[quote]_9j^9v[R1H
其實就係因為每人定義唔同 , 所以未找到自己定義的人 , 就比人叫無理想 ...
問題係 , 佢地唔係無去找 , 只係未找到
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3384983&ptid=220868][color=#999999]e_e 發表於 2010-2-20 06:29 PM[/color][/url][/size][/quote]事實好多人生活都漫無目的,無計劃、無理想……莫說話如何籌措生活,能有日過日都已自覺是好事咯!!
[quote]s/yue `(O+Xi@
其實就係因為每人定義唔同 , 所以未找到自己定義的人 , 就比人叫無理想 ...jh(X9q#[|
問題係 , 佢地唔係無去找 , 只係未找到
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3384983&ptid=220868][color=#999999]e_e 發表於 2010-2-20 06:29 PM[/color][/url][/size][/quote]
T f4Z!A8@(T$]-ZT
_C+?O0R_jy0}
新年果晚重播<<千杯不醉>>(D2@5|fNH1B
吳彥祖既目標係做一個出色既法國大廚
但無奈香港冇人會欣賞佢
而x子維就要環遊世界做浪子qEJ%QRH3iv\BJb
在港人眼中又似乎係不設實際:wD dO5L|&x*m%O_
$KI#{5]#r
\C
其實我唔認同以上睇法m/\uX%RM
要有固定物業有屋住呢個係中國人獨有既文化,Ri$@4[^G
外國d人冇咩呢種文化\'O2q[`P
在中國人眼中 四處旅遊流浪係冇目標
但其他地方既人可能唔係咁睇
WH6we#y&uVs/_
目標 因人而異 只要唔係傷人利己 而又對自己有益 我認為都值得去追尋tc%m)f\f
但無奈,,,, 呢個諗法係理想化左 1Fr3[#n3WH s
係香港...冇錢就係失敗者...ZC!{*}q3WB
香港...就係個失敗既地方
[quote]
&}8`;e:dT$z r
新年果晚重播
吳彥祖既目標係做一個出色既法國大廚n^a.k
B?N
IY
但無奈香港冇人會欣賞佢
而x子維就要環遊世界做浪子 w(w@&sn5~
k
在港人眼中又似乎係不設實際tk+U0SB:Ske
vK)h_S3|eM:l
其實我唔認同以上睇法2M-`
?;y9@7RFW
要有固定物業有屋住呢個係中國人獨有既文化
外國d人冇咩 ...;?+L!ukF a ^k4b-w
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3386836&ptid=220868][color=#999999]小小種子 發表於 2010-2-24 04:03 AM[/color][/url][/size][/quote]SF$|Ydb&W
[b]香港失敗在大多數人樂於接受已經被嚴重扭曲了的價值觀......唉![/b]
[quote]`
@b w+k
香港失敗在大多數人樂於接受已經被嚴重扭曲了的價值觀......唉!6l7a([PL0nUQ-k
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3387004&ptid=220868][color=#999999]vbvb 發表於 2010-2-24 02:22 PM[/color][/url][/size][/quote]
你這又有問題了 , 那甚麼是正統價值觀???