娛樂滿紛 26FUN's Archiver

goodnicelady 發表於 2010-2-23 03:45 PM

[quote]_9j^9v[ R1H
其實就係因為每人定義唔同 , 所以未找到自己定義的人 , 就比人叫無理想 ...
(Q+^ I#@0E&M3\"NWE!L 問題係 , 佢地唔係無去找 , 只係未找到
`dWF{t^8?Z_ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3384983&ptid=220868][color=#999999]e_e 發表於 2010-2-20 06:29 PM[/color][/url][/size][/quote]事實好多人生活都漫無目的,無計劃、無理想……莫說話如何籌措生活,能有日過日都已自覺是好事咯!!

小小種子 發表於 2010-2-24 04:03 AM

[quote]s/yue`(O+Xi@
其實就係因為每人定義唔同 , 所以未找到自己定義的人 , 就比人叫無理想 ...jh(X9q#[|
問題係 , 佢地唔係無去找 , 只係未找到
jD Q)}I"xsPw7@G)z [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3384983&ptid=220868][color=#999999]e_e 發表於 2010-2-20 06:29 PM[/color][/url][/size][/quote] T f4Z!A8@(T$]-ZT
_C+?O0R_jy0}
新年果晚重播<<千杯不醉>>(D2@5|fNH1B
吳彥祖既目標係做一個出色既法國大廚
H3L4?7C`$qzR.I 但無奈香港冇人會欣賞佢
;k8Za!Q2KW(H2qv9I 而x子維就要環遊世界做浪子qEJ%QRH3iv\BJb
在港人眼中又似乎係不設實際:wDdO5L|&x*m%O_
$KI#{5]#r \C
其實我唔認同以上睇法m/\ uX%RM
要有固定物業有屋住呢個係中國人獨有既文化,Ri$@4[^ G
外國d人冇咩呢種文化\'O2q[`P
在中國人眼中 四處旅遊流浪係冇目標
!qK-\|+\ C 但其他地方既人可能唔係咁睇
3K$w0@ o` WH6we#y&uVs/_
目標 因人而異 只要唔係傷人利己 而又對自己有益 我認為都值得去追尋tc%m)f\f
但無奈,,,, 呢個諗法係理想化左   1Fr3[#n3WH s
係香港...冇錢就係失敗者...ZC!{*}q3WB
香港...就係個失敗既地方

vbvb 發表於 2010-2-24 02:22 PM

[quote]
;SZ(U5ByK/H(? &}8`;e:d T$z r
新年果晚重播
!PJp#]-{ x 吳彥祖既目標係做一個出色既法國大廚n ^ a.k B?N IY
但無奈香港冇人會欣賞佢
KV8Q+_Dd p 而x子維就要環遊世界做浪子 w(w@&sn5~ k
在港人眼中又似乎係不設實際 tk+U0SB:Ske
vK)h_S3|eM:l
其實我唔認同以上睇法2M-` ?;y9@7RFW
要有固定物業有屋住呢個係中國人獨有既文化
uy2}3y glM/@ 外國d人冇咩 ...;?+L!ukF a^k4b-w
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3386836&ptid=220868][color=#999999]小小種子 發表於 2010-2-24 04:03 AM[/color][/url][/size][/quote]SF$|Ydb&W
[b]香港失敗在大多數人樂於接受已經被嚴重扭曲了的價值觀......唉![/b]

e_e 發表於 2010-2-24 06:18 PM

[quote]` @bw+k
香港失敗在大多數人樂於接受已經被嚴重扭曲了的價值觀......唉!6l7a([PL0nUQ-k
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3387004&ptid=220868][color=#999999]vbvb 發表於 2010-2-24 02:22 PM[/color][/url][/size][/quote]
L2E$}x y 你這又有問題了 , 那甚麼是正統價值觀???Rz]n)i H*x
強調正統 , 其實=否定多元

小小種子 發表於 2010-2-24 09:58 PM

[quote]:o4iZX7AW
你這又有問題了 , 那甚麼是正統價值觀???
.oOp2FI 強調正統 , 其實=否定多元dLn&v6eb]&w_
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3387130&ptid=220868][color=#999999]e_e 發表於 2010-2-24 06:18 PM[/color][/url][/size][/quote]^@EgJ0e6c.}j;Z/v
我都想知什麼是正統價值觀
X?%MfN(m#C9G 如果連他自己也沒有明確定義
2q p}-rm(i.zA K ~-e 那只是紙上談兵

vbvb 發表於 2010-2-24 11:19 PM

有專家話不同的價值觀會產生不同的行為模式,進而產生不同的社會文化喎!:naughty:

£isa 發表於 2010-2-26 02:24 PM

[quote]W?"y8qT
你這又有問題了 , 那甚麼是正統價值觀???N&V'}*K3F4FT$W }
強調正統 , 其實=否定多元
r}2gQ+CWR eYt A e_e 發表於 2010-2-24 06:18 PM[/quote]
'zz1g Ou1l:Z
0h|!\W#q [quote]
4_!_S'y&B W&| 我都想知什麼是正統價值觀y W.Z\*X*|5j
如果連他自己也沒有明確定義
o0n;o7R7T 那只是紙上談兵
E8qo!N7L 小小種子 發表於 2010-2-24 09:58 PM[/quote]&q;^WbtVQ
唔好行歪路揾錢  <--- 這觀念就係正統價值觀~
l8pk{tg ^P+c 你們會晤會又問: "那甚麼是歪路?" 0lUfG_
:D

vbvb 發表於 2010-2-26 07:52 PM

[quote]
W:GC7o4X2{/QD 唔好行歪路揾錢  <--- 這觀念就係正統價值觀~[size=0px]# H- d0 @% \8 m. @( m" I[/size]
Y)x8Mq QP [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3388238&ptid=220868][color=#999999]£isa 發表於 2010-2-26 02:24 PM[/color][/url][/size][/quote]K;G$VRo(@ l]
係呀!
-n3tt.x#p\ _*p0H4[*h 有少女認為賣肉賺錢買名牌袋係自力更生冇乜問題,  就係將既有的價值觀扭曲了.

£isa 發表於 2010-2-28 10:22 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3388387&ptid=220868]28#[/url] [i]vbvb[/i] [/b]1~~*MV(b)@"jEX
就是啊~

艾官 發表於 2010-3-1 03:40 PM

可以做到一件自己鍾意做又能夠勝任既事~而且可以長期維持落去~就已經係一個好好既自我肯定啦

中國心 發表於 2010-3-1 08:52 PM

[size=5][b]不馬虎, 盡量做好每件事 對自己有交待已經係啦[/b][/size]:yy08:

e_e 發表於 2010-3-1 09:07 PM

[quote]+Vlk0L3C r/H M\9l
係呀!Xv p,UwD/[
有少女認為賣肉賺錢買名牌袋係自力更生冇乜問題,  就係將既有的價值觀扭曲了.
4T[cM0C-b| [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3388387&ptid=220868][color=#999999]vbvb 發表於 2010-2-26 07:52 PM[/color][/url][/size][/quote]8Z(s.q-mT!v
不過咁喎 , 我聽過節目 , 話有個熟女 , 本來做清潔工 , 一個月番30日 ,s"s"U[+}s ]D
都係得3000大元 ... 後來朋友介紹做左一樓一 , 月入3 4萬 ...(wn_ s8@(K2vs
\!p z2}6xc0^5s&vV l
我地可唔可以怪佢??? 至少我認為我地ED未試過咁窮既人 , 無資格話佢地P3qu+lu2D/w"c
而我個人又認為 , 做妓女有咩問題??? 如果你唔覺得性係羞恥的G/]g wb q
做妓女其實有咩問題??? 問題其實係咪因為佢地賺錢太易???

vbvb 發表於 2010-3-3 11:38 AM

[quote] |AQ?3Y#g[i{
不過咁喎 , 我聽過節目 , 話有個熟女 , 本來做清潔工 , 一個月番30日 ,
1o5G!U*NM:Y 都係得3000大元 ... 後來朋友介紹做左一樓一 , 月入3 4萬 ...V5snJI {8E+`
MH6I}6?NZ wI_
我地可唔可以怪佢??? 至少我認為我地ED未試過咁窮既人 , 無資格話佢地
7y,{C[2H2t:D Ir-A0n 而我個 ...-K:MR qFA
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3390047&ptid=220868][color=#999999]e_e 發表於 2010-3-1 09:07 PM[/color][/url][/size][/quote] h(HMBX-tF,}
出賣自尊謀生的確唔容易, 我哋要尊敬佢哋呀. :dev:

e_e 發表於 2010-3-3 12:01 PM

[quote]{o]#B0y)?#DB
出賣自尊謀生的確唔容易, 我哋要尊敬佢哋呀. :dev:
/lg!f V[L [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3390855&ptid=220868][color=#999999]vbvb 發表於 2010-3-3 11:38 AM[/color][/url][/size][/quote]#m:Y/[p3t@u5iQ9k8s
你又笑???:mad: *E { T$iP|q
,Nx{"cy s
到底係咪因為香港社會太殘忍 , 定係 "無歧視" 呢個要求實在太高???

vbvb 發表於 2010-3-3 08:57 PM

[quote]
G6{ {lO2?il 你又笑???:mad:
*}(MNZl b D
9f lhP:w*h 到底係咪因為香港社會太殘忍 , 定係 "無歧視" 呢個要求實在太高??? F$?,l@*|5}pM
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3390882&ptid=220868][color=#999999]e_e 發表於 2010-3-3 12:01 PM[/color][/url][/size][/quote]s'~y3KmCR
我冇歧視妓業, 我只歧視賣肉求錢玩樂的人.:naughty:

e_e 發表於 2010-3-3 10:40 PM

[quote]
X+BC,qs 我冇歧視妓業, 我只歧視賣肉求錢玩樂的人.:naughty:
#c:{O*MRq1pD xV c [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3391122&ptid=220868][color=#999999]vbvb 發表於 2010-3-3 08:57 PM[/color][/url][/size][/quote]
9THI5o_H7wl.}#V 你無玩樂??? 點解你可以 , 佢唔可以???

vbvb 發表於 2010-3-3 11:29 PM

[quote]
do%E7td(?/L 你無玩樂??? 點解你可以 , 佢唔可以???
z Gh!V)pA8r [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3391204&ptid=220868][color=#999999]e_e 發表於 2010-3-3 10:40 PM[/color][/url][/size][/quote] MjI\w N&I
幾時有話唔可以??? J5z e2T}
有人選擇在甘仔頭頂放尿也絕對可以,我都唔會歧視佢。

e_e 發表於 2010-3-3 11:46 PM

[quote]Q#G4r4rh&b
幾時有話唔可以???2G?$p)|$iC Z
有人選擇在甘仔頭頂放尿也絕對可以,我都唔會歧視佢。^k G6hQa K
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3391244&ptid=220868][color=#999999]vbvb 發表於 2010-3-3 11:29 PM[/color][/url][/size][/quote]3m/[Q&e"|BKs9k"E
你唔好學板友LALA拉:haha:

vbvb 發表於 2010-3-3 11:47 PM

[quote]
(a"pT+Qr_I 你唔好學板友LALA拉:haha:%JA |1tb's+E
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3391258&ptid=220868][color=#999999]e_e 發表於 2010-3-3 11:46 PM[/color][/url][/size][/quote]乜誰?

e_e 發表於 2010-3-3 11:59 PM

[quote]乜誰?
Dk S n7OE*EC*Z a [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3391261&ptid=220868][color=#999999]vbvb 發表於 2010-3-3 11:47 PM[/color][/url][/size][/quote]1~*lLZK\S e
[url=http://www.26fun.com/bbs/space-uid-218262.html][color=#000000]lalawest[/color][/url] :haha:

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.