&subsec_id=11867&art_id=13731952[/url]
s2s1?$h9{[.oP A 【本報訊】一名本港女子,報稱日前獨自前往泰國芭堤雅旅遊時,在旅館被新相識印度籍工程師,藉詞為她按摩闖進房間予以施暴,事後她向當地警方報案卻未獲處理,鑑於機票到期被迫返港,女事主表示考慮向本港警方備案和向駐港泰國總領事館投訴。
.Z o7q4B.a/wHka U4z K D&q)le
泰警只問金錢損失
+t+n\,N a 受害人年約 30多歲,原任職製衣行業,近期失業遂獨自前往泰國芭堤雅自由行遊玩。她聲稱本月初在深圳上機,抵曼谷坐車前往芭堤雅,與兩名在機上認識的內地女子入住同一旅館 Ice Inn,數日後兩名新友人先行離開。之後女事主認識一名印度籍男房客,他自稱工程師,並懂得按摩,曾在酒店公眾地方示範,兩人談得投契交往。
lhu4@%[ n.\ 本月 8日早上,該印漢敲女事主房間,藉詞替她按摩強行入房,她曾用英語表示沒有性愛,印漢答允豈料趁機向她施暴。
;]oA0R$]1y"^8[;E*Q%K,K 完事後,該印漢離去,女事主驚魂甫定後前往當地警署報案,惟警署內一名便裝警員向她錄取口供時,只不停問她是否有金錢損失,對她被強姦一事顯得毫不關心及未作處理,亦沒有派員隨她回旅館調查,連口供紙亦沒有給她。其後她返回旅館時,發覺涉案印漢已結賬離開旅館。
uh:Ny(HRje 她事後曾再在曼谷向中國駐當地領事館求助,但領事館職員了解後,發覺當地警署並未有正式接受她被施暴報案,職員建議及勸女事主折返芭堤雅再報案和驗身。 \ j9C5b"dN0k(K
女事主稱,由於機票已到期,她被迫本月 12日離開泰國,對自己受侵犯一事徬徨無助,她考慮向本港警方備案和[url=http://hk.ndx.nextmedia.com/DFA/rdr.cfm?q=7471F300F9C102D479A5B72B443DC848E732FAAB7C3AE86D9DA096D57CA39EF565613DC8263F6B36D239645BD95458AEBFC2961EDADCC173FAC8160BA0E8469D305CD6D1A2D9A3515387185537732FA09A76794193A15EBDB3169257EA4AA102C93E2AF96820453153F3AEA3FC94711FDC58789033F6BA7F3E40D95DAA46AF78F85DFD76A725262F68A7A4150CDEFF4C676E6965CFFA851A20E541D07324A1B2&ndxRef=http%3A%2F%2Fhk.apple.nextmedia.com%2Ftemplate%2Fapple%2Fart_main.php%3Fiss_id%3D20100215%26sec_id%3D4104%26subsec_id%3D11867%26art_id%3D13731952&CFID=8330682&CFTOKEN=8a977f65cda83ef7-CF8B5E90-FE8A-55F7-EEA2C116B94EB91B&ndxDEST=http://ad.doubleclick.net/clk;221564361;45150021;n?[url]http://www.osim.com/HKC/home.aspx[/url]][color=#0000ff]農曆
3Q:V(E \![ D9yN [/url][/color]假期後前往泰國駐港總領事館投訴及尋求協助,希望有關方面能盡快將涉案印度漢繩之於法。

中國心 發表於 2010-2-15 05:51 PM

[b][size=4][color=indigo]明知一人孤身旅行,都無安全意識,還被人入房,自招!
K l7[|V8Z_ ~N
g6Y2{l(v`?v:e1j w 絕對同意:angry:
[D5T?kdq\Z [/color][/size][/b]

e_e 發表於 2010-2-15 07:05 PM

[quote]明知一人孤身旅行,都無安全意識,還被人入房,自招!#AZLg/V7^3jy1bV
5g,{ORL+M6X
絕對同意:angry:
jH7E6G-r6eC` l?K s9N+K-T4XQ
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3382242&ptid=220733][color=#999999]中國心 發表於 2010-2-15 05:51 PM[/color][/url][/size][/quote]
GB;~W J(Ex}9t 不能這麼說 , 佢無安全意識係一件事 , 但唔=應該比人姦 ...

vbvb 發表於 2010-2-15 09:39 PM

引狼入室:noway:

kuru 發表於 2010-2-16 06:53 PM

[quote]明知一人孤身旅行,都無安全意識,還被人入房,自招!
py+UqAy u? 8{a _zsfR
絕對同意:angry:+N;@-\6d$fJ8b!YL

Z&zBI*Y6FU [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3382242&ptid=220733][color=#999999]中國心 發表於 2010-2-15 05:51 PM[/color][/url][/size][/quote]
NHXME3l-p'M4Mi
]&Fvx y p5Y+A,o+E0M 好同意, 明知1個人就小心d喇, 亂咁識人,
:J!eS!v$INb 同埋係外國好多時警察都幫唔到你

vbvb 發表於 2010-2-16 08:40 PM

[quote]
9B^,^8Gub H6W 0sn|p3[b8?
好同意, 明知1個人就小心d喇, 亂咁識人,+e7~PEgn
同埋係外國好多時警察都幫唔到你*W!Moe4Ano9suL
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3382759&ptid=220733][color=#999999]kuru 發表於 2010-2-16 06:53 PM[/color][/url][/size][/quote]好明顯而家泰警唔幫啦:naughty:

kuru 發表於 2010-2-18 07:32 PM

[quote]好明顯而家泰警唔幫啦:naughty:
}7aQ'nG]v"?"\ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3382821&ptid=220733][color=#999999]vbvb 發表於 2010-2-16 08:40 PM[/color][/url][/size][/quote]
qlaW.pkB 9qmLsCPkAR'|bx
好明顯係唔幫

smmen3 發表於 2010-2-18 07:49 PM

無其不有......

£isa 發表於 2010-2-18 08:13 PM

有人獻欣勤就招人上門的蠢女人:sleep:

e_e 發表於 2010-2-18 09:03 PM

以下一句係幫女性同胞講既 :
:o ba1? M.aF 鬼唔望你死馬蘭奴 , 比你d基佬捅爆屎眼

slwong3 發表於 2010-2-19 09:22 AM

[quote]以下一句係幫女性同胞講既 :
-Z]gaR 鬼唔望你死馬蘭奴 , 比你d基佬捅爆屎眼O,`u4Ejx3^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3384031&ptid=220733][color=#999999]e_e 發表於 2010-2-18 09:03 PM[/color][/url][/size][/quote]
Pb ?-M j5~;s+E d N sU3awon
honestly....even you're a man, if you are traveling to different country, will you let an unknown woman just go into your room and do massage for you on the bed?3c9c!p|z o*kCg\
*k)T$IErj8J
(unless you are paying for it....)

小小種子 發表於 2010-2-19 06:56 PM

[quote]明知一人孤身旅行,都無安全意識,還被人入房,自招!.Go8^RC'E
8T5K8}^v
絕對同意:angry:
j6D/g hFK
~ }$`ut.Q'rb Bs [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3382242&ptid=220733][color=#999999]中國心 發表於 2010-2-15 05:51 PM[/color][/url][/size][/quote].d jV5G p

)] O$\%Lxl&Q 你自己睇清楚d  「係強行入房」+G K A8@8rf!~ Qoi
一個男人強行入房  女事主點樣阻止??

霞o青^^ 發表於 2010-2-19 08:45 PM

[i=s] 本帖最後由 霞o青^^ 於 2010-2-19 08:46 PM 編輯 [/i]
p U"Q2Az;fy k'A
b`W0Oi5N!v{ [quote]
w*z,k;r`}
5fPQ!Q1V$Y Zn 你自己睇清楚d  「係強行入房」
tWK(u b 一個男人強行入房  女事主點樣阻止??
:l;i1X-s$n#w/Wbd [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3384476&ptid=220733][color=#999999]小小種子 發表於 2010-2-19 06:56 PM[/color][/url][/size][/quote]
1m _-P!K!}%FmA 強行入房即係賊類匪徒, 難度佢就只識順哂匪徒意?唔識反抗?唔識打電話求助?

小小種子 發表於 2010-2-21 04:28 AM

[quote]
GrQc)Ki&n8l 強行入房即係賊類匪徒, 難度佢就只識順哂匪徒意?唔識反抗?唔識打電話求助?RDg[ E'W;z&w
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3384488&ptid=220733][color=#999999]霞o青^^ 發表於 2010-2-19 08:45 PM[/color][/url][/size][/quote]
)dok0X&m8iN~ z {
N m,D4JU nQkq#p 閣下既邏輯太強 我無言以對
]r7z&Sof@5Q 只係好奇問一個問題, O V p)d3jb6` T1t
如果個個女人都可以係危急關頭反抗同打電話求助  就唔洗咁多悲劇發生啦
J3mIk8`hS"W 再者  人係應該有自律  男人利用暴力強姦女人就係唔岩
$Q!I1`(O2N 你咁樣講 難度個女人冇反抗就係女人既錯??
3]w&{ ]*M&iv6? 你唔好反問我 話條女唔反抗就姐係順從個強姦犯呀j7K-w4zT
"nx&dd f%_0PQ;_&^Y2Q
好心d人 都唔知係咩價值觀黎 l6E+A MN
本末倒置 個腦連盛草也不如

中國心 發表於 2010-2-21 09:09 PM

[quote]I|$oz)AJI.M#]
好心d人 都唔知係咩價值觀黎
9Y$TX@N#\ 本末倒置 個腦連盛草也不如*RX:TwCY&U Q7bvW
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3385295&ptid=220733][color=#999999]小小種子 發表於 2010-2-21 04:28 AM[/color][/url][/size][/quote] Tv0G]xB-]jyQ
5ue1z"e1`@'?Y-HKdM
強姦犯罪無可恕, 但這裡討論的是[b]女事主是否自招此果[/b]...
H$Yc:rv v9z8xNy7C
如果女事主沒透露自已的房間號碼此事就不會發生.d6|+jq\"Bk
專家曾經作過調查認為要成功強姦一個死力反抗的人機會幾乎是零3Si6Y@ q,rL$a1W KC%Y
除非強暴者用武力制服(令到對方不醒入事或半昏迷狀態)
1Ltk$KK,u 才有機會完成暴力強姦行動."Q B:o6} vm5oz s|
但案情未有指出女事主有受傷.....1^9?|&y;RX

(Hg!R5D6C6EH)jL We 8z+E8gF U4k[{
況且相信閣下並不在出事房內現場, 房內發生的真實情形你好清楚?
S+V SCec6T5I3T 憑什麼用以上的說話諷刺版友呢請問?

e_e 發表於 2010-2-21 09:17 PM

[quote]6[ v1q GD&{

.G O|bg 強姦犯罪無可恕, 但這裡討論的是女事主是否自招此果...(c E&o'Lv_+m6G

I4}r0XNi Zhw 如果女事主沒透露自已的房間號碼此事就不會發生.
,@[^:@'s:fo&M;a 專家曾經作過調查認為要成功強姦一個死力反抗的人機會幾乎是零X`of:t
除非強暴者用武力制服(令到對方不醒入事或 ...
9m%jb ~[)b(i [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3385578&ptid=220733][color=#999999]中國心 發表於 2010-2-21 09:09 PM[/color][/url][/size][/quote]N*h^:QqH0[2nx
都係果句 : 祝你去旅行比基佬桔

中國心 發表於 2010-2-21 09:41 PM

[i=s] 本帖最後由 中國心 於 2010-2-21 09:44 PM 編輯 [/i]gs6j&Ph$pw$y

:V$X B`/HS [quote]
9G*@9R3l2h;Q 都係果句 : 祝你去旅行比基佬桔.W\e3lZBn
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3385587&ptid=220733][color=#999999]e_e 發表於 2010-2-21 09:17 PM[/color][/url][/size][/quote]E Ryvb2aS)j U
你d意識咁污衊, 拮都拮你先la基佬
)J1t.R `;sR
|#C? l%H7wK u what the hell is 桔?   學識打字先出聲la基佬

中國心 發表於 2010-2-21 09:53 PM

[i=s] 本帖最後由 中國心 於 2010-2-21 10:00 PM 編輯 [/i]
wb,a X~!J x:b'n
y[-OVI [quote]
.@Ge6Qd C,}2ez 都係果句 : 祝你去旅行比基佬桔
!zu E R{`J^.B.m [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3385587&ptid=220733][color=#999999]e_e 發表於 2010-2-21 09:17 PM[/color][/url][/size][/quote]
z$AD6Ty"o 討論歸討論, 但用穢言相向非君子所為s-p[s{1a:T `8k*{
我會向版務處投訴

小小種子 發表於 2010-2-21 11:08 PM

[i=s] 本帖最後由 小小種子 於 2010-2-21 11:15 PM 編輯 [/i]/n!l(c(W4@6G?"k8PB u+~

Ps.bE(T [quote]
GYDbw o1ty6sQ F+i K(S$OV#k
強姦犯罪無可恕, 但這裡討論的是女事主是否自招此果...7o)_^? P#Nw

CT'hc'A9R@ 如果女事主沒透露自已的房間號碼此事就不會發生.
C7['DC_gl 專家曾經作過調查認為要成功強姦一個死力反抗的人機會幾乎是零Z |.S%y'~YM
除非強暴者用武力制服(令到對方不醒入事或 ...!SO:E._6\m5f1f`oM g:p
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3385578&ptid=220733][color=#999999]中國心 發表於 2010-2-21 09:09 PM[/color][/url][/size][/quote]
:V z,IW!^? Z 師兄 我睇你打d字真係睇到躁躁地
p E| M1~'IBO 首先, 我唔敢相信你話個女仔「是否自招此果」"Gya7s~+@
個阿差要強姦佢 個女仔反而要反思自己係咪自招惡果??8i,a!X;sH:Q
你冇病呀可?  xi0Z2F4I7\.D`
我明了  可能個女仔生得靚  所以自招惡果tL,| NJ*`f P
黎緊d會考通識科試題搵你改卷一流添j]7DN ] f,C1_
都唔知點解而家d人思維點解搞成咁
e2?B.t&`o}L,Y 係咪你比女人玩  對女人因愛成恨呀?
IO~%k*da _ Z(v"E TzE
仲有 你問我係咪好清楚房間既情形?  你又好清楚嗎?2Qe~o$yJ[
我未試過強姦人 唔知道原來一定要令女仔陷入昏迷或半昏迷先可以強姦到人
!cN&^ g-Q)L 可能師兄你衰過老強岩岩出番黎分享自己既戰績  細佬自知呢方面經驗欠奉
X1gW~-y f$I&jY
{D$FWWu,~.x&~4b 最後, 你話報導冇話女仔有傷  咁可以代表d乜??
(T'No+qU'p 可以代表條女係自願比人扑? 繼而將責任推向個女仔上面??
N2LP7h#BfA6C Z 你條仆街 我出得呢個post預左比人扣分  但見到你個腦殘撚到咁5s:q:M:L.o2ceY
實在唔忍心睇住師兄你錯落去

中國心 發表於 2010-2-22 12:11 AM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3385658&ptid=220733]19#[/url] [i]小小種子[/i] [/b]
+?Z!C bT jJ:a'd;M 哈哈哈哈,  你打一大堆廢字都唔知up乜 :D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.